Reactor en gv 2 in 1

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
FOXKATREL
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 02/11/12, 15:22

Reactor en gv 2 in 1




par FOXKATREL » 08/11/12, 12:09

Hallo,

Ik ben nieuw in de forum, Ik ben al heel wat jaren bezig, maar ik heb me net aangemeld : Mrgreen: niet goed.

Goed gezien mijn bijnaam, vermoed je mijn passie.
Ik heb 4L al zien uitgerust met pantones, vooral met de trofee.

Wel, één ding is dat het niet verhindert dat het voertuig werkt wat de critici ook zeggen. Van mijn kant ben ik meer overtuigd van de daling van de vervuiling dan van de daling van het verbruik. Normaal houden motoren niet van teveel warme lucht.

Omdat ik thuis een motor heb en een testbank na restauratie van mijn auto's. Ik zou in de verleiding komen om een ​​legged 4-motor uit te proberen

Uiteraard geen bubbler maar meer een GV.

Wat me verbaast, is ondanks het onderzoek dat ik heb gedaan. Niemand heeft gedacht aan het maken van een reactor en een 2-stoomgenerator in 1.

Omdat we weten dat de stoomuitlaat zo dicht mogelijk bij de reactor moet zijn, is het beter om de reactor van de stoomgenerator te wikkelen.

Noob wacht op uw reacties : Cheesy:

reactor-2 1 en-pic729.jpg
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Reactor en gv 2 in 1




par Flytox » 08/11/12, 21:47

FOXKATREL schreef:Hallo,

Ik ben nieuw in de forum, Ik ben al heel wat jaren bezig, maar ik heb me net aangemeld : Mrgreen:


Hallo FOXKATREL en welkom bij de club.

Van mijn kant ben ik meer overtuigd van de daling van de vervuiling dan van de daling van het verbruik. Normaal houden motoren niet van teveel warme lucht.

Als u op zoek bent naar maximaal vermogen, moet warme lucht zeker worden verbannen. Voor de zwakkere krachten kunnen we discussiëren. Op mijn R19 Diesel heb ik een verwarmingsradiator op de inlaatlucht geïnstalleerd die krachtig genoeg is om tot 80 ° te gaan! ..... zonder enig effect op het verbruik te zien !!!!! De motor heeft een geluid dat vergelijkbaar is met benzinemotoren en voor stil gebruik geen verschil in prestaties! Voor de verbetering van het verbruik gaat dit meestal door een goede ontwikkeling .... die helaas lang kan duren. : Mrgreen:

Omdat ik thuis een motor heb en een testbank na restauratie van mijn auto's. Ik zou in de verleiding komen om een ​​legged 4-motor uit te proberen

Een testbed, mijn droom! : Mrgreen: Heb je foto's, uitleg?

Uiteraard geen bubbler maar meer een GV.

Wat me verbaast, is ondanks het onderzoek dat ik heb gedaan. Niemand heeft gedacht aan het maken van een reactor en een 2-stoomgenerator in 1.

Omdat we weten dat de stoomuitlaat zo dicht mogelijk bij de reactor moet zijn, is het beter om de reactor van de stoomgenerator te wikkelen.


Kun je ons een diagram van je idee geven? :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
FOXKATREL
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 02/11/12, 15:22




par FOXKATREL » 08/11/12, 22:06

Op dit moment zouden we meer spreken van verbeterde motorondersteuning.
http://www.youtube.com/watch?v=zSTXKQ7Qpls

Normaal zal ik het meeliften, radiator, benzine en batterij.

Voor het diagram zodra ik 5 minuut heb, doe ik dat.
Dernière édition par FOXKATREL de 08 / 11 / 12, 22: 17, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 08/11/12, 22:10

FOXKATREL schreef:Op dit moment betalen we meer voor verbeterde motorondersteuning.
http://www.youtube.com/watch?v=zSTXKQ7Qpls

Normaal zal ik het meeliften, radiator, benzine en batterij.

