Moto 1000 VOXAN doping stoom

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 28/05/08, 11:06

roms44 schrijft:Ik raad iedereen aan om deze site te bekijken www.water4gas.com er zijn honderd fabrikanten in de VS van dit systeem. Ik heb het gemaakt en op mijn dieselauto geïnstalleerd.
Ik zou maar één ding willen zeggen, het werkt perfect en ik nodig iedereen uit die naar mijn huis wil komen om het te zien. romu.garnier@yahoo.fr

Uh, kunt u ons meer vertellen (gebruikt principe, verkregen resultaten)?
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/05/08, 13:11

:pijl: We kennen dit product.

We hebben het al uitgebreid besproken ...
Dit is een klassieke elektrolyse met chemisch adjuvans ...

De aangekondigde resultaten zijn niet overtuigend. :?
Het verbruik van de WW Bora TDI vóór transformator is bijvoorbeeld veel hoger dan het verbruik dat wordt waargenomen op hetzelfde model in Frankrijk.
Het verbruik dat na de transformator wordt aangekondigd, is wanneer het vergelijkbaar is met het verbruik dat wordt bereikt door Franse gebruikers met redelijk rijden van dit model en zonder enige transformatie. :!:

Wij wachten dan ook met ongeduld op uw exacte cijfers. : Idee:

U zou trouwens niet overwegen om wederverkoper van dit product te worden. :?
0 x
roms44
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 28/05/08, 10:49
Plaats: Nantes44




par roms44 » 28/05/08, 14:15

Ik open een ander bericht omdat het niet het onderwerp is.
maar het idee is hetzelfde, om de menger van het hydroxygas te sturen in plaats van de zuurstof van de waterdamp.
Voor WW sprak ik met deze Italiaan, zijn "optredens" zijn Italiaans ...
toen hij wist dat ik zijn elektrolyser niet zou kopen, antwoordde hij me niet meer.
Ik verander pagina!
0 x
roms44
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 5
Inschrijving: 28/05/08, 10:49
Plaats: Nantes44




par roms44 » 29/05/08, 12:38

Eindelijk, voor uw motor bestaat dit systeem.
Ik heb plannen als je wilt.
trouwens, ik heb veel plannen. Ik weet niet wat ik moet doen met veel auto's die werken met een elektrolyser. Dit principe stamt uit het begin van de vorige eeuw

Beeld
Beeld
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 29/05/08, 14:29

Bonjour à tous

Het onderwerp elektrolyse is op grote schaal blootgelegd en hierop uitgeprobeerd forum. Wat mij betreft, voordat ik de Pantones een paar jaar geleden testte, had ik geprobeerd wat het Meyer-proces kon geven (in statische toestand), maar gezien de kleine hoeveelheid gas die werd verkregen in vergelijking met wat een motor nastreefde en zag ik de verbruikte elektrische energie Ik bleef een beetje sceptisch over de mogelijke winst en ik ging niet verder (misschien geef ik ten onrechte toe).
Het is duidelijk dat met de huidige brandstofkosten we alle systemen zullen zien verschijnen, zoals in de jaren 73, die spectaculaire consumptiewinst beloven. Het lijkt mij dat we realistisch moeten blijven en dat we het rendement van een warmtemotor niet veel kunnen verhogen. modern et goed geregeld met een paar kleine veranderingen die niet veel kosten.
Met een training in zuinigheid, of zelfs met een houten blok onder het gaspedaal, kunt u uw brandstofverbruik met 20% verminderen. Nog een gedachte van mij: het is niet zo eenvoudig om je verbruik onder dezelfde omstandigheden te meten om valide vergelijkingen te maken en we hebben de neiging om anders te rijden bij het testen van een economizer-systeem.

Dus ik ben hier om de doping te testen met waterdamp en niet de elektrolyse, het moet inderdaad in een ander onderwerp worden behandeld.
Veel succes, naar mijn mening is het niet zo eenvoudig.

Michel
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 29/05/08, 15:44

Dag

Ik vraag me af van welk materiaal de elektroden zijn gemaakt?
Ik heb gewoon een eenvoudige sonde die contact maakt met het water dat wordt geleverd op 12 volt met een paar milliampère (solide relaistrap) na 8 dagen gebruik moet ik het schoonmaken, geen contact meer ..

