Laguna V6 Reactor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
oiseautempete
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 848
Inschrijving: 19/11/09, 13:24




par oiseautempete » 09/06/10, 11:44

lagv6 schreef:hallo

wat mij in feite interesseert in waterdoping is meer de vermogenswinst en de vervuiling, omdat ik heb gelezen dat het veel van dit gedaan heeft, kan ik decataliseren, en voor brandstofbesparing heb ik een LPG-installatie
het probleem is de prijs van de kit die hij verkoopt tussen de 350 en 400 €u
het is sowieso ronduit stelen, ik heb er de middelen niet voor
betaal me deze kit d of mijn onderzoek op deze site (bovenaan de pagina)


Thierry


volgens alle tests die al zijn uitgevoerd, is waterdoping op benzinemotoren inefficiënt en is er weinig sprake van zuivering (uitgaande van "dekatalyseren" anders weigering aan CT). De voordelen zijn vooral zichtbaar op diesel d oude generatie ( indirecte injectie).
Pantone-essentie is buitengewoon moeilijk te ontwikkelen (regulering) zeer weinigen zijn erin geslaagd om winst te boeken in verbruik, vooral duurzaam en reproduceerbaar, en in het algemeen gaat het gepaard met een aanzienlijk vermogensverlies...
Bovendien, gezien de verdichting van de mechanica onder de motorkap van een tot de nok toe gevulde Laguna V6, zie ik niet in hoe je er een pantone op kunt installeren...
Als je aan kracht wilt winnen, koop dan een fles peroxide en een injectiekit : Cheesy:
0 x
lagv6
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 06/06/10, 10:20




par lagv6 » 09/06/10, 12:15

hallo

Ik heb me slecht uitgedrukt, het een zonder het ander interesseert me niet
het is waar dat als de vervuiling niet voldoende is het vanzelfsprekend is dat ik niet zal decataliseren
Ik weet dat benzinemotoren vervuilen omdat de verbranding niet volledig is en ik heb gelezen dat pantone de verbranding tot op het punt verbetert
dat de katalysator verouderd raakt als dit echt het geval is, omdat
Ik weet dat de kat de motor een beetje verstikt, geen sportieve motor zijnde bij lage toeren tot 3000 tpm, wat ik wil is een beetje koppel krijgen zonder te vervuilen
In essentie wil ik de voordelen combineren maar vooral niet vervuilen anders heb ik allang gedecataliseerd want
mijn motor is zeer goed afgesteld en ik heb de ervaring van een kennis, die zonder kat aan de kant ging.
voor lpg praat er niet over Ik ken deze voordelen (depollutie, prijs per liter, etc...)

Thierry
0 x
oiseautempete
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 848
Inschrijving: 19/11/09, 13:24




par oiseautempete » 10/06/10, 07:57

lagv6 schreef:hallo

Ik heb me slecht uitgedrukt, het een zonder het ander interesseert me niet
het is waar dat als de vervuiling niet voldoende is het vanzelfsprekend is dat ik niet zal decataliseren
Ik weet dat benzinemotoren vervuilen omdat de verbranding niet volledig is en ik heb gelezen dat pantone de verbranding tot op het punt verbetert
dat de katalysator verouderd raakt als dit echt het geval is, omdat
Ik weet dat de kat de motor een beetje verstikt, geen sportieve motor zijnde bij lage toeren tot 3000 tpm, wat ik wil is een beetje koppel krijgen zonder te vervuilen
In essentie wil ik de voordelen combineren maar vooral niet vervuilen anders heb ik allang gedecataliseerd want
mijn motor is zeer goed afgesteld en ik heb de ervaring van een kennis, die zonder kat aan de kant ging.
voor lpg praat er niet over Ik ken deze voordelen (depollutie, prijs per liter, etc...)

