Nut van de steel van de Pantone reactor

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23

Nut van de steel van de Pantone reactor




par carburologue » 05/08/08, 10:10

Hallo,

Ik stel de vraag. Ik wilde weten of de reactor en vooral of de magneetstaaf daadwerkelijk van invloed was op het gas dat naar buiten komt.
Omdat op youtube een man een maaier zonder reactor drijft, alleen met de bubbler en zegt dat het water + alcohol, benzine en olie enz. Mengt, maar dat de reactor niet nodig is.
Door tegens, vraag vervuiling, spreekt het niet uit.

http://www.youtube.com/watch?v=93EzLr6Irrk
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...

futuristische gezegde
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 05/08/08, 10:59

We moeten onderscheid maken tussen 100% pantone en Gillier Pantone, dopingwater.

In het eerste geval verbetert het de carburatie "een beetje" (kijk naar mijn rapport, er zijn tests voor verontreinigingsbeheersing met of zonder een stang). cf
https://www.econologie.com/rapport-d-ing ... es-93.html
https://www.econologie.com/mesures-de-la ... s-321.html

Ik citeer:

c) Test zonder steel. Langzaam.

Configuratie: staaf uit de reactor verwijderd. Stationair toerental. Minimale vervuiling haalbaar.

De figuren zonder steel. Langzaam. CO = 0.2% CO2 = 3.5%, ppm HC = 3100, O2 = 16.3%.

d) Stemloze test. Essentie alleen.

Configuratie: staaf uit de reactor verwijderd. Max belasting 1500 W. Minimale vervuiling haalbaar zonder waterinjectie.

De cijfers zonder stang laden 1500 W zonder waterinjectie: CO = 4.2%, CO2 = 7.6%, ppm HC = 350, O2 = 6.2%.

e) Stemloze test. Essentie en water.

Configuratie: staaf uit de reactor verwijderd. Max belasting 1500 W. Minimale vervuiling bereikbaar met waterinjectie.

De cijfers zonder staafbelasting 1500 W met waterinjectie: CO = 7.4%, CO2 = 6.1%, ppm HC = 260, O2 = 5.6%.


Voor magnetisme is het volledig leeg totdat iemand het tegenovergestelde laat zien.

Magnetisme, aan de andere kant, is een gevolg van de ionisatie van een gas in beweging en iedereen heeft het opgemerkt: wanneer de motor loopt, is er magnetisme in de reactor.
cf. https://www.econologie.com/ionisation-de ... -3324.html

We hebben het onderwerp al veel genoemd, gebruiken de zoekmachine: https://www.econologie.com/forums/search.php

ps: Ik hou van je handtekening! : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 05/08/08, 11:01

Voor luie mensen,

a) zonder stengel:

Beeld

b) met stengel:

Beeld

Zonder een stengel: we hebben een motor die vervuilt tot de dood, met een motor die beter is dan cataspotten ...

Dit geldt alleen voor 100% Pantone.

Voor doping denk ik dat de stengel op zijn minst een rol van fogging / ionisatie (gedeeltelijk) ...
0 x
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 05/08/08, 11:33

Christophe schreef:Zonder een stengel: we hebben een motor die vervuilt tot de dood, met een motor die beter is dan cataspotten ...

Dit geldt alleen voor 100% Pantone.



Beter dan de cata: nee omdat met een cata in goede staat de CO-snelheid te laag is om te meten met een standaard apparaat ... het was ook het geval in de CT van mijn oude zelfperso na 10ans en 120000km ... En met de pantone is het een goede gok dat deze goede vervuilers slecht worden tijdens belastingveranderingen (versnelling / vertraging) ... terwijl het bij een kat correct blijft.
het verschil tussen met staaf en zonder staaf komt ongetwijfeld door een sterke onbalans van totale rijkdom omdat men overgaat van een beperkende modus (met staaf) naar een modus "rijker dan zonder pantone" ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 05/08/08, 11:45

chatam je bent onverbeterlijk ... je vergelijkt een doe-het-zelf met een industriële oplossing ... hoeveel in miljard € is de ontwikkeling van de kat? Zet hetzelfde op de pantone en we zullen het resultaat zien ...

Nee, er is geen onevenwicht ... in de 2-gevallen zijn dit de best mogelijke instellingen ... met andere woorden: het laagste punt van ontsmetting.

Aan de andere kant was de samenstelling van de benzine in de 'bubbler' niet constant, het is het ENIGE tegenargument dat toelaatbaar is.
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 05/08/08, 12:19

dank u christophe voor uw interventie
nou ja, hou je van mijn handtekening : Cheesy:
0 x
naderen het einde, zullen we allemaal besteden ... geen grapje ... een beetje humor is goed voor het moreel ...



futuristische gezegde

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Google [Bot] en 187 gasten