Momenteel een pure nikkelbal, inconeldraad, (momenteel maak ik schoon voordat ik een duurzame oplossing vind

Andre
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 18/06/08, 18:52

Bonjour à tous

Ik heb de stoomgenerator opnieuw gedaan, de kleine koperen buis heeft me ondanks de 2 meter lange te veel waterspatten gestuurd.
Ik wilde het in roestvrij staal doen en op de uitlaat gesoldeerd om het later te kunnen verwijderen, maar gezien de moeilijkheid om roestvrij staal te solderen en de goede flux tegen een redelijke prijs, heb ik de generator uiteindelijk in koper gemaakt, een vorm een beetje ingewikkeld om achter het originele roestvrijstalen deksel te gaan en een klein volume te hebben en directe projecties van water naar de uitlaat te vermijden.
Ik moest het een beetje aanpassen: waterinlaat op het laagste punt en uitlaat meer verticaal zodat het water gemakkelijker naar beneden komt (en ja er zijn nog steeds projecties!).

Testrit zo vroeg in de ochtend en vanavond in zware files (vrachtwagens blokkeren?!), Het werkt goed, het werkt veel beter.
Qua plezier, hoewel niet meetbaar (placebo-effect?!), Lijkt de flexibiliteit mij beter: op andere dagen (zonder water) heeft de motor altijd de neiging te schokken bij lage snelheid en lage belasting, vooral in files (hitte), daar is het beter en ik sta mezelf toe om de hoek van de straat in de 2e te passeren om 1rpm terwijl het meestal in de 000e is (inactief is op 1rpm). Het lijkt mij dat ondanks de files de olietemperatuur relatief laag bleef in vergelijking met de andere dagen.
Dat is tenminste gewonnen.
Het waterverbruik is momenteel erg laag ingesteld (ik was bang voor stijgend water).
Voor het benzineverbruik zullen we vergelijkende metingen moeten doen door de injectie slanker te maken en met gestabiliseerde snelheid op het vlakke te rijden met en zonder water ...
Ah als ik een cirkelvormige testbaan had die was afgesloten voor verkeer!

Foto's van de stoomgenerator die schrijlings op de uitlaatpijp is geplaatst, ondanks de speling tussen de 2 warmt deze goed op:

Beeld

Na kleine aanpassingen aan de input en output:

Beeld

Michel
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 26/06/08, 08:06

Dag

Inbedrijfstelling van de gemodificeerde stoomgenerator en de regeling van de rijkdom door lambdasonde. De regeling is vrij langzaam, wat onaangenaam kan zijn bij lage snelheid en lage belasting (pompen). Ik kan de regeling aanpassen van 0,1 Volt tot 1 V, op dit moment sta ik op 0,4V zo dicht bij een standaardwaarde (0,45V tot 0,5V).
Het verbruik is momenteel gedaald, zelfs als de assemblage slechts 140 km van de 200 km afgelegd operationeel is:
dus 5,7 L in de stad in plaats van de reguliere 6 L die ik eerder had. Het is klein maar bemoedigend.
Dit moet uiteraard op de lange termijn worden bevestigd.

Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: Moto 1000 VOXAN doping stoom




par Capt_Maloche » 26/06/08, 10:00

Remundo schreef:Zeker Christophe André of Captain zal reageren ...


Hallo :D

Ik ontdek deze thread die ik zal lezen door te volgen

inderdaad, mijn eerste reactie zal zijn dat ik nog steeds niet heb begrepen waarom motorfietsen 7 keer meer verbruiken dan een auto in gewichtsverhouding,
vermogen / gewichtsverhouding 7 keer groter, natuurlijk, maar in gestabiliseerde modus ...

anders, goed werk, ik las de rest ... A +
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060

Re: Moto 1000 VOXAN doping stoom




par Christophe » 26/06/08, 10:34

Capt_Maloche schreef:inderdaad, mijn eerste reactie zal zijn dat ik nog steeds niet heb begrepen waarom motorfietsen 7 keer meer verbruiken dan een auto in gewichtsverhouding,
vermogen / gewichtsverhouding 7 keer groter, natuurlijk, maar in gestabiliseerde modus ...

anders, goed werk, ik las de rest ... A +


Misschien omdat hij 7 keer sneller accelereert en een motorrijder altijd sneller rijdt en accelereert dan een auto, zelfs als hij "zacht" rijdt? : Cheesy:
Dat is het verschil tussen theorie en praktijk.

In gestabiliseerde modus: de S van een motorrijder is "niet slecht", maar de Cx is voor de meesten rampzalig (behalve de ruwe wegstijl die van Tigrou, de Pan European of de grote BM)

Mijn 1994 VFR en 94 pk verbruikt tussen de 5 en 5.5L voor 248 kg leeg (geloof ik).

Dit is precies hetzelfde verbruik (op gelijke prestatie sinds we samen reden) dan een Z uit 2004 met alle elektronica en 50 kg minder ... maar zonder "bellen" ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten