pmc testproject

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
laurents
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 14/01/06, 12:32
Plaats: Plouzané (29)

pmc testproject




par laurents » 14/01/06, 12:55

Hallo, ik ben een laatste student BTS Agro-Equipment aan de Claude Lehec middelbare school in St Hilaire du Harcouët (50) en ik heb een project om een ​​methodologie op te zetten compleet en concreet testen van tractormotoren uitgerust met PMC. Dit project is groot samenwerking met de Landbouwkamer die duidelijk wil kunnen reageren op deze boeren die dol zijn op informatie over dit onderwerp. We werken dus aan systemen die we gaan maken maar ook aan bestaande systemen. Dus daarom vraag ik: aan u die een systeem heeft en dat lijkt te werken als u bereid zou zijn om deel te nemen aan deze reeks tests op een vermogensbank. Hier is mijn e-mailadres voor alle informatie, ik zal u snel antwoorden:
laurent_salaun@hotmail.com
Dank u bij voorbaat
0 x
deze handtekening kan veranderen omdat ik geloof en ik geloof niet!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 14/01/06, 13:23

: Cheesy: Dag
Hier is een nieuws dat het goed is voor degenen die een tractor hebben.
0 x
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX

Re: pmc proefproject




par jp33 » 14/01/06, 17:55