Pantone-motor in de regio Parijs

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
ecolo91
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 29/09/05, 09:12
Plaats: Essonne




par ecolo91 » 26/10/05, 22:09

Hallo,

Ik ben in 91 (Montgeron) grens 94 Villeneuve St Georges/Creteil/Maisons Alfort,
Ik zou erg geïnteresseerd zijn om mensen te ontmoeten die een Pantone hebben gemaakt?


merci
0 x
pumaperso
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 16/11/05, 10:38




par pumaperso » 16/11/05, 10:41

Dag iedereen ,
Ik ben erg geïnteresseerd in het maken van een Pantone-motor voor 2cv.

Ik heb mijn eigen doe-het-zelf-paviljoen. (Ik restaureer de eend)

Ik heb geavanceerde motoren.

Ik kom uit 92 Zuid (Antonius)

u kunt mij bereiken op mijn e-mail

pumaperso@yahoo.fr

Ik ben helemaal nieuw in het Pantone-systeem.

merci
0 x
ope77190
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/11/05, 16:39




par ope77190 » 17/11/05, 16:47

woonregio Melun, 77

soms beschikbaar in het gezelschap van een ervaren monteur

Elektronisch trainen en sleutelen

Biedt iedereen een eerste elektronisch contact om de doelstellingen te bepalen, want de doelstelling mag niet vergeten worden.

bereikbaar per e-mail.

op.77190@laposte.net
0 x
GMX972
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 02/12/05, 14:59




par GMX972 » 02/12/05, 15:09

Hallo iedereen,


Ik wil mijn eigen kleine Pentone maken. Gratis in het weekend. Val d'Oise, maar ik kan reizen als dat nodig is. (95)
Alles werd gedaan voor wederzijdse hulp.
0 x
athieu78
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 20/10/05, 21:12




par athieu78 » 04/12/05, 22:35

Hallo,

Ik woon in 78, vlakbij Mantes-la-Jolie. Ik ben van plan een Pantone-motor te bouwen met de hulp van iemand die motorervaring heeft, of met iemand die een plek heeft om er een te bouwen en wat apparatuur (zoals een soldeerbout, een boormachine ...).

Ik kan financiële deelname aan het project aanbieden, en zelfs als ik niet zo technisch onderlegd ben, denk ik dat ik een handje kan helpen.

Ik heb met een paar vrienden over de motor gesproken en ze lijken in de verleiding te komen om een ​​Pantone-motor te bouwen. Eigenlijk heb ik alleen een bekwaam persoon nodig met de uitrusting en een plek om deze beroemde motor te bouwen.

Wat het personeel betreft, merkte ik dat een andere Mantois ook geïnteresseerd zou zijn in het project. Ik hoop dat hij iemand heeft gevonden om mee om te gaan...

Ik wacht op uw antwoorden
0 x
oscar89
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 13/01/06, 13:39
Plaats: Yonne




par oscar89 » 03/02/06, 19:17

Hallo allemaal retrofitter leerling :D in het noorden van Yonne op zoek naar collega's om de passie van de pantonegod te delen,

Ik stel mezelf voor Oscar, 34 jaar oud, ik werk in de klimaattechniek 8)
0 x
pantonist in spe!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 16/04/06, 10:04

Hallo, mijn voornaam is Peter.
Ik woon in Pontault Combault in Seine et Marne, 25 km van Parijs. Ik heb een 100% Pantone op een 110cc mini-motorfietsmotor gemonteerd en vervolgens getest met waterdoping. Daarna ben ik overgestapt op waterdoping op een Super 5 1,4 benzine.

Ondanks de talrijke installaties die ik heb uitgevoerd, kunnen we niet zeggen dat ik een Pantone-expert ben, want voorlopig heb ik slechts één keer een besparing van 0,5 liter over 100 km behaald. Wel kan ik u helpen met het geven van advies over de montage van de reactor.
0 x
coyote2
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 15/10/05, 13:38




par coyote2 » 08/05/06, 16:57

Hallo,

De Pantone-reactor interesseert mij echt. Maar omdat ik geen goede lasser was, bleef ik bij de watertoevoerleidingconstructies. (In mijn eentje weet ik dat ik niets goeds zou doen.)

Ik heb een cursus gevolgd bij M Pochon: waterdoping van een dieselauto (met stalen kogels in plaats van de stang).

Toen ik hem zag, wilde hij wat tests doen met eenvoudige speelballen (silica) om geen magnetische veldproblemen te krijgen. (batterij voor het hart, creditcard...).

Ik zoek dus mensen in de omgeving van Montluçon (waar ik momenteel werk), in de regio Parijs of in de Aube, vlakbij Troyes.

Anders heb ik aquafuel al geprobeerd: ik merkte (na het pompen als een schaduwblok) dat je, net als bij waterstof, speciale flessen nodig hebt om het op te slaan.

En ik ben ook geïnteresseerd in biogas.

Ludovic
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 08/05/06, 21:44

coyote2 schreef:
Ik heb een cursus gevolgd bij M Pochon: waterdoping van een dieselauto (met stalen kogels in plaats van de stang).

Toen ik hem zag, wilde hij wat tests doen met eenvoudige speelballen (silica) om geen magnetische veldproblemen te krijgen. (batterij voor het hart, creditcard...).

Hallo ludo

Heeft u verbruiksinformatie over de knikkers? Het lijkt erop dat de turbulentie beter is dan bij een simpele hengel.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
coyote2
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 15/10/05, 13:38




par coyote2 » 21/05/06, 21:15

Het lijkt erop dat knikkers op verschillende niveaus interessanter zijn:

Het probleem van magnetisatie.

Met de staaf is het vaak nodig om de reactor verticaal te plaatsen, zodat de reactor kan functioneren bij een verstoring van het magnetische veld (bewegingen van magma tijdens een aardbeving bijvoorbeeld). Met knikkers hebben we dit probleem niet.

En inderdaad, het lijkt erop dat het plaatsen van ballen die in de ene richting draaien en andere in de andere richting, verschillende magnetische velden kan creëren.

Maar om deze vragen te beantwoorden, zouden we moeten praten met mensen als Hutchinson (Canada)!

Ten slotte leek het mij buitengewoon interessant om silicabollen te proberen (op voorwaarde dat de ballen niet breken tijdens het draaien, wat jammer zou zijn voor de motor) omdat het magnetische veld volgens de heer Pochon minder intens, maar voldoende zou zijn. voor de reactie die we proberen uit te lokken.

Ik zou proberen contact op te nemen met zijn vereniging om erachter te komen of zijn ervaring heeft gewerkt en vooral of het mogelijk is om nog een stage bij hem te lopen.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten