Pantone motor in regio West-Frankrijk en Groot-Brittannië

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
david29
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 29/01/07, 18:52
Plaats: Brest dezelfde




par david29 » 30/01/07, 07:33

Hallo Christophe, bedankt voor je snelle reactie met betrekking tot Fuelmax, maar is het echt objectief??? Dit komt uit een krant en we kennen de kracht van de media....

Waarom vraag je het misschien niet aan degenen die de sprong zouden hebben gewaagd?????

Want als we lezen, zien, horen dat het verboden is om met HVP te rijden... ga dan naar de site oliomobile.org en je zult zien dat het legaal is om de plicht te hebben om dit te doen: Europa staat tot 30% het gebruik toe van HVP maar waarom weigert Frankrijk? voor olietankers... Op deze site vindt u dus informatie van de Europese gemeenschap, de belastingwet, de douane. Als je wilt kan ik het voor je scannen?

Kenavo
0 x
Avatar de l'utilisateur
het gewricht
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 63
Inschrijving: 07/03/07, 21:29
Plaats: het land van de Loire
x 2




par het gewricht » 13/04/07, 00:27

Hallo allemaal, ik woon precies in Mayenne (53) in Chateau Gontier. Ik pantoniseerde een rototiller en val momenteel mijn VW combi van 79 aan, die 12-13 liter per 100 km verbruikt :schok: Ik heb tijd om te besteden en een groot verlangen om mijn kennis te verbeteren, dus voor degenen die geïnteresseerd zijn, tot ziens
0 x
david29
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 29/01/07, 18:52
Plaats: Brest dezelfde




par david29 » 13/04/07, 08:40

hallo Ik was benaderd door jonge mensen die een BTS deden in Brest. Ze waren geïnteresseerd in een uitwisseling, maar sindsdien niets meer. Jammer

Aan de andere kant begin ik met een WITH en binnenkort een pantone.

Kenavo
0 x
Naeco_29
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 14/01/07, 17:42




par Naeco_29 » 17/06/07, 16:22

Hallo David29
Ik ben ook in de omgeving van Brest,
waar momenteel de Gv wordt vervaardigd en de reactor de verbindingsdelen heeft gemaakt en voorbereid.
En ik ben van plan het in ieder geval in augustus te installeren
Dus zie op een ruil, ook heb ik er eentje gemonteerd vlak voor het luchtinlaatspruitstuk
hier is het
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY

Ontmoet Pantone West en Bretagne




par lio74 » 18/07/07, 23:25

Hallo iedereen !!! eindelijk die van deze hoek van Frankrijk : Cheesy:

dan zal er een ILE & BIO-show zijn op de 13e en 14e in Guichen 35 580, voor een Pantone-bijeenkomst!!! :D met de stand van de vereniging Culture Bio waarvan F. Vanpoulle lid is => zie de video van de JT van FR2 in 2005 als ik het mij goed herinner!

er zullen nogal wat mensen gepland zijn... we moeten het hebben over auto's, elektrogroepen en meetinstrumenten...

Ik zal aanwezig zijn om mijn vereniging Aid for Sustainable Development (Poitiers) te vertegenwoordigen... we werken aan projecten voor de elektrificatie van plattelandsgebieden in ontwikkelingslanden!

Ik hoop je snel te ontmoeten :D
Gegroet aan jullie westerse pantoners : Lol:
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY

Re: Pantone ontmoet west en bretagne




par lio74 » 18/08/07, 14:05

lio74 schreef:
dan is er een ILLE & BIO-show op 13 en 14 in Guichen 35 580, voor een pantone-bijeenkomst!!! :D


Hallo,

: Oops: dan is dit de weekend van 13 en 14 oktober....
alsjeblieft.... zo is het beter! : Cheesy:

er is ook de ILLE&BIO-beurs en een kleine pantoneurbijeenkomst
voor meer info zie http://www.illeetbio.org/

A+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
stephanedu14
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 22/12/07, 11:58
Plaats: 14 CALVADOS




par stephanedu14 » 22/12/07, 12:32

Hallo allemaal.
Omdat het de doorgang door de presentatiedoos is als men beleefd is.
Ik ben Stephane, ik ben 42 jaar oud en kom uit CALVADOS, de stad CAEN.
Ik ben automonteur, reparateur van diesel- en benzine-injectieapparatuur, na meer dan 15 jaar in verschillende garages te hebben gewerkt, werd ik lasser-monteur voor de laatste Franse vrachtwagenfabrikant op vrachtwagencabines.
Ik ben geïnteresseerd sinds de dag dat ik het rapport op TF1 zag van een persoon die pantonisatielessen gaf in zijn schuur. Hij was een boer. Misschien is hij onder jullie aanwezig.
Vanuit mijn vorige en huidige baan wil ik graag vaste klanten ontmoeten om lid te kunnen worden van de grote Panton-familie.
Voor voertuigen uitgerust met een RENAULT 19 turbodiesel en een HONDA CIVIC 84 semi-automatische benzineversnellingsbak.
Als ik een steen aan het gebouw kan toevoegen.
A + .Stephane
0 x
stephanedu14
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 22/12/07, 11:58
Plaats: 14 CALVADOS




par stephanedu14 » 02/01/08, 17:59

:schok: Ben ik helemaal alleen. :|
0 x
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

Pantom




par bobono » 02/01/08, 19:05

Maar niet alleen, ik heb net de berichten herlezen, het begint een beetje te slapen, ik heb een pantom-systeem geïnstalleerd dat de planten volgt op een 306 d, maar de uitlaat warmt niet genoeg op, het water is moeilijk te verdampen, ik heb alles meegenomen uit elkaar.

Het werk maakt mijn geavanceerde vergunning op een ander gebied van mogelijke winst. Meer zal ik niet zeggen, anders kregen we een klap op de knokkels van Cristophe.
0 x
stephanedu14
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 22/12/07, 11:58
Plaats: 14 CALVADOS




par stephanedu14 » 02/01/08, 20:45

Hallo Bobono.
Ik zei tegen mezelf dat ik de enige moest zijn, misschien waren er tijdens de kerst- en eindejaarsperiode minder mensen op de markt forum.
Indien mogelijk zou ik graag willen dat mensen uit de regio Normandië een beetje komen opdagen omdat de verschillende systemen mij interesseren.
Met of zonder reactor, voor benzine of diesel.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 125-gasten