Renault 21 gedoteerd water

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 08/09/09, 07:32

welkom
Dat klopt de eerste video is de super 5 en de 2e de Golf Bon jovi.
Ik heb mijn twee oude auto's gespijkerd.
De twee auto's zijn zonder enig probleem wat de montage betreft door de technische controle gekomen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 08/09/09, 11:07

Ok bedankt voor de details Pitmix! Ik zal de titel van de 1e dan updaten...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 08/09/09, 22:00

jij spreekt Karel :D dat je de technische controles feilloos hebt doorstaan

We weten nu waarom waterdamp de verbranding enorm verbetert

heb je ooit de gedetailleerde resultaten van je anti-pol-testen gekregen?
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 08/09/09, 22:20

Hallo Pitmix

Je maakt jezelf zeldzaam op de forum : Cry: : Mrgreen:
Wat gebeurt er met deze R5- en Golfauto's...?
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 09/09/09, 08:12

welkom
Ik maak mezelf zeldzaam op de forum omdat ik geen auto's meer heb die met water zijn gedoteerd, en ik bovenal mijn huis aan het verbouwen ben voor de komst van de jongste, dus bijna geen vrije tijd.
De Golf is mijn zus die er mee rijdt. En de super 5 een vriend van mijn vader. Beide auto's zijn uitgerust met reactoren, maar ze zijn niet operationeel. Op de golf is het toevoersysteem van de ruitensproeierpomp verwijderd en op de super 5 hoef je alleen maar water terug in de pot te doen. Ik heb een oude Ford Galaxy TDI 90cv die ik altijd in gedachten houd om hem op een dag een boost te geven, maar voorlopig heb ik geen tijd.
Ik denk dat ik in een eCOPRA-kit zal investeren om iets betrouwbaars en goed gemaakt te hebben.
0 x
raymon
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 901
Inschrijving: 03/12/07, 19:21
Plaats: vaucluse
x 9




par raymon » 09/09/09, 08:22

Als de moderator het toestaat, zou ik een kroegpagina maken voor kant-en-klare kits aan 300 euro.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 09/09/09, 15:39

raymon schreef:Als de moderator het toestaat, zou ik een kroegpagina maken voor kant-en-klare kits aan 300 euro.

Het zou mooi zijn, dan zouden we de verschillende samenstellingen kunnen vergelijken.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79289
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11025




par Christophe » 09/09/09, 15:49

raymon schreef:Als de moderator het toestaat, zou ik een kroegpagina maken voor kant-en-klare kits aan 300 euro.


Ja.

Maak een nieuw onderwerp aan maar zonder directe commerciële link aub. Alleen met de namen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
breizh22810
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 27/02/11, 11:13
Plaats: Bretagne




par breizh22810 » 28/02/11, 13:46

Hallo allemaal, ik heb een T30D bestelwagen (MASTER om nog maar te zwijgen) uit 1993 en ik zou hem graag willen laten uitrusten met het pentone systeem. Ik ben een heel goede klusser en heb lasmateriaal en een niet al te slecht uitgeruste werkplaats, maar voordat ik aan dit grote avontuur begin zou ik graag de mening horen van iedereen die dit systeem kent.
Ik merk verschillende dingen op, ten eerste ben ik in Bretagne waar het in de winter niet erg warm is, dus mijn eerste vraag is:
- Is het onder deze instelling eenvoudig om een ​​dieselmotor uit te rusten...?
Om verwarring in mijn toekomstige vragen (die talrijk zijn) te voorkomen, zal ik één vraag tegelijk stellen.
Ik maak van deze gelegenheid gebruik om alle deelnemers over dit onderwerp te bedanken, dat ik lang heb gereisd voordat ik iets postte. Ik zou u ook willen informeren over mijn voornemen om een ​​volledig bericht te schrijven over de montage die mijn bestelwagen zal uitrusten, inclusief foto's, details over de materialen, de technische middelen die ik zal gebruiken en de redenen voor mijn keuzes.

Ik blijf ongeduldig wachten op uw antwoorden, meer dan ik enkele weken voor me heb zonder andere bezigheden dan deze bijeenkomst, aangezien ik herstellende ben van een knieoperatie.

Veel leesplezier allemaal.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 28/02/11, 18:29

Hallo breizh22810

Je kunt maar beter niet zwart zijn met je avatar : Mrgreen:

breizh22810 schreef:Ik merk verschillende dingen op, ten eerste ben ik in Bretagne waar het in de winter niet erg warm is, dus mijn eerste vraag is:
- Is het onder deze instelling eenvoudig om een ​​dieselmotor uit te rusten...?


André behaalt zijn beste resultaten voor een "milde" temperatuur in de 25°. Wat mij betreft, lijkt het erop dat hoe heter het is, hoe beter het werkt (quedale onder de 20° en de top op 35-37°?).

Niet iedereen heeft de temperatuur / resultaten-relatie aangekondigd die ze op hun voertuig meten, ik weet niet of we kunnen generaliseren.

Volgende vraag.... : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 130-gasten