Renault 21 gedoteerd water

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/05/06, 04:33

Hallo Cedar

De gele (gewone) 1,09 Canadese dollar per liter vandaag geschreven op het paneel in het voorbijgaan zal ik stoppen om naar de super te kijken, normaal is het 10 tot 15 ç meer.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 28/05/06, 05:43

Hallo mijn lol : Cheesy:
Ik zal de controverse beëindigen.
Denis en Gegyx hebben gedeeltelijk gelijk.

Ik deed dit om te laten zien dat het heel gemakkelijk is om mensen voor de gek te houden, zelfs zonder ver te zoeken.
De eerste doek is donzig met nylonvezels.
Door de hitte van de uitlaat, omdat de motor warm was vanaf het eerste doek (20km op de snelweg vóór de film), branden de vezels en wordt het doek zwart.
Dan begint de truc vanaf het openen van de stoomklep.
Ik had heel goed dezelfde test kunnen doen, maar gewoon door de doek te verwisselen.
Dus de opening van de stoomklep is echt en er kan echt stoom naar de inlaat worden gestuurd, maar dat verandert niets aan het roet dat uit mijn uitlaat komt, aangezien er geen zichtbaar is in kaal water, maar het maakt de tweede test spectaculairder met een witte doek en papier van het type Kleenex dat niet verbrandt door de hitte van de uitlaat.

Dat is alles. In beide gevallen, stoom of niet, is de eerste gele doek zwart geworden en blijft het tweede papier wit.
Dit doet geenszins af aan de experimenten van André, Zac en vele andere onderzoekers.
Maar het bewijst nogmaals dat je spectaculair kunt doen, terwijl er eigenlijk niets spectaculairs is.

Ik hoop dat ik niemand heb aangeboden behalve de cheaters natuurlijk.
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 28/05/06, 11:56

welkom
met betrekking tot de rooktest: ik heb geen witte doek-test gedaan omdat ik eerlijk gezegd niet denk dat het lang wit blijft, helaas, maar ik kan bevestigen dat de auto niet werkt als het drip-systeem niet werkt rookt op versnelling !! Ik moet gewoon naar de retro kijken, 's nachts, wanneer iemand mij volgt. Aan de andere kant, wanneer de Pantone werkt, rookt de auto praktisch niet meer (test van de retro van de nacht is er niet beter) VOORAL OP EEN TURBO-DIESEL VAN 311 000 KM !!!!!
André Het verbaast me dat gasolie zo duur voor je is A +
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 28/05/06, 15:12

cédar schreef:maar ik kan zeggen dat wanneer het druppelsysteem niet werkt de auto rookt bij het accelereren !! het is genoeg dat ik naar de retro kijk, de nacht, wanneer men mij volgt. Aan de andere kant, als de Pantone werkt, rookt de auto nauwelijks meer (nacht retro test, er is geen betere) VOORAL OP EEN 311 KM TURBO DIESEL!!!!!

Hallo ceder
Iedereen zal het begrepen hebben hoop ik, ik heb deze video gemaakt om te laten zien dat we ons niet voor de gek houden.
En ik twijfel er niet aan wat je zegt.
Ik ook op mijn lichaam van 150000 km. Ik merk 's nachts rook op tijdens het accelereren terwijl ik in de schittering van de koplampen van de auto die mij volgt, kijk.
Trouwens, hier is nog iets gemakkelijks op te merken met mijn waterkoker.
Ik ga een korte video opnieuw maken die technisch nauwkeuriger is en zonder vals te spelen, met en zonder stoom om te zien of er roet bij de uitlaat zit.
Dernière édition par PITMIX de 28 / 05 / 06, 15: 14, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 28/05/06, 15:13

bravo pit je hebt ons! : Lol:

op dit moment is het geel tegen kostprijs bij Edouard op 0,99 € ondanks een vat op 71 $.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 28/05/06, 16:03

Hallo Cedar.
Ik heb 2 tanks gevuld met 10cl aceton op mijn professionele turbodiesel met directe injectie uit 2003.
Geen zorgen over betrouwbaarheid, ik verzeker u.
Ik heb de tweede niet afgemaakt. Het lijkt mij dat er geen economie meer zal zijn. Ik heb het gevoel dat het moeilijker is voor de recente TDCI-motoren omdat ze al een hoog vermogen hebben.
Ik heb echter altijd de indruk dat de motor de eerste dagen na het tanken levendiger is.
Maar dit is echt slechts een indruk. Te moeilijk te controleren.

Nog een kleine video over de sporen van roet in de uitlaat, maar deze keer geen val.
video roet zonder vals spelen
Dernière édition par PITMIX de 29 / 05 / 06, 06: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
Kedar
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 74
Inschrijving: 06/09/05, 15:33
x 1




par Kedar » 28/05/06, 22:43

hallo Pitmix, helaas kan ik maar een paar seconden video lezen (ik weet niet waarom ...)
over quanthomme goed nieuws .....

http://www.vortexvalve.com/

Ik weet niet wat het waard is, maar aan de andere kant is het dankzij de draaikolk dat ik de Pantone, econologie, quanthomme en al de rest heb leren kennen .... dankzij VIKTOR SCHAUBERGER en zijn prachtige vertegenwoordiging op Arte want voor This was het begin van mijn grote avontuur...
Bedankt allemaal
@+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 28/05/06, 23:05

cédar schreef:Ik weet niet wat het waard is


Het werkt (maar voornamelijk op oude motoren ...)

We hebben er veel over gepraat forum en André heeft veel getest. Bij "ons" heet het: turbulator ... (het ziet er meteen minder stijlvol uit) of turbulentiegenerator:

https://www.econologie.com/forums/economiseu ... vt669.html
Dernière édition par Christophe de 04 / 09 / 09, 23: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 28/05/06, 23:14

PITMIX schreef:Nog een kleine video over de sporen van roet in de uitlaat, maar deze keer geen val.
video roet zonder vals spelen


Heel goed dit shot van de "vergelijkende" video :)

Aan de andere kant had de 2e video een overdrachtsprobleem, het bestand was 80 ko en daarom heb ik het verwijderd.

Kunt u het bestand bijwerken? Dankjewel
Dernière édition par Christophe de 04 / 09 / 09, 23: 44, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 29/05/06, 06:56

welkom : Cheesy:
Ik heb de video teruggezet in plaats van de oude.
Ik heb het beoordeeld tijdens 1mn50 Ik denk dat de 4mn30 goed gaat.
Ik moet een 45min-film bewerken voor het vrijgezellenfeest van een vriend en het werkt niet (onvoldoende virtueel geheugen). Het is echt de computerbug :onheil:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 314-gasten