Pantone motor Citroen 2cv 6

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 01/01/08, 23:13

bedankt, het is het nieuwste model, NH (voor nieuwe bekleding) schuine grille, de nieuwe mode van die tijd, vergeleken met de Peugeot 202... nou ja, we dwalen er een beetje van af, toch? , Ik wil graag een bericht voor u maken over dit onderwerp, : Cheesy:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/01/08, 03:00

Dag

Denis zou de UNICORN moeten kennen (nep-Citroen-tractie)
er waren er nog enkele in de jaren 50..

Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 02/01/08, 14:38

maar licorne was een merk op zichzelf, geassocieerd met corre: corre licorne, licorne rustte zijn modellen uit met een Citroen-carrosserie om een ​​model te lanceren dat niet aansloeg, na de oorlog verdween het merk net als vele anderen...
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 25/06/08, 08:26

hallo..Ik ben weer online, maar ik ben overal overweldigd..Ik probeer mijn mailbox leeg te maken, ik werk aan de lichamen van voorouders, vrachtwagens, en ik moet aan mijn huis, garage enz. werken..wat een puinhoop , dom!!!
hahahaha
goed ..
met mijn 435 cc bereikte ik, heel voorzichtig, 4,8 l.
Ik schoot te veel met een kettingblad van 700 k, bijvoorbeeld op heuvels, enz., het verpestte het. Ik nam een ​​602 op mijn korte box en daar was de gruwel van het verschil..7 l..ppppffff... een vriend deed dat ongeveer 4,5 liter met een 652, lange versnellingsbak, ontsteking op doel natuurlijk, ik denk dat het de 644-motor was of rond dat cijfer...dus...niet veel tijd om te schrijven vandaag, ik ga aan het werk. .Ik ga experimenteren met een "opwarming" om op stookolie te draaien met toevoeging van aceton, om het octaangetal een beetje te verhogen. Wat denk je? Moeilijk om de brandstofwarmte onder de douche te stabiliseren, zonder dat je hoeft te ontwerpen een watercirculatie, dus overal leidingen, ik wil het niet ingewikkelder maken, ik hou van simpele dingen en met een beperkt aantal onderdelen.. vraag me af of ik niet gewoon een elektrische oliekachel ga kopen, maar met een verbruik van 150 W, ik heb er niet zoveel last van....
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 25/06/08, 10:13

hello,
er is een samenstel gebaseerd op een thermostatische radiatorkraan, die de uitlaatgassen zou omleiden volgens instelbare T°C ;-)
bewerking door M David:
http://quanthomme.free.fr/pantone/pagedavid/PageM_David9.htm
0 x
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 01/07/08, 12:51

ach ja..bedankt voor het idee, maar de thermostaat wordt geactiveerd bij meer dan 80°. Als ik me niet vergis, dreigt het plastic van mijn vlotter zacht te worden, en op dat moment zou ik een tank met water nodig hebben die groot genoeg is voor de thermostaat. op temperatuur op hetzelfde moment als de stookolie... enz.
Hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik denk dat de elektrische kachel eenvoudiger en praktischer te implementeren is.
aan de andere kant grote teleurstelling, stookolie bereikt 95 cent...
Wel verdomme..
Ik ga mijn douche transformeren met pedalen, ik..hahaha
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 98-gasten