Geprobeerd pantone water doping

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 07/04/10, 02:08

goedenavond

Geplaatst op: Sea 11 Oct 2006, 00: 28 Postonderwerp: Unifying theory: Pantone, Vortex en planeet Aarde ..... door andre :

Eén ding is aan, de toonhoogte van deze spiraal komt altijd overeen met de straal van de stengel
wat staal of roestvrij staal en de draairichting is altijd hetzelfde ..


kleine herinnering aan een oud onderwerp nog steeds relevant, en geeft ons hier meer details over het onderwerp!

https://www.econologie.com/forums/theorie-un ... 01-30.html

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 07/04/10, 19:42

Hallo coucou789456 (gecorrigeerde presentatie : Mrgreen: )
andre schreef:Eén ding is aan, de toonhoogte van deze spiraal komt altijd overeen met de straal van de stengel
wat staal of roestvrij staal en de draairichting is altijd hetzelfde ..


Met een paar jaar extra ervaring, is het goed dat degenen die hebben geprobeerd deze zin te bevestigen of ongeldig te verklaren en hun mening, foto's enz. Te geven ...

Op mijn reactor, de enige dingen die opvallen (zijn niet uniform / symmetrisch) ... zijn de plaatsen waar de staaf de envelop raakt (toen deze slecht gecentreerd was) ....
Dernière édition par Flytox de 08 / 04 / 10, 20: 43, 1 keer bewerkt.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 08/04/10, 01:43

goedenavond

duur Flytox, laten we elk misverstand vermijden, wat ik in het blauw schreef in mijn bericht is slechts een citaat, dus de tekst is niet van mij maar van de auteur die op de regel net boven wordt geciteerd ... citaat die ik niet heb "geciteerd".

Opmerkelijk ondanks alles, was dit type merkteken op de staaf van de reactor zichtbaar voor de eerste onderzoekers, maar lijkt de neiging te verdwijnen naarmate de experimenten vorderen. we praten vaak over niets meer dan een laag die zich aan de oppervlakte nestelt, niet meer of minder.

Ik vraag me af of het eindelijk installeren van dit systeem niet neerkomt op een simpele doping met waterdamp met ondanks alles een zekere besparing op brandstof en vervuiling, maar ver genoeg als we het vergelijken met de resultaten verkregen bij transformaties van tractoren zoals die aanwezig zijn en geciteerd op de site "Quanthomme", waar de besparingen gelukkig 30 tot 50% bedragen in vergelijking met het origineel! Hier zijn we nog lang niet van dit rendement en ik zou zelfs zeggen dat niemand er meer over praat.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 08/04/10, 20:37

Hallo coucou789456

coucou789456 schreef:goedenavond

duur Flytox, laten we elk misverstand vermijden, wat ik in het blauw schreef in mijn bericht is slechts een citaat, dus de tekst is niet van mij maar van de auteur die op de regel net boven wordt geciteerd ... citaat die ik niet heb "geciteerd".

Ouups! Duizend excuses voor het verkeerd geciteerde citaat, ik had heel goed vastgesteld dat de auteur André was ...: Cry:
... het is gecorrigeerd.
Ik vraag me af of het eindelijk installeren van dit systeem niet neerkomt op een simpele doping met waterdamp met ondanks alles een zekere besparing op brandstof en vervuiling, maar ver genoeg als we het vergelijken met de resultaten verkregen bij transformaties van tractoren zoals die aanwezig zijn en geciteerd op de site "Quanthomme", waar de besparing gelukkig oploopt tot 30 à 50% ten opzichte van het origineel! Hier zijn we nog ver verwijderd van dit rendement en ik zou zelfs zeggen dat niemand het er meer over heeft.


