Bijeenkomst van de gonisters van de pantonist-econoog in juli

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 10/06/09, 18:08

Lejustemileu, je bent een schurk!

Leg aan de deelnemers van de bijeenkomst in het zuidwesten uit hoe ze deze twee reizen gaan combineren ???

Dit maakt een route van 407 km tussen de twee plaatsen en uren rijden ...

Er zou geen vette olie op de mediaan zitten of is het mogelijk om de afspraak op dezelfde plaats (in Targol) op dezelfde datum te maken, dus we ontmoeten elkaar allemaal als een "familie" ter plaatse en we hebben een evenement nog grandioos :D

De vraag is duidelijk in het Targol-kamp ... maar waarom niet ??? :P : Idee:
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu
"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?
Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 10/06/09, 18:52

Bien vu!, Moet je Targol vragen :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 12/06/09, 09:28

Ik vind het niet erg om iedereen welkom te heten.
Aan de andere kant gaat het om kamperen.
Ik heb een groot huis, maar op dit moment niet.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 12/06/09, 11:06

Ik vind de grote dingen met het gezin niet erg, maar in dit geval zou het ook nodig zijn om economische activiteiten voor de kinderen te plannen!

Ik weet dat wat een vader onderscheidt van zijn zoon de prijs van zijn speelgoed is, maar persoonlijk zie ik mijn deken niet op een pantone op zijn fiets rijden! bedankt om erover na te denken!
0 x
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 12/06/09, 14:04

@Targol

Laten we niet in paniek raken, de laatste (en eerste) ontmoeting bracht slechts een dozijn mensen samen ... **

Omdat het goede weer in deze tijd van het jaar bijna gegarandeerd is, is de BBQ de ideale oplossing ... dat elke deelnemer een salade klaarmaakt (denk aan de ongelukkige die niet graag eet dingen te pikant!) zoals groene salades en ook pasta's in salades, of andere tabellen ... en natuurlijk de worstjes als voorgerecht ...

De formule die tijdens de eerste ontmoeting werd gebruikt, wierp zijn vruchten af, ik had gevraagd om eten voor 2 personen mee te nemen en er was iets te veel, de gastheer maakt zijn vriezer klaar om de goede dingen die overblijven te bewaren. . :P

Wat kinderen betreft, zou het goed zijn als we hun leeftijdsgroep kenden: tieners, kunnen zonder al te veel problemen andere tieners de buurt laten zien, en / voor de een of de ander blijven DIY of gameconsole ... bij slecht weer ...
Voor de kleintjes dacht ik dat het goed ging met Luc, maar was het de gratie van het meisje des huizes ???? (zeker!)

Aan de andere kant, is er niet een van de geweldige meren bij jou in de buurt? of misschien kunnen we de BBQ organiseren als onderdeel van een camping, bijvoorbeeld een camping met zwembad bekijken, wat veel zorgen over kinderactiviteiten zou oplossen ... Ik kijk op google earth, hé!

** is er geen camping niet ver van uw huis Targol-vrienden, u reserveert x plaatsen voor X personen, die elke deelnemer aangeeft als aantal en type tenten alstublieft, de toegewezen oppervlakte varieert van de ene camping tot de andere 'andere ...

@ Tophe & Tine
Wat betreft de rondreis van de Meester en zijn goeroe (als de herinnering goed is, de vrouw van de goeroe in het Sanskriet), wat is het dichtstbijzijnde station voor jou?

Er zal iemand zijn die je op het station kan ophalen ...

Kunnen we het onderwerp niet hergroeperen op uitnodiging van Targol, dank u! Door van zijn antwoord af te stappen ...
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 12/06/09, 14:45

voor het meer of de vijver ben ik helemaal niet oké !!!!

die van mij zijn veel te klein om alleen te zwemmen, ze kunnen niet zwemmen!

Ik ben bang dat dit me behoorlijk onnodige stress zal bezorgen (ik heb er al 8 die zich het hele jaar om me heen draaien, het is niet bang dat er een is die de enige 2 dagen verdrinkt) waar ik deze zomer op vakantie ga!)

Ik dacht meer aan bordspellen of behendigheidsspelletjes, kleine dingen om ze bezig te houden!
0 x
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 12/06/09, 14:50

A priori is er geen camping in mijn kanton.

Aan de andere kant heeft mijn buurman (die momenteel niet in zijn huis woont) een gehesen land van 5ha grenzend aan mijn 1500m2. Ik denk dat ik met hem kan onderhandelen over het planten van tenten op zijn land.
Voor de sanitaire voorzieningen volstaat het om voor de badkamer een kaartjesautomaat te plaatsen : Lol: en voor de toiletten moet het mogelijk zijn om naast de toiletten in het huis ook een "hutje onderaan de tuin" te huren of te bouwen in droge toiletten.

Ik heb geen zwembad en er is geen openbaar zwembad in de buurt, maar er is een kleine vijver niet ver van het huis waar generaties lokale kinderen hebben gebaad.

Anders heeft het bossen, ballonnen, een schommel en een glijbaan. We moeten iedereen kunnen bezetten. Maar het is waar dat we in staat zullen zijn om na te denken over ecologische activiteiten voor de "grappige" (zoals we zeggen in de mededeling van punten van bezwaar) als we meer zicht hebben op hun aantal en hun leeftijd.
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
Lietseu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2327
Inschrijving: 06/04/07, 06:33
Plaats: Antwerpen België, Skype lietseu1
x 3




par Lietseu » 12/06/09, 15:19

Ik hou van het idee van "waar je een hut kunt maken onder in de tuin" in droge toiletten "dat klinkt erg Françis Cabrel, kom en ga zitten onder mijn tuinhuisje, ik zal je een moutong tekenen!

Serieus, ik denk niet dat het nodig zal zijn, bij Luc ging het heel goed, de mannen deden heel discreet hun plasje in de verloren hoeken van de grond en op de achtergrond, er waren geen incidenten om te betreuren ...

Als ik een camping heb voorgesteld, is het voor het gemak in de avond, het moet nog worden bepaald wie er blijft en wie niet de nacht blijft, met het land van je buurman hebben we genoeg, ze hebben geen tenten in de oude die elk 20m² in beslag neemt! het is eerder het moderne type dat is gemonteerd in 50 "chrono!
Beeld
Beeld
Beeld


Zoals deze!


Zullen we erover praten en posten op Rencontre du Sud-Ouest?
Please ...
0 x
Door het verwijderen van Human Nature, het was ver van zijn natuur! Lietseu

"De kracht van liefde, moet sterker zijn dan de liefde voor kracht" eigentijds Lie Tseu?

Men ziet duidelijk alleen met het hart, de belangrijkste is onzichtbaar voor de ogen ...
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 12/06/09, 15:44

Hasardine schreef:Ik vind de grote dingen met het gezin niet erg, maar in dit geval zou het ook nodig zijn om economische activiteiten voor de kinderen te plannen!

Ik weet dat wat een vader onderscheidt van zijn zoon de prijs van zijn speelgoed is, maar persoonlijk zie ik mijn deken niet op een pantone op zijn fiets rijden! bedankt om erover na te denken!

Inderdaad, bij de laatste bijeenkomst waren er heel goede kinderen, maar ik ging in hun schoenen staan ​​en zei tegen mezelf ... ha! de volwassenen hebben plezier, maar wij zijn ch ...
Aan de andere kant weet ik niet echt hoe ik dit probleem moet oplossen ... :?
Ik weet zeker dat onze wijze man een oplossing zal vinden : Cheesy: ....
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Avatar de l'utilisateur
Hasardine
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 350
Inschrijving: 26/07/08, 22:01
Plaats: Elzas




par Hasardine » 12/06/09, 16:28

Ik ben gevleid, en ik weet zeker dat de kapitein dat ook is, voor zover het goede kinderen betreft!

maar de dochter van Luc heeft er echt voor gezorgd, het was een waar genoegen. Ik had gedacht dat elke ouder een spel of iets dergelijks mee zou kunnen nemen!

Wat denk jij?
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 122-gasten