Engine pantone of water doping in Normandië

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
lol.2.dol
x 17

Op een 2CV




par lol.2.dol » 15/07/07, 17:17

Hallo,
Ik ben een student in Caen, en ik ken de Pantone al een paar jaar, maar ik ben nooit verder gekomen dan het lezen van documenten ...
Ik zal enerzijds geïnteresseerd zijn om een ​​bocht te zien, en anderzijds om te helpen waarom ik er niet een monteer, ook al is het maar mechanische kennis (lassen, snijden, enz ... Ik weet er niets van, monteren / demonteren dat zal ...) zijn beperkt.

Op het moment dat ik thuis een 2CV4 beschikbaar heb, zet ik een motor van 6 opnieuw in elkaar (mijn 4 is dood ...).
Als mijn nieuwe motor goed werkt, ben ik klaar om er een Pantone-systeem op te monteren in de maand augustus.

Dus, dus ik heb een auto beschikbaar (nou hoop ik ...)

@+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 15/07/07, 17:28

Er is veel informatie over de 2cv op de pantone, aan de andere kant weet ik niet of het de 4 of de 6 betreft (ik weet bijna niets in 2cv): https://www.econologie.com/citroen-2cv-a ... -2121.html

Aarzel anders niet om de zoekmachine te gebruiken ( https://www.econologie.com/forums/search.php ) en maak een specifiek onderwerp voor uw montage om advies en hulp te krijgen.
0 x
lol.2.dol
x 17




par lol.2.dol » 16/07/07, 19:52

Ah bedankt, ik had deze pagina niet gezien, echt praktisch!

Als ik tijd heb ga ik aan de slag!
Bedankt!
0 x
stephanedu14
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 22/12/07, 11:58
Plaats: 14 CALVADOS




par stephanedu14 » 22/12/07, 12:47

Hallo allemaal.
Ik deed mijn ptite BA voor mijn presentatie over het onderwerp dat goed gaat
voor de locatie van forumsterven in het westen van Frankrijk.
Ik ben een voormalige monteur (4 CAP in automonteurs) en lasser-monteur die helpt bij het maken van de lassen.
Ik heb 2 voertuigen, RENAULT 19 turbo d en een honda civic van 84 in benzine om uit te rusten.
als het feit van het onderwerp opvoeden over Normandië het onderwerp een beetje wakker maakt in de regio, ben ik klaar om aan het avontuur te beginnen.
A + .Stephane
0 x
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40

Re: Op een 2CV




par Chatham » 22/12/07, 14:45

lol.2.dol schreef:Ik zal enerzijds geïnteresseerd zijn om een ​​bocht te zien, en anderzijds om te helpen waarom ik er niet een monteer, ook al is het maar mechanische kennis (lassen, snijden, enz ... Ik weet er niets van, monteren / demonteren dat zal ...) zijn beperkt.

Op het moment dat ik thuis een 2CV4 beschikbaar heb, zet ik een motor van 6 opnieuw in elkaar (mijn 4 is dood ...).
Als mijn nieuwe motor goed werkt, ben ik klaar om er een Pantone-systeem op te monteren in de maand augustus.



@+


Ik hoop dat je tegelijkertijd met de motor ook de versnellingsbak hebt verwisseld, anders trekt hij veel te kort ... let op dat in principe het monteren van een 602 in plaats van de 435 verboden is (nee homologatie, problemen bij ongeval omdat "niet-conform voertuig") ... Idem als je een 652 monteert in plaats van een 602, maar hier is het veel gecompliceerder om te installeren omdat het niet bedoeld is voor montage op een 2cv-bak + geïntegreerde elektronische ontsteking met sensor op het stuur ...
de 2cv-motor lijkt me helemaal niet geschikt voor een pantone-assemblage: het maakt alles ingewikkeld omdat tweemotorige platte luchtgekoeld, al niet erg krachtig bij de oorsprong, het zal niet werken met de pantone ...
0 x
dwaal 18
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 31/03/08, 17:00
Plaats: Le Petit Quevilly 76140

pantone-systeem in normandië




par dwaal 18 » 10/05/08, 07:58

Hallo,

Ik kom uit Petit Quevilly en ik begin mezelf net te organiseren om een ​​pantone-systeem op mijn R18-diesel 82 te monteren, ik ben een gepensioneerde elektromechanica. Het is voor velen gemakkelijker om een ​​project te starten. Tot gauw.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Arfachsad
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 09/07/08, 00:49
Plaats: Eure




par Arfachsad » 09/07/08, 01:11

avond iedereen,

Ik ben 27 en ben al enkele jaren geïnteresseerd in alternatieve motoren.
Helaas, in mechanica ben ik een bal!
Dus nam ik niet de stap om een ​​pantone-systeem op een oude auto te monteren.

Als iemand uit de regio er een heeft om te presenteren (zie hoe het werkt, de moeilijke punten, de te vermijden valkuilen, ...) of een project waarvoor hij hulp wil... Ik sta klaar om te helpen.

Met vriendelijke groet,
0 x
eric juhel
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 06/11/13, 20:31

Pantone-set in Calvados




par eric juhel » 06/11/13, 21:17

Hallo,
Ik ben op zoek naar mensen die experimenteren met een pantonekit op hun voertuig. Als elektrotechnicus en gepassioneerd door intelligente ecologie (ik heb enkele persoonlijke projecten uitgevoerd), heb ik dit systeem net ontdekt en wil ik het experimenteren met twee van mijn dieselvoertuigen. Ik restaureer momenteel een oude stal en een Delahaye-jeep. Met vriendelijke groeten. :schok:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: pantone-set in Calvados




par Flytox » 06/11/13, 22:59

Hallo Eric Juhel, welkom in de club.

éric juhel schreef:Hallo,
Ik ben op zoek naar mensen die experimenteren met een pantonekit op hun voertuig. Als elektrotechnicus en gepassioneerd door intelligente ecologie (ik heb enkele persoonlijke projecten uitgevoerd), heb ik dit systeem net ontdekt en wil ik het experimenteren met twee van mijn dieselvoertuigen. Ik restaureer momenteel een oude stal en een Delahaye-jeep. Met vriendelijke groeten. :schok:


Op Econology is er weinig feedback over Pantone-kitgebruikers, aan de andere kant vindt u gemakkelijk beschrijvingen van "persoonlijke" assemblages als dat u kan helpen.
U kunt misschien uw prestaties presenteren ... en ons meer vertellen over uw Pantone-project. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
adelaars
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 01/09/14, 01:20




par adelaars » 01/09/14, 01:24

Hallo, ik ben op zoek naar een persoon die bereid is een pantone-systeem op mijn voertuig te monteren, ik kom uit Cherbourg, maar ik kan me verplaatsen van welke kilometer dan ook. als niemand geïnteresseerd is neem dan contact met mij op
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 179-gasten