Pantone-motor in de regio Groot-Oosten

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
fclergue
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 19/10/05, 11:33

Pantone-motor in de regio Groot-Oosten




par fclergue » 20/10/05, 12:02

Reactie op Bham,
Ik ben 6 maanden op Nancy,
Ik ga een pantoneaanpassing doen op een 4L, die moet eind januari een CT passeren.
Ik moet mensen ontmoeten die ervaring hebben.
Kan ik een week doorbrengen om te bespreken, te zien en te begrijpen (er is iets te begrijpen !!)
Tot ziens François
0 x
vernietigen
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 05/12/05, 14:26




par vernietigen » 05/12/05, 14:32

Hallo,

Ik ben in de buurt van Thionville en ik ben steeds meer geïnteresseerd in het realiseren van een reactor, ik hoop andere mensen met of zonder ervaring te ontmoeten om dit project samen uit te voeren.
Eenheid is kracht, tot ziens!
0 x
patrick88
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 28/12/05, 11:45




par patrick88 » 28/12/05, 11:50

welkom

Ik ben in de regio Thillot, in de Vogezen, en we zijn verschillende "sceptici" voor het "panthone" -systeem, sommigen van ons zullen actie ondernemen (acquisitie van gebruikte 4-takt benzinemotoren voor het monteren van de systeem) meer info zodra het "draait" :? de camcorder kronkelt van ongeduld ...

bon

@+

patrick
0 x
ironnix
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 05/03/06, 15:16
Plaats: Elzas

pantonecontact in de elzas




par ironnix » 05/03/06, 15:21

Hallo allemaal,

Ik ben een student in de voorbereidende klas.

Ik ben geïnteresseerd in de pantonemotor als onderdeel van mijn TIPE, dus ik wilde weten of je mensen kent die al zo'n motor hebben gemaakt en met wie ik zal kunnen zien (rond Straatsburg).

dank u
0 x
Avatar de l'utilisateur
vttdechaine
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 162
Inschrijving: 23/03/06, 16:01
Plaats: Oost-Frankrijk in de buurt van Zwitserland




par vttdechaine » 24/03/06, 12:00

Hallo allemaal,

Ik ben in Besançon. Goede technische cultuur en ik word geassocieerd met een lid van mijn directe familie om een ​​Pantone te maken. Ik ben op zoek naar mensen met wat ervaring in het veld om me desherber te helpen.

Dank u en @ +
0 x
Marty
freddau
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 641
Inschrijving: 19/09/05, 20:08
x 1




par freddau » 22/05/06, 18:18

Zolang ik mezelf maar signaleer.

Ik zit momenteel in de sector Metz-Saarbrucken.

Ik ben niet van plan om een ​​pantone te maken maar om niet mee te doen.

Competentie: vooral theoretisch, onpraktisch maar alles is aan te leren.
Mijn box heeft lassers en jongeren die trainen in zijn technieken en indien nodig kan ik kijken of we iets kunnen doen.
0 x
Touf
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 05/01/06, 10:15

Montage van Pantone rond Nancy




par Touf » 22/05/07, 17:25

Hallo allemaal, mijn naam is Alex, ik woon in Metz en keerde vorig jaar terug naar het oosten na twee en een half jaar in Bretagne doorgebracht te hebben waar ik dankzij Patrick en Brigitte Baronnet de Pantone-techniek kon ontdekken waar ik Kevin ontmoette die sommige mensen misschien kennen

Ik heb al pantone-assemblages uitgevoerd, met name op een R21-benzine-LPG met goede consumptieresultaten, maar enkele zorgen op het niveau van de regelgeving begon ik een 205-benzine uit te rusten, maar deze gaf de ziel terug voor de montage.

Onlangs heb ik de C15 zojuist uitgerust met een technisch centrum van een gemeentehuis met goede resultaten meer dan 82% van de zuivering (na slechts honderd kilometer inlopen) en we wachten op de resultaten van het verbruik.

Ik zal straks de 205 diesel van mijn vriend en mijn dieselsafrane uitrusten als ik hem terug krijg (pb koppakking op 350 km is een beetje normaal).

Ik sta klaar om alle informatie die ik heb uit te wisselen en sta klaar om iedereen te helpen die montages wil maken.

Hier zijn mijn contactgegevens

Alexandre Gregorius
alexandregregoire@yahoo.fr
06 71 22 54 29 als het niet reageert, aarzel dan niet om een ​​bericht achter te laten
0 x
MasterPates
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 30/04/08, 22:41
Plaats: commercie 55




par MasterPates » 30/04/08, 22:45

hi to all,

Ik ben al een tijdje geïnteresseerd in de Pantone-engine. Ik heb een mini Austin die ik aan het herstellen ben, ik zou er graag gebruik van willen maken als de motor wordt gedemonteerd om een ​​pantone of waterdoping te gebruiken, afhankelijk van hoe je het noemt.

Ik begreep dat het principe wat onderzoek had gedaan, maar bepaalde procedures zijn nog steeds onduidelijk voor mij.

Ik zou graag iemand in de regio willen ontmoeten die een pantone op hun auto heeft gemaakt of wil maken om elkaar te helpen en concreter te leren dan op plannen.

hier heb ik mijn msn teleprompter@hotmail.com

als iemand geïnteresseerd is, zie je dan snel.
0 x
Jean-Do57
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 49
Inschrijving: 25/11/04, 20:32
Plaats: Metz (57)
x 1




par Jean-Do57 » 29/06/08, 15:33

Bonjour à tous,

Ik ben Jean-Dominique, student engineering in Metz, een goede kennis van het Pantone-systeem en veel ideeën over hoe het werkt, maar ik heb nog steeds geen bewerking op mijn naam staan.

Als je uit de buurt bent, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen om Pantone samen te spreken.

@+
Jean-Do
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/06/08, 20:01

Dag
Jean-Do57 schreef:Bonjour à tous,

Ik ben Jean-Dominique, student engineering in Metz, een goede kennis van het Pantone-systeem en veel ideeën over hoe het werkt, maar ik heb nog steeds geen bewerking op mijn naam staan.

Als je uit de buurt bent, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen om Pantone samen te spreken.

@+
Jean-Do


Metz, amper 20 km van Rombas, Vitry, heb je nieuws over de gemeentelijke vergaderingen? hoe zien de gebruikers van deze voertuigen dat de prestaties in de loop van de tijd verbeteren?


Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 199-gasten