Pantone-motor in de regio Parijs

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
coyote2
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 15/10/05, 13:38




par coyote2 » 21/05/06, 21:18

Anders vroeg ik me af of het mogelijk was om elkaar in Parijs of in de regio Parijs te ontmoeten op een mooie plek (zeehondenpark...) om contact te maken en onze ervaringen uit te wisselen?


PS: vanwege werk kon ik de antwoorden pas donderdag raadplegen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 23/05/06, 11:09

Hallo coyote en bedankt voor de info! 8)

Ik woon in de Provence, dus het zal ver zijn.
Probeer contact op te nemen met de bijnaam Pitmix op de forum, hij komt uit jouw regio en is zeer gepassioneerd.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 23/05/06, 12:58

hallo ik ben volgende week in Parijs (ik weet nog niet waar) van 30 tot 2 als je wilt chatten mail me dan vóór maandagavond nadat ik aan het trainen ben en ik heb waarschijnlijk geen internet

rezut
0 x
Tof
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 12
Inschrijving: 10/11/04, 23:21
Plaats: Paris South RP




par Tof » 29/07/06, 18:12

Tof schreef in 2004: welkom

Christophe, 35 jaar, 94 uit Creteil, elektronica-ingenieur (workshopmanager voor een groot hifi-videomerk), ik ontdekte het PANTONE-proces afgelopen weekend (!).
Vrij op zondag en maandag (zondag en woensdag in zeer korte tijd), ik ben bereid mezelf te investeren in alle vormen (middelen, tijd (binnen redelijke grenzen, familieverplichtingen), en financieel).

Ik denk dat het in eerste instantie wel nodig zou zijn, na hierover contacten te hebben gehad forum maak met minimaal een dozijn mensen een fysieke ontmoeting met de mensen in de regio. (Ik ben al niet ver verwijderd van Marc hierboven!).

A+

Tof


Hallo.

Ik ben terug na bijna 2 jaar afwezigheid :( .
Heb ik afspraken gemist?
Als er gemotiveerde mensen zijn, heb ik een oude Bernard eencilinder 2OO cm3 4-taktmotor gevonden die loopt (getest met superlood) bedoeld om te sleutelen. Ik heb thuis heel weinig ruimte (maar een kleine tuin) en heb absoluut niets om aan de mechanica te werken. De motor heeft niets voor de belasting, hij komt uit op een tandwiel als ketting.
Omdat ik momenteel werkloos ben, heb ik vrije tijd.
Als iemand gemotiveerd is, neem dan contact met mij op via PM of per e-mail: zetofzone “at” gmail.com.

PS: Ik ben ook erg geïnteresseerd in de productie van waterstof door elektrolyse van water. Daarnaast ligt het meer binnen mijn capaciteiten (elektronica-ingenieur).

Tot snel, Tof
0 x
lepierro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/11/06, 23:22
Plaats: Parijs




par lepierro » 17/11/06, 23:31

Hallo,

Pierre, momenteel bezig met een masterdiploma in computerwetenschappen en management, ik hou van doe-het-zelf. Ik ben erg benieuwd. Ik wil graag zien wat er concreet is gedaan, dus als er mensen zijn die bezig zijn met klussen of die al klaar zijn, wil ik ze graag ontmoeten en indien mogelijk een handje helpen.
Ik hoop dat mijn IT-kennis kan helpen om deze innovaties efficiënter te maken, maar ook om informatie over dit onderwerp beter te verspreiden.

zeer binnenkort.
0 x
boomstam
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 08/02/07, 16:47




par boomstam » 08/02/07, 17:08

Hallo,

Ik ben gemotiveerd door het Pantone-systeem, helaas ben ik geen fijne technicus, maar ik kan een testvoertuig (golf 2 benzine) meenemen en ervoor zorgen dat de proefpersonen op de hoogte worden gehouden, zodat we geen vragen meer stellen over de pantone en dat alles duidelijk is.

Bauzatrunk@hotmail.com
0 x
Avatar de l'utilisateur
RolCopter
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 116
Inschrijving: 08/03/06, 20:29
Plaats: Val d'Oise




par RolCopter » 21/04/07, 23:25

Bonjour à tous

De titel van de post is goede wederzijdse hulp :?

Ik heb nu een baan, maar hey! Tegelijkertijd geeft het je een idee van mijn achtergrond, ook al kan ik niet alles op een klein CV zetten lol.

ELEKTROMECHANISCH
Hoofdactiviteit op het gebied van automobielproductie en assemblageapparatuur (CNOMO-normen).
(robotica, automatische machines, continue handling, enz.)
Laagstroom (datatransport, glasvezel en koper)
Teammanagement en locatieverantwoordelijkheid
functioneel
Lassen: MIG– TIG– BOOG–AUTOGENE
Motormechanica en zwaar materieel
Montage, hijsen, zwaar transport
Ketelbouw, Metaalbewerking
pneumatique
Industriële automatie
kennis
gegevensverwerking
Software: TTX, Spreadsheet, Elektronisch diagram.
Moeilijk: installatie, reparatie, update.
elektronica
langues
Engels (Begrippen technisch lezen)
Dernière édition par RolCopter de 30 / 05 / 08, 17: 33, 1 keer bewerkt.
0 x
Minder verbruik is goed
Minder vervuiling is al een geweldig resultaat
T3RPR[]
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 06/06/07, 09:00




par T3RPR[] » 06/06/07, 10:45

Hallo Jij!

