Pantone Citroën dieselmotor Bx

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 22/02/07, 07:43

Hallo,
hallo alle pantoniser en waterboosters ...
hahaha..ik heb plezier met het lezen van de laatste berichten ...
neem niet het voortouw, argumenten op internet, het gebeurt elke dag ondanks de beste wil die we kunnen hebben ...
het is omdat het de menselijke aanwezigheid, de blik, de intonatie van de stem mist, enz ...

"niet grâââââf" ..

goed ...
Ik zag ongeveer twee jaar lang pantone-plannen, foto's ...
en ik was geïnteresseerd in dit onderwerp over de BX ....
omdat ik nu een BX 14 heb ....

dus je hebt geen pantone-plannen voor MIJN bx ???

in kleur
a3-formaat,
en met een eenvoudig bubblerplan ?????
en dat alles komt zo goedkoop mogelijk bij me terug en waardoor ik alleen 2 liters benzine in 100 kan stoppen ???

hahahahaha

nee, ik maak een grapje ..... : Lol: : Mrgreen:

rustige jongens .....
er is altijd een manier om zinnen verkeerd te interpreteren ....

dat gezegd hebbende ...

felicitaties aan degenen die al lang met het proces hebben geëxperimenteerd ....
in totaal zal het de bastringue veranderen ...
en we zullen uiteindelijk pantones nog gemakkelijker maken om te maken ...

lang leve het net ...
zonder hem geen pantone in zicht in Europa ....

het voordeel is dat het internet uiteindelijk toelaat dat deze economische en ecologische oplossingen zich langzaam maar zeker verspreiden, ondanks de wetten die ons beletten ecologisch te zijn, en de fabrikanten die er alles aan doen om de waarheid te verbergen ... waarheden ....
de echte systemen ...

als ze hadden gewild, zou de pantone zijn ontwikkeld, mogelijk met automatische transmissies, en we zouden allemaal met ecologische auto's rijden ...
ofwel ....
Ik ging naar een site van deuches ....
en aangezien ik veel aan de hertogen knoei, gaf ik heel vaak mijn spullen ...
we zijn geen voorstander van evolutie als we onze kennis niet delen ....
Ik ben heel blij als ik zie dat mijn spullen worden gebruikt ....
dus....
Ik wilde je dezelfde vraag stellen als Thierry, maar anders geformuleerd ...

"Iemand hier heeft dit al gedaan op een 14 bx en wat betekent het". ?????

"is er iets specifieks of voordeligs te doen voor dit specifieke model" ????

maar hey, laten we elkaar respecteren ...
dus ik zal de vraag niet stellen ... en ik zal het eerst proberen op de 4-dyane die ik zojuist heb gekocht, door het onderwerp pantone op deuche te lezen ...

aan de andere kant ... ik ben niet erg vindingrijk op het net, ik verdwaal gemakkelijk, ik vind mijn links niet meer, of ik vergeet ze op te slaan ...
dan vergeet ik dat ik een link heb geplaatst, en ik begin op het net te rommelen na iets dat ik al heb ...
hahahahaha

Ik ben veel vindingrijker in DIY dan in computer !!!!
en ik vind mezelf niet gemakkelijk in de econologie ...
niet genoeg gebruikt ....

als iemand de vriendelijkheid heeft om me op deze site samen te vatten,forum, waar er onderwerpen zijn waar we het hebben over pantone-montage ????
goed, ik zal het zeker vinden door te zoeken ...

tot binnenkort...
0 x
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 22/02/07, 07:51

ah bin, ik vond ...
het was sneller dan je de vraag te stellen ...
maar omdat ik mijn moeilijkheden ken om mezelf op het net te vinden, stel ik gemakkelijk de vraag ...
doen alsof je niets hebt gezien, niets hebt gelezen, niets hebt gehoord ...
hahahaha
tot ziens ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1

re




par Asgard bot tyr » 22/02/07, 12:52

PIT Als je gratis diagrammen geeft! Je geeft ook de cijfers in termen van consumptie en vervuiling. Gratos? Ik ben niet erg sterk op internet maar ik heb het niet op jouw site gevonden? Omdat plannen zonder ...! :frons:

Als er deuchists van de vergadering zijn !!! Er staat al een prototype aan onze kant, plus een nieuwe generatie voor aanstaande woensdag ... 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 22/02/07, 15:22

buga schreef:ah bin, ik vond ...


welkom

Je ziet wanneer je weinig wilt; nu als je een probleem hebt (geïdentificeerd) of een specifieke vraag. Veel mensen (ik eerst) staan ​​tot uw beschikking om u te beantwoorden : Lol: *

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 22/02/07, 17:36

Hallo Buga
Welkom in de broek
Waarover te begrijpen forum is dat velen verschillende manieren hebben om broeken te maken en zelfs sommigen gebruiken alleen stoom. (Laurent)
In principe gebruiken we allemaal hetzelfde principe, een ijzeren staaf, roestvrij staal of gelegeerd staal, in een buis met een luchtspleet van 1mm rondom een ​​lengte die varieert van 150mm tot 300mm, het is noodzakelijk om een ​​gunstige plaats te vinden om het in de leiding te plaatsen uitlaat afhankelijk van de beschikbaarheid van de motor, het mag niet te ver van de inlaat zijn en zo dicht mogelijk bij de uitlaat om de maximale warmte op tussenliggende snelheid te hebben, de uitlaatgassen mogen niet ontspannen rond de reactor (een kleine beperking is gunstig voor de expansiereactor = koeling)
Verschillende scholen over stoomproductie
De bubbler zuigt omgevingslucht aan, hetzij verwarmd met motorwater of met uitlaat.
De stoomgenerator GV goed beschreven door Michel, de auteur.
De watercarburateur die Zac bijna op al deze assemblages gebruikt.
Ik gebruik een gemengd carburateursysteem dat een soort GV of een mini droge bubbler voedt (dit bevrijdt me van een constant niveau)
al deze assemblages hebben voordelen en fouten, maar ze produceren allemaal goede stoom (dat hopen we tenminste)
De reactoruitgang ook zijn er verschillende scholen
zeker direct in het inlaatspruitstuk
anders voor de turbo
anders in de slang met een venturi
anders (Agsgard) direct bij de klepinlaat
anderen beperken de inname om de zuiging in de reactor te verhogen.
Elke methode heeft zijn beperkingen en beperkingen voor de motor
Te veel beperking van de inlaat en uitlaat straft de motor op volle kracht wat je krijgt met de reactor verlies je op de motor, dus het is een compromis dat moet worden gemaakt.
In termen van montage op Michel en Asgard dichtstbijzijnde ingang in de cilinderkop heeft dit voordelen in termen van depressie, maar complexer om te bereiken, moet nog worden bewezen als de (levensduur) van het product dat de panton verandert zoveel in 30cm meer buizen? Ik denk dat er door de turbo inderdaad een wijziging is ... maar dit is slechts een hypothese
We weten uit wat we in de industrie weten dat een meerpuntsinjectie rechtstreeks in de klepinlaat een klein voordeel heeft dan de éénpuntsinjectie 20cm voor de klep, hoewel andere parameters een rol spelen.
Zoals je kunt zien, is er nog veel te verduidelijken en te bewijzen, het leven van een enkele man zal niet genoeg zijn, de forum is daar de uitwisselingen voor.
Zoals je kunt zien, is de panton niet specifiek ontworpen voor een motor, maar de plaats rond de motor en de verschillende methoden van elk, maakt plannen zeldzaam en niet te vergeten alle veranderingen onderweg.
Trouwens, wanneer je bouwt, moet je van plan zijn om op een praktische manier veranderingen aan te brengen, tenminste voor wat er in de reactor gaat en wat er uit de reactor komt, dus schroefverbindingen.
Voor een diesel- en benzinemotor is het met name anders om de motor in te gaan, de hitte is sterker in een benzinemotor.
Het eerste wat je moet doen, onderzoek de gunstige plaatsen en de methode van uitvoering voordat je begint, kan een paar dagen nadenken, maak dan een plan uit de vrije hand en post het, verschillende zullen je adviseren over de forum dan beslist u met het advies, volgens uw manier van bouwen (lasgereedschap ect ..)

Andre
Dernière édition par Andre de 22 / 02 / 07, 19: 39, 1 keer bewerkt.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 22/02/07, 18:36

goede samenvatting :D , voor mijn deuch het verwarmt! zelfs zonder beperking (ik dacht dat ik het juiste deed), zou ik het opnieuw moeten doen. Ik zou meer beperking doen en misschien een terugkeer van uitlaatgassen, om de hitte stil te houden (Toyota-manier). Ik denk: hoe meer het de reactor verwarmt, hoe beter, maar ik kan het mis hebben! hoewel het voor de verwarmingsbrander ook erg heet moet zijn!

is het beter om de directe reactor in de uitlaatpijp te plaatsen? dat is een grote beperking! (Ik denk aan de toekomstige assemblage voor mijn BM) zal meer heet zijn, maar minder wrijvingseffect dan in de pot.
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 22/02/07, 19:51

dank u Buga je hebt de situatie heel goed samengevat.
Het mist de menselijke kant op het net.
Aswachter als ik geen resultaat geef, komt dat omdat ik niet meet. Heel eenvoudig.
Als ik een beetje verloor aan de superefficiëntie van de reactor, is dat omdat ik het niet kan krijgen verbetering van het gedrag van de auto.
Maar het lijkt mij dat ik schreef op de forum, hebben 12% besparingen verkregen met de R5.
6,63L / 100km op snelweg op 110-120km / h zonder reactor en 5,85L / 100km met reactor.
Mijn auto wordt gegeven door de fabrikant op 7,5L / 100km op 120km / h.
Dit is de enige keer dat ik echt de tijd heb genomen om een ​​juiste meting te doen.
Het probleem is dat 200km alleen doen om de economie te meten niet erg zuinig is, vooral omdat deze auto slechts incidenteel en op korte stadsritten wordt gebruikt.
Als ik zeg dat ik geen resultaten krijg, is dat precies op een stedelijke route van minder dan 5km.
Ik ben er nu mee bezig.
Op mijn site gaf ik het verbruik daalt -0,6L / 100km en -0,8L / 100km afhankelijk van de montages. Het is minder verkopen dan 12% besparingen schrijven, maar toch komt het goed overeen met wat ik kreeg.
0 x
laurent.delaon
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 168
Inschrijving: 13/08/05, 17:49




par laurent.delaon » 25/02/07, 14:59

Hallo,

Asgard bot tyr schreef:Vertel me het gas !!!

Vs begon het grote hoofd te nemen !?
Zeg iets hoffelijk tegen iemand die arriveert! Het lijkt me niet zo ingewikkeld !! Neen?
André heeft gelijk, we waren nieuw !!!
PITMIX je moet het me uitleggen! Als het echter niet ingewikkeld is! En als het voor alle auto's hetzelfde is! En omdat je dat niet voor niets doet en dat je heel sterk bent, kun je ons zeker vertellen over het resultaat en vergelijkbare parameterinstellingen voor Proto Equal adapt tegelijkertijd op 2cv en merco en helikopter !!!


Peter gaf AL zijn montages met PLANNEN, VIDEO'S en rapporten van zijn resultaten EN gebrek aan resultaten.

Zijn aanpak verdient het om eerlijk te zijn en een open geest te hebben door rekening te houden met de andere regelingen ten opzichte van de zijne.

IK DENK DAT HET ONGELUKKIG WAS OM HEM TE KIJKEN NA EEN GROOT HOOFD.
Dit onder het mom dat mensen informatie graag zouden willen hebben zonder de moeite te nemen om een ​​minimum aan tijd te lezen en te onderzoeken.
Bovendien hebben anderen minder gemoedstoestand en aarzelen niet om zonder minimaal bewijs resultaten op twijfelachtige basis te stellen.
Ik heb het niet over hoaxes (zie helikopter precies).

Kortom voordat je mensen de schuld geeft van wat je zelf niet hebt, is het beter om stil te zijn, een beetje na te denken en te adviseren voordat je anneries schrijft.
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 25/02/07, 15:39

Ik denk dat het nodig is om meer water te doen !!!!!!!!!
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 25/02/07, 15:42

te cool !!!!!!!!!!

Beeld

: Mrgreen:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 115-gasten