pmc testproject

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
laurents
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/01/06, 12:32
Plaats: Plouzané (29)

pmc testproject




par laurents » 14/01/06, 12:55

Hallo, ik ben een laatste student BTS Agro-Equipment aan de Claude Lehec middelbare school in St Hilaire du Harcouët (50) en ik heb een project om een ​​methodologie op te zetten compleet en concreet testen van tractormotoren uitgerust met PMC. Dit project is groot samenwerking met de Landbouwkamer die duidelijk wil kunnen reageren op deze boeren die dol zijn op informatie over dit onderwerp. We werken dus aan systemen die we gaan maken maar ook aan bestaande systemen. Dus daarom vraag ik: aan u die een systeem heeft en dat lijkt te werken als u bereid zou zijn om deel te nemen aan deze reeks tests op een vermogensbank. Hier is mijn e-mailadres voor alle informatie, ik zal u snel antwoorden:
laurent_salaun@hotmail.com
Dank u bij voorbaat
0 x
deze handtekening kan veranderen omdat ik geloof en ik geloof niet!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 14/01/06, 13:23

: Cheesy: Dag
Hier is een nieuws dat het goed is voor degenen die een tractor hebben.
0 x
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX

Re: pmc proefproject




par jp33 » 14/01/06, 17:55

laurens schreef:Hallo, ik ben een laatste student BTS Agro-Equipment aan de Claude Lehec middelbare school in St Hilaire du Harcouët (50) en ik heb een project om een ​​methodologie op te zetten compleet en concreet testen van tractormotoren uitgerust met PMC. Dit project is groot samenwerking met de Landbouwkamer die duidelijk wil kunnen reageren op deze boeren die dol zijn op informatie over dit onderwerp. We werken dus aan systemen die we gaan maken maar ook aan bestaande systemen. Dus daarom vraag ik: aan u die een systeem heeft en dat lijkt te werken als u bereid zou zijn om deel te nemen aan deze reeks tests op een vermogensbank. Hier is mijn e-mailadres voor alle informatie, ik zal u snel antwoorden:
laurent_salaun@hotmail.com
Dank u bij voorbaat


Hallo Laurents en welkom bij de club

Hier is een link waar je een artikel over zou moeten vinden
tests op honderd tractoren, terwijl u wacht om de directe link van het artikel te vinden en aan u door te geven, maar laat u niet ontmoedigen, u bent op de goede weg
https://www.econologie.com/forums/
Bon moed

PS Ik heb je een persoonlijke mail gestuurd over een ander onderwerp
0 x
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX

Re: pmc proefproject




par jp33 » 14/01/06, 18:03

laurens schreef:Hallo, ik ben een laatste student BTS Agro-Equipment aan de Claude Lehec middelbare school in St Hilaire du Harcouët (50) .....
Dank u bij voorbaat


Sorry, ik had de verkeerde link. Hier is de juiste. Je zult daar veel goede dingen vinden.

http://www.oliomobile.org/forum/index.php

@+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79128
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10975

Re: pmc proefproject




par Christophe » 14/01/06, 18:12

jp33 schreef:
laurens schreef:Hallo, ik ben een laatste student BTS Agro-Equipment aan de Claude Lehec middelbare school in St Hilaire du Harcouët (50) .....
Dank u bij voorbaat


Sorry, ik had de verkeerde link. Hier is de juiste. Je zult daar veel goede dingen vinden.

http://www.oliomobile.org/forum/index.php

@+


Ik denk dat je PMC (pantone) en HVB (olie) door elkaar haalt...
0 x
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX

Re: pmc proefproject




par jp33 » 15/01/06, 11:13

[/ Quote]

Ik denk dat je PMC ( pantone ) en HVB ( Oil ) door elkaar haalt...[/quote]

Het is mogelijk dat ik niet alles begreep en het zou een beetje normaal zijn omdat ik nieuw ben in het veld, maar naar mijn mening rijden de tractoren maar een klein beetje op benzine, vandaar mijn advies voor de nieuwe om te gaan lees het ADEME-rapport ( die ik niet meer kan vinden, ook al heb ik het 2 dagen geleden gelezen).
Bovendien heb ik misschien ook het kleine rapport verkeerd geïnterpreteerd van de man die zijn Renault 21 Turbo Diesel uitrustte met 1 systeem dat mij het PANTONE-systeem leek te zijn.
Ik ga terug om dit van dichterbij te bekijken terwijl ik het opnam

@+jp
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 15/01/06, 13:06

Dag
De PMC is in theorie net zo van toepassing op benzine als op diesel. In de praktijk zijn er meer PMC's op Diesel (in Frankrijk). Ik denk dat het ook een kwestie is van het aandeel dieselauto's op de automarkt in Frankrijk.
0 x
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX




par jp33 » 15/01/06, 13:43

PITMIX schreef:Dag
De PMC is in theorie net zo van toepassing op benzine als op diesel. In de praktijk zijn er meer PMC's op Diesel (in Frankrijk). Ik denk dat het ook een kwestie is van het aandeel dieselauto's op de automarkt in Frankrijk.


Ok dus als ik het goed begrijp, zat ik er niet helemaal naast!!
in feite wilde ik het nieuwe kind gewoon naar de olio-site sturen waarop ik het ADEME-rapport had gelezen (geloof ik) over de resultaten van de tests op honderd TRACTOREN
(Welk rapport is niet erg bemoedigend, maar waarom??? gezien het aantal voertuigen dat draait op "H", zonder specifieke PB)
Dus H + GO (of brandstof voor boeren) + PMC kan het standhouden??

bedankt voor de verduidelijking

Ik zou toch graag het genoemde ADEME-rapport in handen willen krijgen

@+

jp
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/01/06, 20:23

Ik denk niet dat er veel mensen zijn die tractoren besturen in Pantone en olie. Vraag het eens aan een experimentator die zijn tractor met een Pantone heeft weten te draaien en brandstof besparen voer het met olie, diesel en water.
0 x
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX




par jp33 » 21/01/06, 11:30

Wel, hier is hij dan. Ik vond een link betreffende het verslag van de ervaring op honderd landbouwtrekkers in Duitsland en overgenomen door ADEME.

http://lesrimbaudieres.dyndns.org/energ ... gne%20.PDF
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 109-gasten