Renault 21 gedoteerd water

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 29/05/06, 10:35

het is op dat de video erg hebzuchtig is in het geheugen ...
moet ofwel de capaciteit van de harde schijf vergroten (het is je virtuele geheugen) of je RAM wat voor soort ding heb je?
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 29/05/06, 14:33

PITMIX schreef:welkom : Cheesy:
Ik heb de video teruggezet in plaats van de oude.
Ik heb het beoordeeld tijdens 1mn50 Ik denk dat de 4mn30 goed gaat.
Ik moet een 45min-film bewerken voor het vrijgezellenfeest van een vriend en het werkt niet (onvoldoende virtueel geheugen). Het is echt de computerbug :onheil:


Ik vertel het je niet :|
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 29/05/06, 18:36

PITMIX Ik heb naar je tests gekeken en ik vond je aanpak erg goed... op één voorwaarde klaar (niet huilen alsjeblieft): een diesel-opaciteitstest doen met onbelaste motor is een aberratie ...

Inderdaad: je moet de motor belasten anders is hij waardeloos want in tegenstelling tot een benzinemotor betekent toeren maken bij een dieselmotor niet veel meer brandstof inspuiten...

Anders is het goed om te zeggen dat we alles op een video kunnen laten zien :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28




par professeur31 » 29/05/06, 19:16

Econology schreef:PITMIX Ik heb naar je tests gekeken en ik vond je aanpak erg goed... op één voorwaarde klaar (niet huilen alsjeblieft): een diesel-opaciteitstest doen met onbelaste motor is een aberratie ...

Inderdaad: je moet de motor belasten anders is hij waardeloos want in tegenstelling tot een benzinemotor betekent toeren maken bij een dieselmotor niet veel meer brandstof inspuiten...

Anders is het goed om te zeggen dat we alles op een video kunnen laten zien :)


Hallo allemaal.
Inderdaad, een onbelaste motoropaciteitstest is absoluut niet indicatief voor de hoeveelheid roet die onder normale rijomstandigheden in de atmosfeer vrijkomt.
Ter informatie herinner ik u eraan dat de voorwaarden voor het meten van de ondoorzichtigheid in technische controle (coef opaciteit K) zijn:
- Motortemperatuur (olie = 80°C).
-Cyclus van minimaal 4 versnellingen bij max.
Wanneer de opaciteitsmeter meetstabiliteit tussen de verschillende versnellingen detecteert, valideert hij de gemiddelde waarde in M-1.
let op: acceleraties bij maximaal toerental betekenen niet dat de motor 100% belast is.

Kortom, deze "goedgekeurde" dekkingstests = big pipo; vooral omdat er geen analyse van de geproduceerde dampen wordt uitgevoerd. :onheil:

Het is duidelijk dat als er een serieus probleem met de motor is, deze tests onthullend zijn ... maar een beetje laat en het levert niets meer op dan het "visuele"

Goedenavond iedereen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 29/05/06, 20:02

Bedankt voor de tips over rookdekking.
Ik dacht dat trappen op het gaspedaal hetzelfde deed als motorbelasting.
Uiteindelijk is het wanneer je het stel vraagt ​​dat het rookt.

Ik zou een vel papier achter de pot moeten bevestigen en daar rijd ik mee een caravan trekkend : Cheesy:
Dan zou ik het systeem beter patenteren dan de technische controle :schok: : Cheesy: : Cheesy:
Anders blij dat je de video leuk vindt.
Ciao
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/05/06, 22:36

Dag
Vrachtwagenchauffeurs weten dat maar al te goed.
als hij een vrachtwagen volgt die met hoge snelheid rijdt, controleert hij of de vrachtwagen rookt of degene die hem volgt nog wat pedaal over heeft kan hij er goed voorbij rijden (voor hen is rook een indicatie van vol vermogen, maar met de , elektronische injectie is het niet meer geldig

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
professeur31
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 113
Inschrijving: 20/12/04, 20:28




par professeur31 » 30/05/06, 10:40

Andre schreef:Dag
Vrachtwagenchauffeurs weten dat maar al te goed.
als hij een vrachtwagen volgt die met hoge snelheid rijdt, controleert hij of de vrachtwagen rookt of degene die hem volgt nog wat pedaal over heeft kan hij er goed voorbij rijden (voor hen is rook een indicatie van vol vermogen, maar met de , elektronische injectie is het niet meer geldig

Andre


Hallo jongens.

Ja, correct, hoewel er onder zware belasting nog steeds roet wordt gevormd, maar de DPF's zijn verantwoordelijk voor het opslaan van dit alles en het vervolgens afbouwen van voorraden in geval van verstopping van het filter. In dit geval worden de deeltjes opgedeeld in hyperfijne koolstofmicrosferen die bijna onzichtbaar zijn voor het oog.
yummmmmmmmmmm longen. :onheil:

Goede dag voor iedereen.
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 02/06/06, 21:23

Goedenavond en we hebben het geluk dat we zulke briljante ideeën hebben voor depollutie!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79318
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11040




par Christophe » 19/08/06, 11:17

Dernière édition par Christophe de 04 / 09 / 09, 23: 53, 1 keer bewerkt.
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 20/08/06, 10:43

hallo
het is een atmosferische diesel R21, ik denk dat de video minstens 1 1/2 jaar oud is. Ik zou graag willen weten of iemand deze persoon kent om zijn perspectief te hebben.
Voor de terugslag van mijn R21 td: geen probleem, integendeel! 312000 KM en binnenkort de technische controle (we gaan lachen)

@+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 164-gasten