Ik surf al een tijdje op uw site en forum en dat ik hallucineer over je werk en vooral over de resultaten ervan ^^ maar elke keer dat ik er om me heen over sprak, kreeg ik alleen maar spot en afwijzing zodra ik het principe van "Pantone" uitlegde en dit vooral onder de mechanica :S, dus Ik heb deze wens om meer te weten of zelfs maar aan de slag te gaan maar al te vaak afgewezen door tegen mezelf te zeggen: "Als het echt zou werken, zouden de fabrikanten het in elk geval standaard installeren en installatiekits aanbieden die compatibel zijn met alle voertuigen op de markt!"

Maar na verloop van tijd nadat hij via internet uitgebreid onderzoek had gedaan naar verschillende onderwerpen zoals Kennedy, Clearstream, 11 september en zijn zeer twijfelachtige jacht op Bin Ladden, Patrice Lumumba, Tsjernobyl etc etc etc...
Ik zal daar stoppen, maar deze kleine lijst met onderwerpen die zo ongelukkig maar belangrijk zijn voor de geschiedenis is verre van uitputtend, zoals je je zult voorstellen ^^ maar daar zal ik je hier niet mee lastig vallen, dat beloof ik, er zijn nog andere bezienswaardigheden En forums daarvoor :)
Kortom, dit alles om te zeggen dat mijn manier van denken over hoe onze politici, bankiers en lobby’s ons regeren en onze samenleving laten evolueren RADICAAL VERANDERD IS!!!

En na ook verschillende video's te hebben gezien op google vid of dailymotion van voorbeelden die heel goed werken op voertuigen zoals de R21 van de JT van FT1 of recenter de gemeentelijke auto op frankrijk3 en dat was de klik... Als zelfs gemeentehuizen het krijgen nu begonnen... ^^

Ik heb nu 2 maanden geleden een prachtige ESSENCE Toyota Previa uit 1993 aangeschaft met 8 echte stoelen met 150 KM op de teller en afgezien van de katalysator draait alles op dit voertuig!
We betaalden er 2000€ voor... maar het verbruik is daarentegen spectaculair! 13L tot 15L/100KM in de stedelijke cyclus: Het was dus niet meer dan normaal dat ik over dit probleem begon na te denken en heel snel een "ECOBOX" installeerde, maar ik moet toegeven dat de zuinigheid ervan uiteindelijk zeer minimaal blijft. ..
Dus na lang nadenken ben ik van plan mijn geluk te beproeven met dit veelbelovende proces!

Aan de andere kant ben ik computertechnicus en mijn kennis van mechanica stopte bij mijn bromfiets 103 LC, die inmiddels 10 jaar teruggaat...
Aan de andere kant heb ik 2 vrienden die veel aan het sleutelen zijn en die mij kunnen helpen en die daar best bereid voor zijn (en die zouden ook van plan zijn om mee te doen als de montage succesvol zou zijn op mijn Previa ^^)
Anders woon ik in de regio Parijs (94), wat hopelijk zal helpen :D
Wat betreft het budget leek het mij dat voor ongeveer € 100 een Pantone-model haalbaar was, maar als een perfecte optimalisatie van het proces duurder is, zou ik niet zoeken, nou ja, ook niet meer dan € 500 (let op, ik heb ook geen maximale prijs gelezen ^^) zelfs als je consumeert zoals mijn Previa, leer je snel om je te verhouden

PS: vind jij dat qua haalbaarheid het feit dat de motor onder de bestuurdersstoel zit een probleem is?

Welnu, hierbij bied ik mijn excuses aan voor de mini-roman lol en ik wacht op jullie mening over mijn project!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 06/06/07, 11:58

T3RPR[] schreef: maar elke keer dat ik er om mij heen over sprak, trok ik alleen maar spot en afwijzing aan zodra ik het principe van "Pantone" uitlegde en dit vooral met de mechanica: S, dus ik verwierp te vaak dit verlangen om 'meer te weten te zien' terwijl ik tegen mij zei: "Als dat echt zou werken, zouden de fabrikanten het in serie installeren en installatiekits voorstellen die compatibel zijn met alle voertuigen op de markt!"


“Klassieke” reactie van “Als het werkte, zouden we het weten”. In hetzelfde genre kunnen we citeren: "de aarde is plat", "Zwaarder dan de lucht kan vliegen"... enz. enz... Het is niet ver van mentaal fascisme...

Psychologen weten zeker hoe ze wetenschappelijke woorden moeten geven aan dit soort gedrag... Angst voor nieuwigheid? Bang om jezelf in twijfel te trekken? Angst om fouten toe te geven...etc etc...Laten we verder gaan, dat is niet het punt...

Ik hoop de recente Vitry-persconferentie "zal de kleppen sluiten" van onze tegenstanders...Meer informatie hier

Voor uw project raad ik u aan dit deel van het boek in detail te lezen forums: https://www.econologie.com/forums/experiment ... -vf42.html

Maar weet dat benzinemotoren minder bevoordeeld zijn dan dieselmotoren wat betreft waterdoping (geen regelgeving)
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 06/06/07, 21:17

Hallo T3RPR
Ik ben je buurman, geen probleem voor ons om elkaar te ontmoeten en samen te werken als dat nodig is.
PS: ik heb spullen beschikbaar om de baby te maken, dus het kost je de prijs van je elleboogvet.
A+
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 152-gasten