Renault Super 5 gedoteerd water

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 18/01/08, 22:15

Hallo vriend (en).
Om het onderwerp op mijn Super 5, gedoteerd met water, te sluiten, ruil ik het gewoon in tegen de Ford Galaxy van een vriend van mijn ouders. Het is een beetje groot, maar ik maak ook van de gelegenheid gebruik te maken van de Golf.
Dus ik zal een grote auto hebben om lange reizen naar veel te maken.
Het heeft een 1,9TDI 90cv VW, het is zuinig :!:
Aan de andere kant moet 1,5 naar de mate van opaciteit van de dampen testen om een ​​kleine hack over dit onderwerp te maken. :P De Golf gaf 0,5 dezelfde test.
0 x
Neofreespirit
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 08/11/10, 16:04




par Neofreespirit » 11/11/10, 12:56

Hallo,

Ik neem contact met u op omdat ik de G + (waterdamp) in mijn autotest wil installeren: 1.9 1991L 300L BX die meer heeft meegemaakt dan 000km XNUMXkm.
En ik zou het graag willen installeren met een persoon (of mensen) met ervaring en ook met soldeer / soldeerapparatuur die ik niet heb. (Voor nu)

Ik weet niet hoe ik moet solderen of lassen (behalve stalen patés) en ik zou het zo snel mogelijk willen doen, ik zal voor het einde van het jaar in de pas in Portugal vertrekken om de eerste test te doen :). Als niet later dan januari 2011 ...

Ik ben heel mobiel om naar de verzamelplaats te gaan, beschikbaar en zeer gemotiveerd. Ik kan de meeste onderdelen inox, koper en anderen (bijna allemaal) brengen.

Zou dit nieuwe collectieve avontuur iemand (een paar) behagen?

Als u dit niet wilt en / of niet kunt, kunt u mijn contactgegevens dan naar uw kennissen sturen die voor deze experimenten zouden vertrekken.

Neem anders contact met me op als je wilt.

Bedankt voor je aandacht en begrip

Tot snel
Georges
Dernière édition par Neofreespirit de 18 / 11 / 10, 07: 47, 1 keer bewerkt.
0 x
Neofreespirit
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 08/11/10, 16:04




par Neofreespirit » 11/11/10, 13:42

Ik vergat te vermelden dat een uitwisseling van diensten heel goed mogelijk is (in ruil voor je hulp voor de G + met GV en reactor in de pot):

als u Pantones heeft om uw voertuigen te installeren en / of aan te passen of als u hulp nodig hebt op alle andere gebieden, want ik ben heel open:
> eco-constructie
> bioagricultures
> HV bi-fuel
> esoterie ook :)...

kort het alternatief in al zijn breedte;)

PS: ik rijd met magneten (sinds 10 000km); olie matig afhankelijk van het klimaat en de vortex in de komende uren;), als u ook geïnteresseerd bent :)

Tot ziens
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 11/11/10, 14:04

8) Welkom, Neofreespirit.
Mooi programma dat de uitrusting is van een dappere BX Diesel.
Ik heb er een gekocht bij 200.000km en doorverkocht bij 300.000km,
Ik verloor haar uit het oog, maar ze had 450.000km bereikt, ze deed veel meer. :?

Ik nodig u uit om uw vorige bericht te bewerken om uw e-mail en uw telefoonnummer te wissen. robotprogramma's scannen de forums om dit soort informatie te verzamelen en de onoplettende mensen te overspoelen met spam en andere invasieve advertenties ...

Leden die contact met u willen opnemen, kunnen dit doen door MP.
Trouwens, je kunt je locatie in je profiel specificeren zoals ik deed. : Idee:

In plaats van kopiëren plak je je boodschap overal, focus je interventies op een enkel onderwerp, degene die je hebt gemaakt onder de titel G + op een BX met technische assistentie! Het is leuker :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 11/11/10, 14:42

welkom
Welkom bij u, helaas ben ik niet erg beschikbaar omdat ik veel projecten in uitvoering heb. Maar ik blijf tot uw beschikking voor advies via de forum of in MP.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 189-gasten