De "speeltuin" tussen de tractor en de auto is heel anders ... maar dat verklaart misschien niet alles. De tractor is misschien niet zo "geoptimaliseerd" voor brandstofverbruik als een auto, en blijkbaar is het gemakkelijker om veel te besparen op een originele "grote" hebzuchtige motor dan op een "kleine" brandstofzuinige motor. (verklaart dit dat?).
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 15/04/10, 01:07

goedenavond

om het onderwerp te volgen, ook al had dit bericht gepost kunnen worden in andere onderwerpen die equivalent zijn aan forum :

De ladingsaccumulatie is zodanig dat de diëlektrische doorslaglimiet wordt bereikt: zodra
dat een molecuul in het midden van het veld passeert (vergeet niet dat de atmosfeer ijl is vanwege de instortingsdepressie), dan bevordert het de geleiding van elektronen: er is
het initiëren van een elektrische boog tussen de staaf en de buis. De lokale temperatuur overschrijdt duidelijk 3000 ° C.
Sommigen zeggen dat ze een hogere stamtemperatuur hebben gemeten dan uitlaatgassen. Deze hypothese gaat in deze richting.

tekst uit het volgende document: http://pagesperso-orange.fr/quanthommes ... idmouv.htm

bij het lezen van dit document zou de temperatuur aan de uitlaat blijkbaar groter zijn dan de temperatuur van het uitlaatgas, wat de hypothese doet ontstaan ​​dat het misschien niet nodig is om in het uitlaatspruitstuk te monteren, dit wat de installatie voor veel voertuigen aanzienlijk zal vereenvoudigen.

aan de andere kant, de uitlaatgassen die rond de reactor circuleren, zou het geen ander nut hebben dan het eenvoudig verwarmen van de reactor, als een elektrificatie van de buitenste wand. het is natuurlijk maar een hypothese.

aan de andere kant, dat de staaf en de buis elektrisch geïsoleerd zijn om de vorming van deze bogen mogelijk te maken. in dit geval is het noodzakelijk om een ​​materiaal te vinden dat bestand is tegen warmte, ten minste voor de uitvoer van de reactor. bij de ingang zou teflon het moeten doen.

blijft het beroemde magnetische veld, dat zelfs als het toch niet direct het belang ervan dient, het belangrijkste is dat het altijd dezelfde betekenis heeft zodat de vortex die rond de stengel wordt gecreëerd ook in dezelfde richting draait. we zouden het idee kunnen uitzenden om het kunstmatig te maken, al is het maar om de vortex te starten, dankzij een spiraal die wordt gevoed om een ​​kunstmatig magnetisch veld in de reactor te creëren. evenzo mag niet een niet-magnetisch materiaal worden gebruikt voor de buitenste buis van de reactor, bijvoorbeeld koper, en misschien ook een oplossing vinden om het magnetische veld van de staaf te sluiten.

Afhankelijk van de verschillende motorsnelheden veroorzaakt de snelheid van het lucht + waterdampmengsel echter, evenals het variabele vacuüm in de reactor, een te willekeurige bewerking waardoor het moeilijk wordt om de efficiëntie te optimaliseren. wat verklaart waarom het systeem beter zou werken met motoren met een constant toerental: tractor, generator, grasmaaier, enz ...

Natuurlijk, ondanks studies over vortices, hun vorming, hun evolutie, navigeren we in een bijna absolute waas omdat niemand echt weet wat er binnen gebeurt. alleen experimenten, soms erg empirisch, leiden tot operationele hypotheses.

de enige affirmaties die we kunnen maken, is de aanwezigheid van een sterk magnetisch veld tijdens de werking, evenals een temperatuur bij uitgang die soms hoger is dan de temperatuur van de uitlaatgassen.

om ook te lezen: https://www.econologie.com/forums/post32444.html#32444 geschreven Andre de septembre 27 2006
subject: de mening van de fysicus
hij spreekt daar onder andere beroemde spiraalvormige tekens rond de stengel.
er moet nog veel worden gedaan