Thierry


Dekatalyse alleen brengt niets terug, je hebt extra herprogrammering van de injectie nodig om iets te winnen (heel weinig eigenlijk) want de lambdasonde reguleert in alle gevallen, en zorgt voor meer vervuiling dan een niet-gekatalyseerde auto. volgens het beste "gasmengsel" voor de maximale efficiëntie van de katalysator...)
Zonder katalysator is de enige manier om de CT te passeren met benzine (benzine aanzetten) de inspecteur van het CT-centrum om te kopen met een groot kaartje, omdat het anders ONMOGELIJK is, het verschil in emissies is enorm, of om een ​​gekatalyseerde auto te passeren daterend van vóór de toepassing van de Euro 1-norm die dateert uit 1993 (verplichte kat voor meer dan 2 liter vanaf 1990)... of tijdens de "tolerante" overgangsperiode ( 1989-1990) waar we bijvoorbeeld de Venturi 280 SPC vonden (zonder katalysator) parallel aan een versie met katalysator...
0 x
lagv6
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 06/06/10, 10:20




par lagv6 » 10/06/10, 08:58

hallo
helemaal mee eens, hoe dan ook, ik was niet van plan om te dekatalyseren als het vervuild was, om nog maar te zwijgen van de technische controle, wat mij interesseert in doping met water, dit heeft echt deze drie voordelen (depollutie, vermogenswinst en verbruik) maar ook
Ik heb gelezen dat het de motoren reinigt
Denk ten slotte niet dat ik alles probeer af te pakken, ook al vecht ik niet op straat, ik sorteer nog steeds mijn afval en let op wat ik doe.
dank u allen
ps: ik ben nog op zoek naar een reactor.

Hoi! flytox wees toleranter anders zul je niet veel mensen tot ecologie bekeren

Thierry
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 10/06/10, 11:17

lagv6 schreef:maar ook
Ik heb gelezen dat het de motoren reinigt

Op mijn R19 (toen 250000 km) had ik tussen 2 olieverversingen een klein olieverbruik (0.5 liter?) daarna heb ik Gillier Pantonized.....geen olieverbruik meer. De hoge motor (segmentatie) moest worden schoongemaakt.

Denk ten slotte niet dat ik alles probeer af te pakken, ook al vecht ik niet op straat, ik sorteer nog steeds mijn afval en let op wat ik doe.
dank u allen
ps: ik ben nog op zoek naar een reactor.

Hoi! flytox wees toleranter anders zul je niet veel mensen tot ecologie bekeren

Thierry


Le Syndicaat van ayatollah berouwvolle ecologen je nog een kans geven (als je ermee instemt om het vermogen van je voertuig drastisch te verminderen, of zelfs te gaan fietsen) : Mrgreen: : Mrgreen:

Kortom, pk's en besparingen op brandstof en vervuiling gaan niet zo goed samen. Andre Ik kan je vertellen dat als je de aardappel voelt aankomen, je net de beste opbrengstinstelling hebt overschreden. Daarna ben je vrij om plezier te hebben met je voertuig of om 'verantwoord' te rijden, er is alles voor nodig om een ​​wereld te maken... Hier vind je in ieder geval hulp om naar de instellingen te gaan die in de richting van de economie gaan. :P
Dernière édition par Flytox de 10 / 06 / 10, 15: 08, 1 keer bewerkt.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
lagv6
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 06/06/10, 10:20




par lagv6 » 10/06/10, 14:24

hallo
o heel goed antwoord : Lol:
zoals je hierboven misschien hebt gelezen, zit ik vol met lage toeren
(om zo te zeggen) 2500 tot 3500 beurten Ik was geïnteresseerd in pantone
omdat ik alleen maar voordelen had gevonden om dit systeem te installeren (consso
depollu, dan) Ik rijd over het algemeen zelden sportief I
ben rond de 3000 tpm weten we dat de v6 prv rijen a
weinig ac is diëten en ik dacht dat het een goed compromis was
installeer het omdat ik, terwijl ik hetzelfde gedrag behield, dacht op te ruimen
consumeer minder en heb wat meer pit

Thierry
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 10/06/10, 15:06

Fout l Lang leve Windaube!
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
lagv6
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 06/06/10, 10:20




par lagv6 » 11/06/10, 09:38

Flytox schreef:Fout l Lang leve Windaube!


sorry ik begreep het niet
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 11/06/10, 14:57

De computer had een slechte tijd en crashte uiteindelijk voorgoed ... niets te maken met het onderwerp. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 157-gasten