Pantone-installatie in Vitry City Hall: druk op

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79330
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046

Pantone-installatie in Vitry City Hall: druk op




par Christophe » 11/02/08, 16:32

Om het beter zichtbaar te maken (voor deze persrecensie staat "verloren" onderaan het wiki), Ik heb zojuist een artikel gemaakt met de verschillende knipsels uit de pers na de pantone-dopinginstallatie met Vitry-water (zie https://www.econologie.com/moteur-panton ... -3404.html ).

lezen persoverzicht van de gillier pantone in het stadhuis van Vitry.

More 6 maanden later, kunnen we niet zeggen dat AC een echte olievlek (helaas), massamedia préferrant relais een hypothetische lucht of accu van de auto als marketing conbustible heeft gemaakt, bijvoorbeeld, echt beton levert ze op en vooral onmiddellijk toegankelijk voor een bescheiden prijs!

Voor degenen die dit persoverzicht nog niet hebben gelezen of gelezen, raad ik in het bijzonder de artikelen van de Friend Hebdo aan :)

En dan zullen degenen die mijn zweer niet hebben gezien het ontdekken :D

Beeld
Beeld


lezen persoverzicht van de gillier pantone in het stadhuis van Vitry.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 11/02/08, 18:33

Helaas vrees ik dat de pantone in de vergetelheid raakt met alle oude voertuigen die door de technische controles die moeten komen zullen worden geëlimineerd.

Om u een voorbeeld te geven, vorige week, ik zie een prachtige 406 stationwagon met aluminium velgen te koop in een af ​​en toe centrum. Ik stop om te kijken: topmodel, Hdi 110 ch, 2003 jaar, 150000 kms, ABS clim .. allemaal opties ... prijs: 9500 euro's.

Ik kijk op internet naar de sites van verkoop en zo nu en dan van Lion Pigeot met opmerkingen + forums eigenaren van 406 Hdi 110 pk, ze zijn allemaal enthousiast over dit voertuig; ze zetten 5 sterren. De Hdi 110 ch is zeer solide en betrouwbaar lijkt het ...... ik ben geen diesel, maar hier 5 tot 6 liter / 100 km een ​​beetje geannoteerd door alle gebruikers, autonomie van 1100 tot 1400 km ...

Sinds 2004 Pigeot de 407 heeft uitgebracht om de 406 te vervangen en al snel heel veel andere modellen ..

Er zullen zoveel kansen zijn, meer en meer met al het oude afgedankt omdat strakkere controle ..... en een auto zo zwaar dat alleen 5 6 liters gas wordt verbruikt - je hebt geen foto; niemand vraagt ​​de kwestie van de uitgestoten deeltjes, noch de pantone om het verbruik te verminderen !!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 202-gasten