Picking richting toelating - pantone water doping

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
ak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 09/02/08, 09:03
Plaats: Mesnil Church (Houyet) - Zuid België

Picking richting toelating - pantone water doping




par ak » 25/02/08, 18:22

Hallo,

Nog steeds vragen.

We hebben grote vraagtekens in ons hoofd: hoe doe je het tikken op de inlaat op een 15 c2003 diesel.
De lucht die uit het filter komt, circuleert in feite in plastic buizen (4) die op aluminium buizen zijn bevestigd naar het inlaatspruitstuk. Het fluïdum verlaat de reactor via een flexibele roestvrijstalen buis en het verlengde ervan tot het inlaatspruitstuk is in koper uitgevoerd.
Geen sprake van prikken in het aluminium, solderen niet mogelijk. Dus we gaan ervan uit dat we de kranen in de plastic buizen moeten maken, vóór het aluminium? Dit plastic is misschien niet bestand tegen de hitte, toch? Hoe heb je het gedaan?

Een andere vraag (het antwoord kan het bovenstaande negeren): er is bij de inlaat een terugkeer van de uitlaatgassen die zich vermengen met de lucht om terug te keren naar het spruitstuk. Kunnen we niet rechtstreeks in dit kanaal tikken, aangezien deze uitlaatgassen heet zijn en de vloeistof naar de inlaat kunnen leiden? Heeft iemand het geprobeerd? Klinkt dit absurd? Komt daar een depressie? Voldoende? En in dit geval impliceert het een beperking van de luchtinlaat, maar is het "levensvatbaar" (zuurstofgebrek)?

Bedankt voor je antwoorden, we zijn een beetje verdwaald.
0 x
Alain en Dan
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/02/08, 19:37

Dag

Het zou nodig zijn om te weten of het een turbo- of atmosferische motor is?
de ERG-klep verkiest het te veroordelen, met een waterdoping
doping met water vervangt grotendeels zijn depolluerende functie.

Als het een turbo is, moet je vóór de turbo binnenkomen (moeilijker om door het gat in de ERG-klep binnen te komen, deze staat onder druk)

invoer kan op verschillende manieren worden gedaan
rechtstreeks in het inlaatspruitstuk, één per cilinder vereist het boren van het inlaatspruitstuk en de geforceerde buisrichting van de inlaatgaten (onomkeerbare en complexere methode, afhankelijk van het gereedschap)
Eenvoudigere methode (die ik gebruik) boor in het plastic kanaal, plaats een kleine thermisch isolerende buis rond het kanaal en ga het kanaal binnen, sommige gaan rechtstreeks naar binnen zonder isolatie te installeren, zelfs sommige gaan naar binnen met een neopreenrubberslang die (blijft) bij de hitte gehouden volgens de vergaderingen rond 100c, hoger in mijn geval
blijft om het vacuüm in het motorspruitstuk onder belasting te controleren

Andre
0 x
ak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 09/02/08, 09:03
Plaats: Mesnil Church (Houyet) - Zuid België




par ak » 25/02/08, 19:57

Goedenavond André en bedankt voor je antwoord.

Het is geen turbo, om je eerste vraag te beantwoorden.

Andre schreef:Eenvoudigere methode (die ik gebruik) boor het plastic kanaal, plaats een kleine thermisch isolerende buis rond het kanaal en ga het kanaal in, ...


Dit is de methode die ons het meest schopt.
Daar zou ik graag willen weten wat er van "de kleine isolerende buis" is gemaakt? Wat gebruik je
Ter informatie: de buis die in de opname moet worden geprikt heeft een buitendiameter van 8 mm.
0 x
Alain en Dan
ak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 09/02/08, 09:03
Plaats: Mesnil Church (Houyet) - Zuid België




par ak » 25/02/08, 20:02

Mij ​​alweer :?

Cork zou het moeten doen, toch?
0 x
Alain en Dan
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 25/02/08, 21:01

Dag

het inlaatkanaal voor de turbo 12,7 mm in diameter met een verbinding, het gat van de verstopte ERG rolt een stuk rubber rond het kanaal, zelfs geen isolatie aanbrengen het duurt een jaar voordat het plastic gaat spelen (als het warm wordt , vergeet niet dat het koperen kanaal dat wordt blootgesteld aan de grote luchtstroom in de buis, sneller afkoelt dan de warmte die wordt gebracht door de hete stoom.

Andre

Beeld
0 x
ak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 09/02/08, 09:03
Plaats: Mesnil Church (Houyet) - Zuid België




par ak » 26/02/08, 14:03

Dank je wel!
:?

De rest in een paar dagen ...
0 x
Alain en Dan
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 26/02/08, 23:39

Hallo Ak

Met het tappen op de EGR-klep had ik alleen maar problemen. Mijn inlaatkanaal is omvangrijk (resonator) en de inlaat is aan één kant in plaats van gecentreerd.

Plots is er een grote asymmetrie in de toevoer van stoom naar de cilinders (te zien aan de schaalverdeling op de klepstelen, alleen de derde cilinder werd "schoongemaakt"). Het geheel maakt me een zeer grote condensatie van water dat zich ophoopt met het risico plotseling naar binnen te worden gezogen en alles te laten scheten ... Plots maakte ik veel dichter bij de cilinderkop (ongeveer 3 tot 5 cm).: Mrgreen:
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
ak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 09/02/08, 09:03
Plaats: Mesnil Church (Houyet) - Zuid België




par ak » 27/02/08, 14:51

Hallo iedereen,

Ok Flytox, en bedankt, we zijn het vergeten ... Hoe dan ook, laten we gaan voor een viervoudige hechting dichterbij, in het plastic (morgen in principe).

Wat betreft de uitlaatgasretour (EGR), is het absoluut noodzakelijk om deze te verwijderen? Zou dat het effect van depressie aanzienlijk verminderen als we het zouden verlaten?
0 x
Alain en Dan
ak
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 09/02/08, 09:03
Plaats: Mesnil Church (Houyet) - Zuid België




par ak » 27/02/08, 17:26

Re-hello

Hier kwam ik net de discussiethread "EGR-klep" tegen in het gedeelte over de zuivering en ... ik denk niet dat we zelfs zullen proberen om het gebruik te "zien". Eindelijk is het een "duidelijk" antwoord : Cheesy: , hoewel dat geen antwoord is op het onderwerp depressie.
0 x
Alain en Dan

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 107-gasten