Geprobeerd pantone water doping

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 17/09/09, 22:53

wazaibzh schreef:hete motor met stoom krijg ik 79 ° c bij 110km / u en 83 ° c bij 120km / u is het niet enorm! zonder stoom daalt de temperatuur een paar graden en stijgt met de stoom. Zodra ik langzamer loop, daalt de temperatuur naar 50 ° C en stijgt met het motortoerental. om deze temperaturen te bereiken heb ik de avev en de restrictiekraag vervangen.

U moet misschien proberen uw montage te isoleren om wat graden te winnen voor de lagere snelheden. Als je bijvoorbeeld iets te lang met 50 ° in de stad rijdt, denk ik dat je grote druppels water gaat inslikken, dat is niet erg goed voor de hoge motor ...
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

FORMULE TRUCK BUENOS AIRES ARGENTINIË




par rodibruno » 19/09/09, 06:51

Flytox schreef:
wazaibzh schreef:hete motor met stoom krijg ik 79 ° c bij 110km / u en 83 ° c bij 120km / u is het niet enorm! zonder stoom daalt de temperatuur een paar graden en stijgt met de stoom. Zodra ik langzamer loop, daalt de temperatuur naar 50 ° C en stijgt met het motortoerental. om deze temperaturen te bereiken heb ik de avev en de restrictiekraag vervangen.

U moet misschien proberen uw montage te isoleren om wat graden te winnen voor de lagere snelheden. Als je bijvoorbeeld iets te lang met 50 ° in de stad rijdt, denk ik dat je grote druppels water gaat inslikken, dat is niet erg goed voor de hoge motor ...



vrienden:
Ik heb onze apparaten getest in de formule van vrachtwagens die plaatsvindt in Argentinië. Een van de ingenieurs vertelde me dat 6 jaar het vermogen van de motoren niet is verhoogd, het enige dat ze kunnen doen is werken aan het frame en de bekleding.
Kan het Pantone-systeem werken tussen 2200 en 3600 tpm? Deze motoren zijn meestal meer dan 1200CV
Meer informatie op mijn blog.
Hoop dat uw opmerkingen!

Beeld

SCANIA TRUCK
Beeld
MARCIO CON TURBOECOGREEN NA INSTALLATIE
Beeld
MERCEDES-BENZ AXOR: 1220CV
Beeld
katalysatoren DIE JE IN SOMMIGE FOTO'S KUNT ZIEN, vergen veel kracht, maar als ze de vervuilingsgrenzen overschrijden, wordt gediskwalificeerd gereguleerd, kan PANTONE een deel hiervan oplossen?
Beeld
Kijk naar de radiator: deze koelkast voor biodiesel, een ingenieur vertelde me dat ze ontdekten, dat als de brandstof boven de 70 graden Celsius komt, de prestaties van de motoren.
is merkwaardig, maar om brandstof te besparen bestaat uit een spiraal om de brandstof te verwarmen voordat deze in de injectiepomp gaat!
Gedraagt ​​een motor zich dus anders bij compressietoeslag?

VISIE:

www.turboecogreen.blogspot.com
0 x
wazaibzh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 04/01/09, 18:07
Plaats: bretagne




par wazaibzh » 31/10/09, 20:20

hallo
Ik haalde mijn staaf eruit omdat hij niet langer in de reactor werd gehouden (vanwege de uitzetting) en ik zag een witachtige afzetting op de staaf en een licht blauwachtige tint op het bovenste gedeelte.
Ik plaatste een temperatuursensor aan de uitlaat van de reactor en observeerde temperaturen die veel hoger waren dan aan de inlaat
145 ° op 110kmh en 110 ° 0 90kmh
als ik tijdens het rijden de luchtinlaat van de bubbler sluit, dalen de temperaturen met 5 tot 10 ° en stijgen weer als ik de luchtinlaat weer open. dus de reactor werkt?
sinds mijn laatste bericht is het verbruik ongewijzigd gebleven en schommelt rond de 5,3 l / 100.
Ik denk dat de hoeveelheid stoom die wordt verwerkt en naar de inlaat wordt gestuurd onvoldoende is!
Ik denk aan een nieuwe vergadering, maar het kan lang duren ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
mastidoik
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 15/01/09, 00:49




par mastidoik » 04/04/10, 02:06

hoi wazaibzh
Hoe gaat het sindsdien?

Het is leuk om te zien dat je doorgaat op de AED !!! :D

Ik vind dat je niet ontmoedigd moet raken, want doorzettingsvermogen loont altijd ...

Wat mij betreft, ik heb de prototype-auto niet langer in werkende staat : Cry:
Als je overschakelt naar olio, ga dan naar El_fede's post op zijn DAE-installatie. Ik zeg een beetje +

Tot ziens en ga zo verder.

ps: ik blijf je experimenten van ver volgen omdat ik op dit moment niet al te veel tijd heb ...
0 x
Citroen Zx naar RVR en water :)
Ma Bi-carb
maDAE (Waterdoping)
de kleine vereniging van ToulouseEcoleo
wazaibzh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 04/01/09, 18:07
Plaats: bretagne




par wazaibzh » 05/04/10, 19:05

hoi mastidoik
bedankt voor je ondersteuning!
Ik ben niet ontmoedigd, maar aan het einde van mijn geest om de montage te laten evolueren ... en bovendien nadert mijn "test" -voertuig het einde van de technische controle :frons:
Ik heb geen serieuze verbruiksmeting gedaan maar ik denk dat het ongewijzigd blijft. voor vervuiling hoop ik het te zien bij de technische controle?
als iemand een idee heeft om de montage te verbeteren, ben ik geïnteresseerd :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 05/04/10, 23:13

wazaibzh schreef:Ik ben niet ontmoedigd, maar aan het einde van mijn geest om de montage te laten evolueren ... en bovendien nadert mijn "test" -voertuig het einde van de technische controle :frons:
Ik heb geen serieuze verbruiksmeting gedaan maar ik denk dat het ongewijzigd blijft. voor vervuiling hoop ik het te zien bij de technische controle?
als iemand een idee heeft om de montage te verbeteren, ben ik geïnteresseerd :D


Als u geen verbruiksvergelijkingspunt heeft, zal het moeilijk zijn om de resultaten van uw aanpassingen te interpreteren. Wijzigen om te wijzigen gaat toch in cirkels?

De belangrijkste parameter is volgens André de stoom waarmee je de reactor voedt. Dit is waar het gebeurt, tussen de output van je stoomgenerator (bubbler of GVI etc ...), en de reactor input. Dit is waar u zou moeten proberen om lucht, water, stoom, temperatuur, druk, stroomsnelheid, snelheid, volumes, drukval enz ... enz ... aan te passen.
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 06/04/10, 05:20

hallo

het magnetisme dat in de reactor wordt opgewekt, heeft blijkbaar geen zin tijdens de werking. aan de andere kant wordt het alleen geïnduceerd wanneer het binnenkomende mengsel optimaal is en dus de goede werking van genoemde reactor bepaalt.

daarom, als er magnetisme in de reactor is geïnduceerd, is de efficiëntie maximaal. het wordt gecreëerd door het mengsel dat uit de GVI komt en rond de staaf draait, en produceert een reactie aan het uiteinde van de staaf, vandaar de hoogste gemeten temperatuur.

Uiteraard zijn de grootste besparingen gerealiseerd met motoren met min of meer constante toerentallen, zoals landbouwtrekkers.

voor een auto is het best mogelijk dat de maximale besparing pas bij bepaalde snelheden ligt met ondanks alles een lager rendement als het motortoerental buiten de waarden valt.

jeff
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 06/04/10, 21:38

Hallo coucou789456

coucou789456 schreef:daarom, als er magnetisme in de reactor is geïnduceerd, is de efficiëntie maximaal. het wordt gemaakt door het mengsel dat uit de GVI komt en rond de staaf draait, en produceert een reactie aan het uiteinde van de staaf, vandaar de hoogste geregistreerde temperatuur.


Elke keer dat ik de staaf van mijn reactor demonteer, kijk ik naar de afzetting over de hele lengte (kalksteen of roet, afhankelijk van de montage). Ik heb nog nooit spiraalvormige sporen gezien. In het GVI-gedeelte (bevestigd aan de reactor) heb ik zelfs een spiraalveer toegevoegd om de stoom 'tangentieel' in de reactor te dwingen. Ook geen spiraalvormige sporen ...

zie in het midden van de pagina:
https://www.econologie.com/forums/dopage-a-l ... 0-430.html
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
wazaibzh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 04/01/09, 18:07
Plaats: bretagne




par wazaibzh » 06/04/10, 21:51

hallo flytox
Ik ben verbaasd dat je het bovenstaande bericht plaatst. het doet me denken aan een bepaald pb ... :D
Zelfs als ik niet al mijn verbruik regelmatig lees, weet ik min of meer hoeveel mijn auto verbruikt. Ik heb toch een verbruikstest gemaakt die ik had gemeten en een paar pagina's terug beschreven. dan rijden op hvr gemengd maar het verbruik varieert volgens het percentage ...? dus voor een test moet ik op diesel rijden.
het is waar dat ik in cirkels ga :? en bovendien staat mijn bubbler niet toe om veel parameters te wijzigen, maar alleen de stoomstroom. als mijn auto zonder al te veel kosten de besturing passeert, denk ik aan overschakeling naar gvi.
coucou
Ik denk zoals jij:
voor een auto is het best mogelijk dat de maximale besparing pas bij bepaalde snelheden ligt met ondanks alles een lager rendement als het motortoerental buiten de waarden valt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 06/04/10, 23:12

wazaibzh schreef:hallo flytox
Ik ben verbaasd dat je het bovenstaande bericht plaatst. het doet me denken aan een bepaald pb ... :D


Hoe meer het gaat, des te minder aannemelijk lijkt mij de theorie die de elektrostatische eigenschappen of het magnetisme van de damp en / of de reactor zal gebruiken. Wanneer je het magnetische schroot van de staaf en de behuizing vervangt door roestvrij staal of niet-magnetisch koper, dat je isolatie op de staaf plaatst ... het lijkt niet geweldig te gebeuren iets anders. Als elektrisch geladen gassen niet rond de staaf draaien, hoe zou dan een magnetisch veld worden gecreëerd?
Zonder instrumentatie die de naam waardig en zichtbare resultaten ... amha, het is geen gemakkelijke track (binnen het bereik van amateurs) : Cry:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 105-gasten