Pantone motor in Argentinië

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 01/08/07, 19:07

Dag

Het basisplan wordt beschreven in pantone kleine motor wiki
het is de kleine motor die draait op diesel, alcohol, enz.

Voor de generator heeft hij geen plan gemaakt
de staaf is 1/2 inch of 12,7 mm luchtspleet 1 mm lang meer dan 200 mm (niet erg belangrijk)
het enige verschil dat hij een U-voorkamer maakte terwijl hij online was, heeft de voorkeur.
het grootste probleem is de carburatie, hij nam een ​​carburateur van een maaier en paste de venturi aan om een ​​venturi van 4 tot 5 mm te hebben
in mijn assemblages heb ik de carburateurs gemaakt (hoewel een kleine, verkleinde carburateur ook werkt)
Wat is er mis met je opstelling?
Voor de oliemars heb je een kleine carburateur nodig en een lange voorkamer van minimaal de lengte van de stang
de staaf en de reactor zijn toleranter in fabricage en afmetingen.

Andre
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 02/08/07, 00:05

Hallo :
vrienden, we hebben oxideproblemen in de reactor, de machine stond 3 dagen stil door regen in het bos en toen we weer begonnen, ging de machinist, hij zei dat de pantone niet werkte, omdat de machine begon te rook.
De kern van de reactoren is van roestvrij staal en de buis is van ijzeren reactoren.
is de roestvrijstalen toepassing zo nodig in de hele set?
Rodolfo Bruno
Uit Buenos Aires
Argentinië
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/08/07, 16:43

Dag
De kern van de reactoren is van roestvrij staal en de buis is van ijzeren reactoren.
is de roestvrijstalen toepassing zo nodig in de hele set?


Ik denk dat Zac alleen ijzeren kern en hengelmontages doet

Voor doping met water heb ik reactorbuis en RVS staaf gemaakt..
Het is niet meer werk om te bouwen
het oxideert als de motor niet regelmatig wordt gebruikt of als de reactor te koud of te zout of bijtend water wordt gebruikt.
Normaal gesproken heeft de reactor tijd nodig om te oxideren (heter), de ijzeren staaf oxideert sneller.
roestvrij staal geeft geen betere prestaties dan gewoon staal, maar is stabieler tegen corrosie, vooral als je de neiging hebt om de reactor te laten overstromen.
Andre
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 02/08/07, 19:19

Andre schreef:Dag

Het basisplan wordt beschreven in pantone kleine motor wiki
het is de kleine motor die draait op diesel, alcohol, enz.

Voor de generator heeft hij geen plan gemaakt
de staaf is 1/2 inch of 12,7 mm luchtspleet 1 mm lang meer dan 200 mm (niet erg belangrijk)
het enige verschil dat hij een U-voorkamer maakte terwijl hij online was, heeft de voorkeur.
het grootste probleem is de carburatie, hij nam een ​​carburateur van een maaier en paste de venturi aan om een ​​venturi van 4 tot 5 mm te hebben
in mijn assemblages heb ik de carburateurs gemaakt (hoewel een kleine, verkleinde carburateur ook werkt)
Wat is er mis met je opstelling?
Voor de oliemars heb je een kleine carburateur nodig en een lange voorkamer van minimaal de lengte van de stang
de staaf en de reactor zijn toleranter in fabricage en afmetingen.

Andre

Hallo André,
Werkt uw systeem ook met plantaardige olie?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/08/07, 20:11

Dag
Uw systeem werkt ook met plantaardige olie
?

Op experimentele basis ja, maar vanaf daar, om het op een utilitaire manier te laten werken, zou er aan het systeem moeten worden gewerkt..
met een carburateur werkt het niet, maar met een sterk verhitte bubbler wel, en de motor altijd belast.
Als de reactor afkoelt en je staat erop plantaardige olie te gebruiken, krijg je een moeilijk schoon te maken kauwgom.
Ik wilde weten of het werkte met olie zonder zelfontbranding of rook met een extra bubbler verwarmd door een externe bron.
Ik kon niet verder...

Andre
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 03/08/07, 02:00

Hallo Andreas:

Kunt u mij een succesvolle montage vertellen met een relatief moderne en krachtige dieselturbo-intercoolermotor?
Ik stel een snelle reactie op prijs!!
Groeten
Rodolfo Bruno
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 03/08/07, 04:34

Dag

Ik kon je moderne motor met intercooler niet beantwoorden, ik heb het nooit geprobeerd,
de montage die ik heb turbomotor zonder intercooler model 1984
en opnieuw merk ik dat het geen warmte in de uitlaat heeft
een moderne common rail injectie motor en ERG klep moeten nog kouder werken, dit kan resultaten aan de verbruikskant vrij laag hebben, aan de vervuilingskant zou het interessanter moeten zijn..
Misschien kan ZAC het je vertellen, hij vertelde erover in een post.

Het principe is altijd hetzelfde behalve dat je de reactor dicht bij de turbo moet plaatsen en de reactor thermisch moet isoleren

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 97-gasten