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 16/04/10, 00:40

goedenavond

een vraag puzzelt mij, veroorzaakt de Pantone, alles of bijna alles wat er in de motorinlaat gebeurt, gaat door de reactor. momenteel is het slechts een systeemventuri-effect dat lucht + waterdampmengsel via de reactor zuigt. Zou het niet goed zijn om alles terug in de reactor te krijgen om tegelijkertijd de mengsnelheid en het vortexeffect te verhogen?

jeff

ps: jammer, er zijn zoveel onderwerpen die hetzelfde werk oproepen dat uiteindelijk niet wist waar te plaatsen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 16/04/10, 21:29

Hallo coucou789456
coucou789456 schreef:een vraag puzzelt mij, veroorzaakt de Pantone, alles of bijna alles wat er in de motorinlaat gebeurt, gaat door de reactor. momenteel is het slechts een systeemventuri-effect dat lucht + waterdampmengsel via de reactor zuigt. Zou het niet goed zijn om alles terug in de reactor te krijgen om tegelijkertijd de mengsnelheid en het vortexeffect te verhogen?


De problemen van congestie, drukval en vulling zijn nogal moeilijk op te lossen door in iets als een reactor te gaan. Hoe de motor bijna niet te smoren? Heb je een idee om voor te stellen, een diagram? : Cry:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 16/04/10, 22:51

goedenavond

inderdaad, het is gemakkelijk te begrijpen dat het systeem op dat moment is gemaakt voor een motor met vaste snelheid, gemakkelijker te ontwikkelen.

momenteel wordt wat uit de reactor komt, door het venturi-effect gezogen. misschien kunnen we dit systeem omkeren, de hoofdinlaat uit de reactor halen en via een venturi, lucht uit het luchtfilter toelaten, wat het mogelijk zou maken om in geval van zware belasting niet te stikken de motor.

het kan zelfs worden gekoppeld aan een sluiter die wordt geregeld door het vacuüm in de inlaat, zoals de vacuüminlaat voor de servorem, die bij niet-laden van de motor alle toelating zal forceren om door de reactor te gaan, zonder tussenkomst van de bestuurder:

  • in het geval van zware belasting is er meer (+ teken) van depressie, daarom openen van de venturi en toename van de lucht die uit het luchtfilter komt.
  • in steady state, het sluiten van de venturi, en alles gaat door de reactor.


op de klep van de venturi, een terugstelveer met een instelling om te voorkomen dat deze zonder stop opent, en een klein gewicht dat integraal is met de klep om te openen, dat er geen proportionele oscillaties zijn en gesynchroniseerd met elke inlaat van de cilinder waarop de verdieping is genomen en in het bijzonder het sluiten van de klep vermijden wanneer de toegang wordt gedaan op elk van de andere cilinders. een soort bewegingsdemper.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 17/04/10, 04:36

re

na reflectie zou het wenselijk zijn om de reactor te optimaliseren voor een motorrotatie van ongeveer 2000 rpm, wat ruwweg overeenkomt met de kruissnelheid van een auto op de weg.

voor hogere snelheden, effectief door een luchttoevoer direct door de venturi, zou de efficiëntie van het systeem worden verminderd.

evenzo, als uw routes meer auto-weg zijn, beter om een ​​optimale werking van de reactor te bieden voor een hogere rotatie.

niets zou voorkomen, zo niet de beschikbare ruimte, om een ​​2eme-reactor te monteren waarvan de triggering zou worden beheerst door de toename van de motorbelasting.

het kan wenselijk zijn om een ​​holte te hebben tussen de reactor en de inlaat om de in de reactor aangezogen stroom te regelen: holte met een inlaat van afmeting die iets kleiner is dan die van de uitlaat. dit zou een meer regelmatige werking van de reactor mogelijk maken, vrijwel zonder dode tijd tussen de verschillende opnames. van voldoende volume, zou deze holte zelfs genoeg opgeslagen mengsel hebben om een ​​plotselinge verandering in motorbelasting te ontmoeten.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 17/04/10, 10:00

Heb je ideeën, gooi je en maken we een prototype? :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 202-gasten