Voor het diagram zodra ik 5 minuut heb, doe ik dat.


Hoe ga je de kracht absorberen?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
FOXKATREL
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 02/11/12, 15:22




par FOXKATREL » 08/11/12, 22:16

Flytox schreef:
FOXKATREL schreef:Voor nu zouden we meer praten over verbeterde motorondersteuning.
http://www.youtube.com/watch?v=zSTXKQ7Qpls

Normaal zal ik het meeliften, radiator, benzine en batterij.

Voor het diagram zodra ik 5 minuut heb, doe ik dat.


Hoe ga je de kracht absorberen?


:?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 08/11/12, 22:28

Niet alles volgde .... jouw idee van verbeterde motorondersteuning ??? Een testbank is gemaakt om een ​​motor onder belasting te testen, als u geen vermogen opneemt door de krukas af te remmen enz ..., leert u niet zo veel als lessen op uw motor.

Het is niet erg interessant om de motor leeg te laten lopen, en het is representatiever om hem in de originele auto te laten dan op een geknikte steun. : Cry:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
FOXKATREL
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 02/11/12, 15:22




par FOXKATREL » 09/11/12, 16:25

Ja, ik heb taalmisbruik gemaakt, het is geen bank.

Daarna is het ondersteunen van een motor waarop u een motor kunt starten meer dan praktisch. Tijdens een restaurant, vooral voor alle instellingen. Het vermijdt dit te doen, omdat de neus onder de kap zit.
En voor de reactor- en GV-montagetests denk ik dat ook.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 10/11/12, 21:52

FOXKATREL schreef:Daarna is het ondersteunen van een motor waarop u een motor kunt starten meer dan praktisch. Tijdens een restaurant, vooral voor alle instellingen. Het vermijdt dit te doen, omdat de neus onder de kap zit.
En voor de reactor- en GV-montagetests denk ik dat ook.


In het geval van de Pantone of Gillier Pantone, is een van de grootste problemen de positionering van de verschillende organen ten opzichte van elkaar, bubbler, GVI, reactor, uitlaat, inlaat etc ... met alle bijbehorende pijpen. Wanneer u de posities / lengtes / hoogten van organen en pijpen wijzigt (creatie van hoogpunt, dieptepunt, retentiezone, condensatiezone, defuseren, creatie van bellen of gasbuffer enz ... verandert u uiteindelijk de werking van de reactor.

Samenvattend is het moeilijk om precies de configuratie te kopiëren die die van het uitgeruste voertuig zal zijn ... je zult waarschijnlijk niet veel vooruitgang boeken in de ontwikkeling van je ondersteuning, vooral dat je veel zult hebben moeite met het simuleren van remmen / versnellen / draaien die het vloeibare water in de verschillende organen en leidingen verplaatsen .... en die deel uitmaken van de ontwikkeling : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
chris59
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 43
Inschrijving: 04/07/12, 03:03
Plaats: Noord, Avesnois
x 1




par chris59 » 11/11/12, 10:58

welkom

Ik ben er zeker van dat Flytox gelijk heeft, in ieder geval verbruikt de motor meer wanneer hij in een moderne auto wordt geladen, we kunnen de boordcomputer bijvoorbeeld duidelijk omhoog, omlaag en met een aanhanger zien.

Dan is er de wind die het luchtfilter binnenstroomt, hydrometrie en hoogte.
0 x
Lang leve econologie
Avatar de l'utilisateur
FOXKATREL
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 02/11/12, 15:22




par FOXKATREL » 13/11/12, 09:37

Dus als ik jullie allebei volg. Er is niets betrouwbaars en verworven in de pantone of de GV. : Cheesy:

Omdat geen twee voertuigen op dezelfde manier zijn ontworpen en vooral die op dezelfde manier reageren. Niets over de trillingen van de motor.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 252-gasten