Reactor en gv 2 in 1

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
FOXKATREL
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 02/11/12, 15:22

Reactor en gv 2 in 1




par FOXKATREL » 08/11/12, 12:09

Hallo,

Ik ben nieuw in de forum, Ik ben al heel wat jaren bezig, maar ik heb me net aangemeld : Mrgreen: niet goed.

Goed gezien mijn bijnaam, vermoed je mijn passie.
Ik heb 4L al zien uitgerust met pantones, vooral met de trofee.

Wel, één ding is dat het niet verhindert dat het voertuig werkt wat de critici ook zeggen. Van mijn kant ben ik meer overtuigd van de daling van de vervuiling dan van de daling van het verbruik. Normaal houden motoren niet van teveel warme lucht.

Omdat ik thuis een motor heb en een testbank na restauratie van mijn auto's. Ik zou in de verleiding komen om een ​​legged 4-motor uit te proberen

Uiteraard geen bubbler maar meer een GV.

Wat me verbaast, is ondanks het onderzoek dat ik heb gedaan. Niemand heeft gedacht aan het maken van een reactor en een 2-stoomgenerator in 1.

Omdat we weten dat de stoomuitlaat zo dicht mogelijk bij de reactor moet zijn, is het beter om de reactor van de stoomgenerator te wikkelen.

Noob wacht op uw reacties : Cheesy:

reactor-2 1 en-pic729.jpg
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Reactor en gv 2 in 1




par Flytox » 08/11/12, 21:47

FOXKATREL schreef:Hallo,

Ik ben nieuw in de forum, Ik ben al heel wat jaren bezig, maar ik heb me net aangemeld : Mrgreen:


Hallo FOXKATREL en welkom bij de club.

Van mijn kant ben ik meer overtuigd van de daling van de vervuiling dan van de daling van het verbruik. Normaal houden motoren niet van teveel warme lucht.