Renault 21 gedoteerd water

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

Renault 21 gedoteerd water




par Christophe » 06/09/05, 13:28

Ik slaagde erin om "Cedric" te bemachtigen bij de eigenaar van de R21.
Hij stuurde me deze afbeeldingen van zijn montage en zal verder spreken forum zodra hij zich registreert.
Dernière édition par Christophe de 20 / 11 / 05, 13: 55, 2 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/09/05, 13:29

Hier zijn de foto's van de montage ... in bulk ...

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld
Dernière édition par Christophe de 23 / 08 / 06, 21: 27, 3 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/09/05, 13:45

En hier is een video die de montage presenteert:

Maar door deze video opnieuw te bezoeken, vraag ik me af of het echt dezelfde montage is ... ik begin te twijfelen. Cédric zal ons informeren over de vraag, maar hier zijn zijn 1ers-opmerkingen:

voor de opmerkingen die ik je allereerst zal bedanken Bedankt omdat je technische studentrapport mijn nachtkastjeboek was tijdens mijn avonden en mijn week van vacatures waardoor ik deze fenomenen beter kon begrijpen voordat ik mezelf in actie bracht , 4H voor de positionering van de reactor (gekocht bij APTE) Dan moet ik zeggen dat ik 4 ha heb besteed aan het maken van deze bubbler met verwarming door koelvloeistof (wat niet langer nuttig is voor mij) en vervolgens een automatische vulling instellen elektronica die heel goed werkt, behalve op een auto (ik leed ... omdat er - op de grond ...)
en op zoek naar een oplossing deed ik het onderhoud van de auto en het onmogelijke om het oliefilter goed te demonteren dus: DE BRANDER OM TE DRAAIEN
en ik vertrok op de carburateurbasis (eenvoud gegarandeerd) in 3 H de truc werd gespeeld behalve de foto's omdat het geen beeld geeft dat ik geen brug heb, en enkele aanpassingen: choke heeft bodem en maximale opening van de bushel en een grote doek als een luchtfilter die me 50cl / 100km water verbruikt en blijkbaar van 18 tot 28% brandstofbesparing (nog steeds bezig) Ik geef aan dat het mijn vrouw is die is het meest nuttig om 85km / dag naar het werk te gaan en ze vindt dat de motor soepeler is die beter reageert en beter draait, ik deed een test in neutraal onderaan en van de toerenteller leek het dat de maximale snelheid te verhogen met 200 rpm maar ik bleef hier niet bij stilstaan. Voor de rest zal ik een Nissan Vanette uitrusten zodra ik een moment heb, ik hou je op de hoogte als je wilt.
tot ziens en nogmaals bedankt
Dernière édition par Christophe de 04 / 09 / 09, 23: 25, 1 keer bewerkt.
0 x
zeehonden
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 20/12/04, 16:17




par zeehonden » 06/09/05, 14:24

Heuuuu ... Op de video is er gourance, het is die van de R21 van Kevin of the Southeast (alias asgardotyr geloof ik hierover forum).
Ik heb het gefilmd en enige tijd geleden op de muilezel beschikbaar gesteld. Dus niets te maken met de montage in kwestie hier (die toch erg interessant is), en die ook een video verdient. Ik ben bereikbaar op phroques@hotmail.com en altijd geïnteresseerd in filmen als we elkaar kunnen zien (ik ben in het zuidwesten - dept 47).
A+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/09/05, 14:37

AHHHHH !!! Dat dacht ik toen ik de video opnieuw zag ...

Trouwens, asgardotyr kon zijn montage + prestaties op de website presenteren forum ? Omdat ik denk niet dat het al is gebeurd ... of ik heb het niet gezien ...

Toch bedankt voor de info! : Rolleyes:
Dernière édition par Christophe de 04 / 09 / 09, 23: 25, 1 keer bewerkt.
0 x
zeehonden
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 20/12/04, 16:17




par zeehonden » 06/09/05, 15:05

Ik ben geen regisseur, maar een informatica, dus ik ben comfortabel in het omgaan en comprimeren en zo. Verder werk ik aan mijn 11cv-maaiertrekker, met een pantone die ik heb gemonteerd, maar op dit moment ben ik niet erg tevreden: na het testen op een mengsel van 50% water, 50% super. het werkt, maar ik heb een residu 3 / 4 water, 1 / 4 super gedenatureerd wanneer mijn motor afslaat. Dus ik consumeer (alleen ...) 25% water. Dat alles om te zeggen dat als ik een montage voor me heb vraiment de moeite waard (en ik ben veeleisend), de mijne of een andere, ik ben van plan een echt volledig rapport te maken, gedocumenteerd en zonder reproductie toe te staan ​​te reproduceren. Het is een baan, dus als ik de tijd investeer, zal het doorgaan très beton.
Voor Kevin en zijn R21, hij is 450 km van mij, ik weet dat hij constant in testen en verbeteringen is, maar ook met zeer beperkte middelen en ik geef toe dat ik niet weet waar hij momenteel is. Neem contact met mij op via mijn e-mail, ik zou je zijn telefoon geven, de enige manier om hem te bereiken voor zover ik weet.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/09/05, 15:23

