Pantone motor in Zuidwest-Region

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
nicky66
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 23/01/06, 13:21




par nicky66 » 23/01/06, 13:26

hello!

Ik ben in de heide en heb onlangs de details ontdekt van de Pantone-reactor die ik eerder kende, alleen van naam, of als de goede oude oplichterij van de watermotor enz.

het is eindelijk een paar dagen geleden, dus ik ben quant'homme, econology en een paar anderen aan het lezen en ik sta te popelen om een ​​viermotorige motor die ik bij de hand heb achteraf in te bouwen :D

maar ik heb zooooo veel vragen over de productie, de manieren om deze te optimaliseren en het waarom van bepaalde dingen, ik ga door met lezen om het niet te veel te bederven. forum vragen: p


Zodra ik het begrepen heb, zal ik ook een duidelijke en beknopte gepopulariseerde beschrijving voor andere beginners maken, omdat je eerlijk gezegd nog steeds gemotiveerd moet zijn om aan de slag te gaan als je aankomt! :D
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 23/01/06, 18:13

Hallo,

allereerst welkom,

Zoals u zult zien, komt een van de grootste problemen van het systeem voort uit de gevoeligheid voor de motor die u achteraf inbouwt...

om nog maar te zwijgen van de variaties in prestaties gezien het aantal parameters die van invloed zijn

Tegenwoordig zijn er oplossingen die werken op bepaalde motoren en die zich niet reproduceren op andere... zonder rekening te houden met de invloed van klimatologische omstandigheden...

Veel leesplezier, succes en houd ons op de hoogte.
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)
i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd
ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
nicky66
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 23/01/06, 13:21




par nicky66 » 23/01/06, 18:53

rpsantina schreef:
Tegenwoordig zijn er oplossingen die werken op bepaalde motoren en die zich niet reproduceren op andere... zonder rekening te houden met de invloed van klimatologische omstandigheden...


Welnu, een van de vragen die ik mezelf stel is: kennen we alle variabelen? pijpmaat, kamervolume, weten we wat wat beïnvloedt, en dus waarom we doen wat we doen?
of zijn alle huidige systemen precies de originele specificaties?



Tenslotte, wat mij het meest fascineert is dat een man in staat was zo'n systeem te creëren zonder te weten hoe het werkt. Hij stond op een ochtend op en zei tegen zichzelf dat hij zomaar pijpen in andere pijpen ging steken? :schok:
fascinerend :p
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 23/01/06, 19:18

NEE, hij bestudeerde gewoon de concepten van andere uitvindingen en kwam met iets dat gemakkelijk reproduceerbaar was: het minimum aan parameters
komen samen om het te laten werken! De diameter en lengte van de buizen zijn niet duidelijk bepaald (dat is ons werk en er is genoeg te doen!!!)
En naar mijn mening wist hij heel goed wat hij deed, maar denk eens aan de gevolgen als één man het brandstofprobleem bijna oplost???EEN HOOFD VALT!!! hij biedt anderen de eer om zo eenvoudig te zijn en met deze stem te blijven wandelen!
Namelijk dat er vandaag de dag geen echt geoptimaliseerd prototype bestaat.
Dit is ook ons ​​doel!
0 x
lemust
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 12/02/06, 23:17
Plaats: mirepoix




par lemust » 16/02/06, 21:55

hallo allemaal
Ik pantoniseerde een generator van 8 pk
Ik heb veel vrije tijd en ik denk dat ik een behoorlijk goede klusjesman ben en ik ben in de Ariège
Ik ben niet van plan om op zo'n goede manier te stoppen, vooral omdat deze site erg interessant is, vooral over de "Pantone" en over waterstof, maar vooral erg constructief. Felicitaties aan degenen die vooruitgang boeken, ik hoop er ook deel van uit te maken. .! !!
een + Paulus
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07

OPENBARE DEMO: deelnemers zoeken die trots zijn op hun montage




par bob_isat » 06/04/06, 19:09

een oproep voor retrofitters naar Bordeaux:

Help hen door uw achteraf ingerichte auto te presenteren op de Bordeaux IUT tijdens een conferentie


meer info:

http://projetpmc.freezee.org/
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 02/05/06, 13:56

Ik kwam naar de open dag van de IUT en hoop deze zomer te oefenen op mijn LPG-roer.
Ik kom uit Bordeaux.
Maandenlang las en herlas ik alles wat met dit onderwerp te maken had...
Ik had eerst gedacht aan een geblazen brander en een reactor bij de uitlaat van de collector, maar een verandering van katalysator zorgt ervoor dat ik de HS-katalysator wil recyclen door verschillende reactoren te installeren of zelfs een kernloze reactor van het type dat door de heer DAVID op zijn GE5-generator gezien op quanthomme.

Ik ben op zoek naar geïnteresseerden in mijn regio om te discussiëren, uit te wisselen en zo verder te komen in mijn gedachten... en mijn handelen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 09/05/06, 15:42

Dernière édition par Christophe de 05 / 09 / 09, 11: 13, 1 keer bewerkt.
0 x
rpsantina
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 175
Inschrijving: 17/12/04, 16:11
Plaats: 81 - Zuid-Tarn
x 10




par rpsantina » 24/05/06, 16:19

Hallo,

een vereniging organiseert een demonstratie over HVP in Baskenland.

Weet jij of er pantonized tractoren in de buurt zijn om een ​​demo te maken?

PS: Ik zou op 4 juni op BIOCIBELE moeten zijn met Gerald en zijn zagerij
0 x
RPS (Dpt Tarn Zuid 81)

i-Alleen degenen die niets te doen zijn nooit verkeerd

ii-Alles is mogelijk zolang er een beetje tijd er wordt besteed
bdm64
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 29/05/06, 11:05
Plaats: Pays Basque




par bdm64 » 29/05/06, 11:23

Hallo,

Ik heb zojuist het telefoontje van Repsantina bevestigd.

Ik werk voor een landbouw- en plattelandsontwikkelingsvereniging in Baskenland. Wij organiseren de 21 juni per dag over het gebruik van hernieuwbare energie, met name door de productie van olie en meel, voor energie-autonomie op de boerderij. Tijdens de lunch hebben de aanwezigen toegang tot stands. Wij zouden geïnteresseerd zijn in een stand op de Pantone zodat de boeren in onze regio het kunnen weten.

Ik ben dus op zoek naar iemand die een pantonized-tractor bezit en die bereid is een demo te komen doen.

Bedankt dat u mij informeert als u geïnteresseerd bent of als u iemand kent die zijn tractor in Baskenland of in de buurt van Baskenland heeft verkocht.

Weldra
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 198-gasten