Engine pantone of water doping in Normandië

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/09/14, 21:29

Hallo Eagles, welkom.

Hallo, ik ben op zoek naar een persoon die bereid is een pantone-systeem op mijn voertuig te monteren, ik kom uit Cherbourg, maar ik kan me verplaatsen van welke kilometer dan ook. als niemand geïnteresseerd is neem dan contact met mij op


Met deze paar elementen / informatie over wat je wilt doen .... is er een kans dat het niet bij de poort verdringt ....: Cry: : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
adelaars
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/09/14, 01:20




par adelaars » 01/09/14, 21:48

Ik wil het pantone-systeem op mijn BMW 318i van 1991 benzine testen om te bewijzen dat het op alle dezelfde benzinemodellen werkt
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/09/14, 22:28

Wilt u een Pantone-set samenstellen of een prestatie + of - persoonlijk hebben?

Voor een eerste realisatie is het op benzine moeilijker en met zeker minder goede resultaten dan op diesel ...
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
adelaars
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/09/14, 01:20




par adelaars » 01/09/14, 22:29

Zet een persoonlijke truck op en het resultaatniveau dat ik hetzelfde kan hebben als op diesel om te testen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/09/14, 22:34

Heeft u een idee / schematisch diagram van de montage om ons te laten zien?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
adelaars
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/09/14, 01:20




par adelaars » 01/09/14, 22:48

Er zijn veel plannen in omloop op het net, ik teken er zelf een, maar ik heb noch het materiaal, noch de kennis alleen om het te doen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 01/09/14, 23:14

Eagles schreef:Er zijn veel plannen in omloop op het net, ik teken er zelf een, maar ik heb noch het materiaal, noch de kennis alleen om het te doen


Er zijn veel ... archaïsche plannen en video's op het net, inclusief het origineel van Pantone. De Gillier Pantone-versie is veel interessanter / efficiënter en niet alleen op een motor met vaste snelheid. Als je dit nog niet hebt gedaan, kijk dan hier bij Econologie voor de vele berichten die veel betere informatie bieden, kijk ook op de wiki. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 02/09/14, 09:50

Dag
Nou ik zie dat er mensen geïnteresseerd zijn in Normandië.
Nu moeten we actie ondernemen omdat iedereen op zoek is naar een man om te laten zien hoe het moet.
Als een van jullie start en de anderen vertelt om te komen helpen, kan de machine worden gestart.
Het beste zou zijn om te beginnen met het demonteren van de uitlaatpijp van de R18, en dan te kijken hoe de reactor daar te installeren.
Hier is bijvoorbeeld wat ik had gedaan op mijn 1,9D-golf
Het principe is hetzelfde voor elke dieselmotor
Beeld
0 x
adelaars
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/09/14, 01:20




par adelaars » 02/09/14, 12:40

je wilde een compleet plan van het systeem als iemand de uitrusting heeft om het te doen, het is vrij eenvoudig voor je om te zien:
https://www.econologie.info/share/partag ... QW9Iqc.JPG
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 02/09/14, 13:32

De 100% pantone is goed voor de lol en een demo, maar om iets functioneels te doen aan een auto is het de Gillier Pantone (waterdoping).
Ik zou zelfs zeggen dat om een ​​goede experimentator te worden, je waterdoping op een kleine 4Temps-motor moet monteren en lastests moet uitvoeren zoals André deed.
Dankzij een alternator en een andere elektrische lading slaagde hij erin om ervaringen van zeer grote waarde te maken, waardoor hij het systeem kon optimaliseren en ook een knowhow kon opdoen.
Met de 100% pantone-assemblage is dit onmogelijk omdat de motor op constante snelheid draait en wanneer er geen benzinedamp meer is, stopt deze.
Er zal in de container een mengsel achterblijven van niet-vluchtig aardolierestenwater en uitlaatroetdeeltjes.
Kortom, een beheersing van de vervuiling die wordt uitgestoten door een 100% pantone-motor zal zeer goed zijn, omdat we alleen gebruiken wat goed is voor verbranding, dus heel weinig onverbrand. Maar er blijft een onbeschrijfelijke vloeistof en in grote hoeveelheid in de tank.
Terwijl met de Gillier pantone de verbranding direct wordt behandeld door het lucht / brandstofmengsel te verbeteren dankzij de verrijking veroorzaakt door de reactordamp. Dit maakt het bijvoorbeeld mogelijk om de grootte van de brandstofstralen van een carburateur te verminderen, om zo het verbruik te verminderen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten