Renault Super 5 gedoteerd water

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 16/04/07, 11:22

Ik weet niet waar te beginnen :schok:
Na 80 pagina's op deze post en meer dan een jaar en een half van trial and error, Ik ben eindelijk hier : Cheesy: 8)
mijn automatische transmissie te vervangen door een handgeschakelde transmissie stelt me ​​in staat om het effect van wijzigingen in mijn motor te voelen.
En dan heb ik gewoon de GV getest als je op mijn laatste korte video gezien en ik ben formele IT Works
Draaiende motor na enige dixaine van Mètre reisde ik onmiddellijk merkte een verandering van de normale.
De versneller reageert gemakkelijker, voel ik dat mijn auto is zeer licht (ok het leeg : Lol: ) En de motor maakt minder lawaai.
Toch heb ik een klein lek in de uitlaat, omdat ik de oude roestige oorspronkelijke pot te gebruiken. Werd geperforeerd aan de rand collectorzijde. Ik gerepareerd, maar het lassen voorbij dikte tussen de afdichting en de pot.
Natuurlijk absoluut Ik kan niet bewijzen wat ik zeg hier.
Maar wat zeker is, is dat ik erin geslaagd om te krijgen wat ik wil vanaf het begin. Een verandering in het gedrag van de auto door het water.
Installeer ik nu een waterklep om eenvoudig testen met en zonder water notament gezien in een passage bank run.
Een ander probleem is mijn lassen die niet waterdicht, heb ik geen water verliezen slecht.
Ik heb GV verbinding direct in de buis lucht Fitr komt boven het gasklephuis eerste.
Het vereist ook dat ik op zoek naar de beste carburatie instelling om te zien of ik armer kan rijden.
Zonder waterdamp 105 het mondstuk op het eerste lichaam had me niet echt overtuigd toen ik de 107 had gegeven.
Ik zal de klap opnieuw te proberen.
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 16/04/07, 21:43

al mijn gefeliciteerd !!!
U eindelijk gelukt en zeer snel en nog veel meer (je probeerde lange c true; o))))
Ik bewonder de stoomopwekking! ca al indruk op mij met DECAPEUR maar de video echt dynamische .TRES c. Ik zou ook graag ca!

En jij bent één van de eerste geloof ik, geen benzine?

Is ca bevestigt alles wat ik zeg monoloog in twee jaar? (Nou ja, een beetje minder dan twee jaar ...)

Ik ben blij voor je.
Gefeliciteerd !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 17/04/07, 08:35

Op dit moment kan ik niet zeggen dat het niets bevestigd.
We weten dat er stoom heeft een effect op de carburatie en waarschijnlijk doppant effect.
Zou je niet zeggen op dit moment als het maakt me realiseren besparingen en onmogelijk te zeggen of de vervuiling zal dalen.
Een ding is zeker stoomproductie is precies zoals het zou moeten.
Het droog en zelfs rechtstreeks geïnjecteerd in de carburateur zal motor storing veroorzaken.
Omdat er minder stoom die de motorbelasting vertraagt ​​(hoeveelheid warmte uit de uitlaat) geproduceerde stoom quantitée volgt de juiste richting.
En ik vind het verschrikkelijk.
Mijn systeem is zeer slecht gedaan omdat de lasnaden zijn niet waterdicht en doppant effect begint al te verdwijnen.
Water stroomt sneller op de grond dan het produceert stoom.
I draagt ​​reeds andere externe GV de uitlaatpijp mijn eerste reactor.
Deze keer heb ik lassen boog.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 19/04/07, 21:31

Ik heb echt geluk gehad.
In feite is de eerste keer dat de vlucht van mijn GV toegestaan ​​om precies ideale stoom quantitée hebben.
Vervolgens wordt de lek vergroot en er was weinig stoom. Nu heb ik de lekken gerepareerd en er is te veel stoom.
De carburateur is bedekt met condens.
Het zou kunnen vestigen laagste waterstand.
Ik had een droge stoom precies goed nu heb ik teveel natte stoom.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/04/07, 16:04

welkom
Ik daalde de vlotter niveau, omdat eigenlijk te hoog was.
Beeld

Ca is de aansluiting van de stoombuis boven de carburateur
Beeld

Ik doe ook een beetje hack om de werking van het tweede lichaam van mijn carburateur te voorkomen.
Ik hoop ook een kleine economie te maken in de stad.
Beeld
Beeld
Beeld
0 x
ioyo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 20/03/07, 09:16




par ioyo » 25/04/07, 22:57

die werken!

om te beginnen, gewoon om aan u walgen, u zou hebben verkregen door het verwijderen van de bevestigingsmiddelen 2H zwenkt (driehoek en amorto), dan genoeg ruimte om de rotatie-elementen te ontkoppelen zonder ze volledig te verwijderen moest je : Cheesy:

anderszins

Als u wilt, kunt u het rapport 5e zonder demonteren de box te wijzigen.
de 2 rondsels zijn toegankelijk door de plaatmetalen mantel door het passeren linkerwiel. Over het algemeen niet erg duur de moeite waard, maar ik weet niet hoe ik deze reparatie maakte het lang geleden.