Ik ben geen regisseur, maar een computerwetenschapper, dus ik voel me comfortabel met manipuleren en comprimeren en van alles en nog wat. Bovendien werk ik aan mijn 11pk gazontractor, met een pantone die ik heb gemonteerd, maar ik ben op dit moment niet erg tevreden: na testen op een 50% watermengsel, 50% super. het werkt, maar ik heb een 3/4 waterresidu, 1/4 supergedenatureerd als mijn motor afslaat. Ik consumeer daarom (maar ...) 25% water.


In 100% pantone denk ik echt dat het een illusie is om te hopen iets (anders dan de beheersing van vervuiling) te doen met behulp van individuen (daarom beperkt zonder echte analyse-instrumenten, digitale modelleringstijl).

Dat alles om te zeggen dat wanneer ik een montage voor me heb vraiment de moeite waard (en ik ben veeleisend), de mijne of een andere, ik ben van plan een echt volledig rapport te maken, gedocumenteerd en zonder reproductie toe te staan ​​te reproduceren. Het is een baan, dus als ik de tijd investeer, zal het doorgaan très beton.


Welnu, u zult ongetwijfeld welkom zijn in de 2ieme-fase van een "project" dat ik ga lanceren. Wat vindt u ondertussen anders van de rapportage over de tractoren? (Ik heb enkele adressen)

Voor Kevin en zijn R21, hij is 450 km van mij, ik weet dat hij constant in testen en verbeteringen is, maar ook met zeer beperkte middelen en ik geef toe dat ik niet weet waar hij momenteel is. Neem contact met mij op via mijn e-mail, ik zou je zijn telefoon geven, de enige manier om hem te bereiken voor zover ik weet.


U zult zijn e-mail niet eerder hebben? Eindelijk als je zeker weet dat hij al wat weet forum ... is het misschien niet de moeite waard om contact met hem op te nemen ...
0 x
zeehonden
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 20/12/04, 16:17




par zeehonden » 06/09/05, 16:17

Ik citeer: Nou, u zult ongetwijfeld welkom zijn in de 2ieme-fase van een "project" dat ik ga lanceren. Wat vindt u ondertussen anders van de rapportage over de tractoren? (Ik heb enkele adressen)

Antwoord:
Ik ben geïnteresseerd, vooral als deze adressen in het zuidwesten liggen, en verder als je me hun interesse vertelt. Voor jouw project luister ik naar jou ... Ik kan video leveren van de kwaliteit van die van de R21 (ik denk dat het meer oplevert dan wat we in het algemeen vinden).

Ik citeer: u zult zijn post niet liever hebben? Eindelijk als je zeker weet dat hij al wat weet forum ... is het misschien niet de moeite waard om contact met hem op te nemen ...

Antwoord:
Oordeel niet te snel, hij heeft zelfs geen pc, maar hij heeft een moed en een vasthoudendheid die moet worden begroet, om door te gaan forums en verzamelt informatie die hij "leent" een verbinding met de een of de ander, hij is een goede klusjesman maar niet iemand die erg comfortabel is met computers. Heel eenvoudig.
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 06/09/05, 16:26

hallo allemaal vrienden van de pantone, ik maak een test van de reactie op de R21 om je te vertellen dat als je weet hoe je de autogeen oxyacetylenic en de elektrische moet lassen, er geen probleem is!
het is zelfs relatief snel te bereiken gezien de maanden van denken waar ik verliefd op werd
hoe dan ook, ik zal proberen je te antwoorden (ik heb een computer) als je vragen hebt
@+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 06/09/05, 16:32

Ik ben geïnteresseerd, vooral als deze adressen in het zuidwesten liggen, en verder als je me hun interesse vertelt. Voor jouw project luister ik naar jou ... Ik kan video leveren van de kwaliteit van die van de R21 (ik denk dat het meer oplevert dan wat we in het algemeen vinden).


E-mail mij voor discussie

Oordeel niet te snel, hij heeft zelfs geen pc, maar hij heeft een moed en een vasthoudendheid die moet worden begroet, om door te gaan forums en verzamelt informatie die hij "leent" een verbinding met de een of de ander, hij is een goede klusjesman maar niet iemand die erg comfortabel is met computers. Heel eenvoudig.


Arf zoveel voor mij ... sorry ...: onzeker:

ps: Welkom bij jou Cédric!
Dernière édition par Christophe de 04 / 09 / 09, 23: 24, 1 keer bewerkt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 106-gasten