Pantone Citroën dieselmotor Bx

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Thierry22
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 20/02/07, 17:46




par Thierry22 » 20/02/07, 18:56

hi everyone

Ik wil het pantone-systeem installeren op een dieselmotor van Xsara. het is in feite een educatieve testbank.
Zo snel mogelijk kon iemand me de precieze plannen van de vergadering sturen.
Ik probeer ook de verschillen te ontdekken tussen het originele pantone-systeem en waterdoping, en welke het meest geschikt is voor mij.

bij voorbaat dank voor uw info.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 20/02/07, 21:18

Thierry22 schreef:Zo snel mogelijk kon iemand me de precieze plannen van de vergadering sturen.


welkom

ga naar de vereniging (86 chemin casimir 97424 piton st leu) we zullen een crobart van je maken; voor de pijp is het 20€ voor de rest zie met de servicedeur.

Stop met het nemen van de man die pantoniseert voor idioten, als je specifieke plannen wilt, besteed dan wat tijd aan economie en je zult ze zelf maken, of ga door een ontwerpbureau (als je er een vindt die bekwaam is).

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 20/02/07, 22:08

goed gezegd : Cheesy:
voor de bx: mooi werk!
gaat het verbruik omlaag?
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 20/02/07, 22:29

zac schreef:Stop met het nemen van de man die pantoniseert voor idioten, als je specifieke plannen wilt, besteed dan wat tijd aan economie en je zult ze zelf maken, of ga door een ontwerpbureau (als je er een vindt die bekwaam is).

@+


Vooral omdat idioten die diagrammen, video's, cartoons, foto's maken er overal vol mee staan. forum en zelfs op hun persoonlijke sites 8)
0 x
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 21/02/07, 09:05

hallo allemaal

voor de bx: mooi werk!
gaat het verbruik omlaag?

het verbruik is stabiel, geen manier om onder de 6L/100 te komen op de weg tijdens een korte rit voor de snelweg, ik ben ermee gestopt omdat de titine 275000 km heeft, lekkageproblemen met de octopussen (2 te vervangen is goed 150€ onderdelen en veel arbeid en vooral een monteur die ze ook niet wil veranderen) en een koppeling (origineel) met tekenen van zwakte
conclusie Ik ben op zoek naar een kleine c3 om hem te veranderen en hij zal zijn dagen eindigen in de handen van mijn zoon die momenteel zijn rijbewijs haalt (laten we ervoor bidden!!)

voor Thierry22 is het een beetje ruw maar het moet gezegd worden dat hij er goed naar gezocht heeft)
neem ons niet kwalijk thierry maar door een beetje te zoeken vind je alle antwoorden op je vragen

rezut
0 x
f4cvv
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 17/02/07, 22:20




par f4cvv » 21/02/07, 16:17

En als we een draaikolk in de leiding hebben
volgens mij is de depressie in een vortex niet homogeen verdeeld in de buis,
bijna nul in het centrum en heel hoog aan de rand en in een spiraal.
Beeld
In deze ka kan het dus nodig zijn om op verschillende diepten in deze buis drukberekeningen te maken.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/02/07, 17:03

Dag
zei rezut
voor Thierry22 is het een beetje ruw maar het moet gezegd worden dat hij er goed naar gezocht heeft)
neem ons niet kwalijk thierry maar door een beetje te zoeken vind je alle antwoorden op je vragen

Voor Thierry moet u de forum over de prestaties is er Camel die veel details op zijn site geeft.
uw vraag is breed, maar over het algemeen is bij een auto het grootste deel van de montage doping met water.
Je moet begrijpen dat de jongens soms op een hoogtepunt zijn, de man die aankomt op de forum en wie geen montage meer wil doen.. Investeren in lange uitleg vanaf het begin loopt het risico herhaling te worden..
Maar we moeten niet door onze houding van (old du forum), houd nieuwkomers weg. (we zijn allemaal op een dag begonnen)

Zou iemand mij de precieze montageplannen kunnen sturen?


het is waarschijnlijk deze kleine zin die sommige mensen irriteerde
je moet je in hun plaats verplaatsen, degenen die jarenlang hebben gewaakt om te verbeteren en (er is nog veel te doen) Ze hebben hun (oren in het paardenhaar) met dit soort eisen, vooral als je degenen ziet die proberen te het systeem op de markt te brengen en patenten aan te vragen, op een systeem dat nog niet klaar is.
Le forum is juist een uitwisseling van ideeën om het systeem te verbeteren, dus welkom aan de nieuwe die geïnteresseerd is in het panton, normaal gesproken is er altijd iemand om advies te geven
Maar duik in de forum het kan meerdere waken duren, nadat u het beter zult begrijpen, zullen uw vragen nauwkeuriger zijn.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 21/02/07, 19:46

welkom
Persoonlijk irriteert dit soort vragen me niet echt, maar het is gewoon dat ik een van degenen ben die alles deelt wat hij doet. Dus toen ik las "stuur me een diagram voor ma auto", heb ik het gevoel dat ik dit allemaal voor niets heb gedaan.
Het is echter niet ingewikkeld
Het is voor alle auto's hetzelfde.
R5, 2cv, Mercedes, 405, 304 stationwagon, Jaguard XK8, helikopter of vliegboot, tractor...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 22/02/07, 00:57

Vertel me het gas !!!
Ik kom niet vaak en als ik passeer, zie ik VEEL nederigheid :schok: met de nieuwe!!!

Vs begon het grote hoofd te nemen !?
Zeg iets hoffelijk tegen iemand die arriveert! Het lijkt me niet zo ingewikkeld !! Neen?
André heeft gelijk, we waren nieuw !!!
PITMIX moet je me uitleggen! Als het niet ingewikkeld is! en als het voor alle auto's hetzelfde is! en aangezien je dat allemaal niet voor niets hebt gedaan en je bent erg sterk, kun je ons zeker vertellen over de resultaten en soortgelijke instellingen voor het prototype gelijk aan aanpassen bij dezelfde tps op 2cv en merco en helikopter!!!Het is erg interessant en aangezien ik een van degenen ben die snel op een forum, omdat ik "oud" ben, zal ik geen kelke-ding vragen op straffe van straf... OM TE IRRITEREN...??? : Cheesy:Gelieve beleefd te antwoorden of onthoud vs! :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 22/02/07, 07:05

hallo asguard
Vertel me wat is je doel precies?
Het lijkt me niet dat ik fout zat met Thierry22.
Zac schreef dat Pantonizers niet mogen worden aangezien voor gepersonaliseerde diagrammen.
Ik zei alleen dat ik een van de idioten in kwestie ben. Degenen die diagrammen geven vrij.
Misschien heb je daarom nooit gereageerd op mijn verzoeken om elkaar te ontmoeten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 129-gasten