naar mijn mening de body double blok is een slecht idee, want we voelen zijn het openen van het pedaal, zodat u slechts beperkte en uw carburateur zal te arm een ​​volle belasting. (Nou ja, voor de werking van de essentie, na, met de stoom Ik weet niet dat het geeft)

Ik ben te laat, maar hij zou de spil van de koppeling vork, die de moeite waard minder dan € 2 en maakt de koppeling erg moeilijk wanneer het wordt gedragen zijn veranderd.

als je de resultaten hebt is goed, en ik zou nieuwsgierig om een ​​doorgang te zien naar de bank te zijn !!

Gedurende deze tijd veranderde ik mijn carburateur, en mijn super5 100% origineel verbruikt 5.6L / 100km (weg) malgres zijn hoge kilometerstand ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 26/04/07, 00:00

welkom
Ik denk dat op het niveau zullen we gebruik maken van dezelfde omdat ik al kreeg die met de automatische transmissie (5,85L / 100km).
Vraag wijziging van de doos, ik moet bekennen dat ik niet echt iets wilt op dit moment te ontmantelen.
Ik dank u allen hetzelfde bord houd ik het in een hoek van mijn hersenen (mus : Lol: ) Bij ...
Wat je de ruggengraat van het gebied wat is het noemen?
Ik veranderde de kikker en de witte plastic ding achter, die lijkt te zijn van de rol van een spil nauwkeurig (0,99 euro) te hebben.
Mijn koppeling werkt prima, maar het spel achteraf geïnstalleerd op het pedaal probleem was echt.
De bovenste aanslag op het pedaal te sliding systeem dat de kabel ten minste 3 tanden ontspannen.
Een snelle kalk op de halte en het was opgelost.
Ik denk zelfs dat ik terug een klein wig zal zetten of rachetter een nieuwe stop, want er is precies het tegenovergestelde.
De release dus te hoog.
Het zou de kabel 1 tand te ontspannen.

Vraag stoom Ik wilde emcombrer uitlaat te vermijden met een reactor en in eerste instantie wilde ik de stoom alleen te werken.
Ik denk dat het goed onderwijs.
Ik realiseer me dat kost stoom maar geen restvocht.
Vrij ingewikkeld te verkrijgen :frons:
Ik weet dat het een beetje extra punch op lage snelheid, maar ik heb geen zekerheid over het economische effect.
Het is waarschijnlijk dat de enige manier om het beste compromis te krijgen is het gebruik van een reactor. Als we daar kom ik heb een uitlaat uitgerust met een grootzeil en een wachtende reactor

Nou, ik amuseer me als dat en ik vind het :P
Sommigen zullen zeggen "hij is dom en bovendien vraagt ​​hij om meer"
Dus ze zullen all inclusive : Cheesy:
0 x
ioyo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 20/03/07, 09:16




par ioyo » 26/04/07, 08:49

PITMIX schreef:Wat je de ruggengraat van het gebied wat is het noemen?
Ik veranderde de kikker en de witte plastic ding achter, die lijkt te zijn van de rol van een spil nauwkeurig (0,99 euro) te hebben.
het werd gezien dat !!

In de doos is zeer eenvoudig te doen, als het duurt te kort weg / snelweg aarzelt niet !!
leegmaken van dozen, 3 5e-huisschroeven, 2-moeren voor tandwielen, en meer dan dat!
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 26/04/07, 21:13

Ja, maar als ik wil dat het langer duurt moet ik eis wat?
Het verkoopt kleinere toestellen?
We moeten tandwielen voor R11 vragen?
Mijn vak is een JB1 Express dit kan de reden voor een kortere 5ème zijn.
Niet 5ème die te lang of het kan niet het tegenovergestelde effect?

Om het tweede lichaam te blokkeren Ik denk niet dat het problemen veroorzaakt.
Ik keek net de kaarsen.
Het vergelijken van een kaars aan mijn oude motor en mijn nieuwe motor.

Beeld

Het lijkt te arm?
Ik denk dat het schoon, maar niet wit en oververhit.
0 x
ioyo
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 20/03/07, 09:16




par ioyo » 26/04/07, 22:33

voor uw 5e, zou ik de versnelling super5 (grondig 190km / h meter !!) te maken aan het oorspronkelijke rapport, goed genoeg vinden

voor uw carb, ik denk dat het verwijdert de volle belasting verrijking, en daarom aanzienlijk kunnen verwarmen van de motor als je veel uitlokt.

op hetzelfde moment het is vrij zeldzaam om een ​​lange tijd uitgevoerd met de pedal to the metal ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten