Engine pantone of water doping in Normandië

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
adelaars
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/09/14, 01:20




par adelaars » 02/09/14, 13:41

Ik ben het ermee eens, maar als je naar mijn plan kijkt, zijn er kleppen die de aankomst van uitlaatgassen regelen en daarom een ​​verplichte aankomst van benzine of diesel maken
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 02/09/14, 17:37

Ok maar dat zal niet veel veranderen aan wat ik hierboven heb genoemd.
Stel je voor dat je je auto vult met 50Litres benzine en dat je motor stopt terwijl je 30Litres in de tank hebt.
Bovendien is het een echte hoofdpijn om te werken. Wanneer de motor goed draait en u de opening van een van de kleppen verandert, besteedt u veel tijd aan het vinden van de juiste instelling voor de andere kleppen.
En er komt een idee bij je op "hoe kan je dit praktischer maken?"
Het antwoord is eenvoudig: schakel over naar waterdoping.
0 x
adelaars
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/09/14, 01:20




par adelaars » 02/09/14, 19:18

ok ik ben het ermee eens, maar wie doet het in Normandië ???????
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 03/09/14, 14:32

welkom
In afwachting van het vinden van de zeldzame parel die al is gedaan en die het gratis op andere auto's kan doen, waarom niet beginnen?
Als je bang bent om je handen vuil te maken, weet ik hier wat van forum die de bewerking door hun favoriete monteurs hadden laten doen. De sleutel is om het systeem volledig te begrijpen en de monteur het te laten begrijpen.
0 x
adelaars
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/09/14, 01:20




par adelaars » 03/09/14, 15:58

Ik ben het met je pitmix eens, maar het probleem dat voor mij opkomt is dat ik geen apparatuur heb, ik neem zelfs contact op met garages en niemand wil het doen, snuiven. dus ik ben op zoek naar een persoon maar die het systeem bouwt en het lukt om het op mijn auto te monteren
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 03/09/14, 21:48

Eagles schreef:Ik ben het met je pitmix maar het probleem voor mij is dat ik geen apparatuur heb, Ik neem zelfs contact op met garages en niemand wil het me aandoen, snuiven. dus ik ben op zoek naar een persoon maar die het systeem bouwt en het lukt om het op mijn auto te monteren


De montage van een Pantone of Gillier Pantone, het is niet super eenvoudig allemaal klaar op de plank en dat het genoeg is om 2 seconden in te knippen om het te installeren ... Dat is cogit tijdens uren, wordt gerealiseerd in nog een uitbarsting van uren, en de ontwikkeling ..... kan weken of zelfs maanden duren .... Zonder een significante persoonlijke investering bestaat er enige twijfel dat dit tot succes zou kunnen leiden ....

Als u aan de slag gaat, helpen we u graag om uw vragen te beantwoorden en u te begeleiden naar de oplossingen die wij het beste vinden. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 04/09/14, 07:46

Als je geen systemen zoals Hypnosis koopt; Ecopra; Apte.
Daar hebben ze voor je gemaakt en je kunt het min of meer eenvoudig ophangen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten