Parijse jongen op zoek naar hulp

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Tigrouille
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 12/05/09, 19:35

Parijse jongen op zoek naar hulp




par Tigrouille » 12/05/09, 20:24

Hallo,
Dit is mijn eerste bericht over econologie, ik heb de forum. Ik wist niet zo goed waar ik moest posten, dus ben ik hier begonnen. Mijn naam is Quentin, ik woon in Parijs. Ik zou graag een reactor op mijn super 5 willen installeren. Ik doe een beetje mechanica, maar mijn kennis is vrij beperkt. Ik heb veel vragen te stellen. Ik begrijp het principe goed, maar omdat ik het nog nooit heb zien schieten, is het niet zo voor de hand liggend.
Als er in de regio Parijs mensen beschikbaar zijn die een beetje Parisienne willen initiëren, zou dat echt geweldig zijn.
Bij voorbaat dank en proficiat aan u allen hiervoor forum prachtig
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/05/09, 17:04

Hallo Tigrouille, welkom. Blijkbaar zijn we je vergeten, ik zal je vraag ter sprake brengen. (Voor een keer dat een nieuwkomer die op zijn eerste post staat niet adverteert, moet je er gebruik van maken, het is de laatste tijd zeldzaam geworden :D )
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Tigrouille
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 12/05/09, 19:35




par Tigrouille » 13/05/09, 18:53

Dank je wel!
Ik heb gisteren de hele qanthomme-site doorgenomen, dit onderwerp is zo spannend!
Ik hoop dat ik het zonder de luchtinlaat stroomafwaarts van de reactor kan stellen, maar dat kan blijkbaar niet. Hier besef ik dat het nog steeds cool zal zijn om een ​​reactor te zien werken voordat ik mijn auto aanpas. Nou, ik heb goede hoop!
Ah ja en dan verbaas ik me ook nog over het magnetisch veld want ik draag altijd met mijn harde schijf in de rugzak en daardoor raak ik mijn gegevens kwijt.

Nou, ik ben er nog niet. Maak eerst een plan dat niet te saai is, bouw dan de reactor en zoek de staaf die erin past. Daarnaast is het cool om mij te helpen, er is al een heel onderwerp over een achteraf ingebouwde super 5!
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 13/05/09, 22:11

Tigrouille zei:

Ik draag altijd mijn harde schijf in mijn rugzak en daardoor verlies ik mijn gegevens.


Het lijkt me een beetje suïcidaal, maar ik zou banger zijn voor de schokken. Meestal zijn omvangrijke gegevens audiovisuals, meestal niets om over te huilen (wat dan ook, na Hadopi :onheil: ) voor de rest zijn er USB-sleutels.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 13/05/09, 22:31

Hallo Tigrouille

U moet aan de slag...., het is gemakkelijker om opmerkingen van de fabrikant te krijgen wanneer u het diagram dat u hebt gekozen, het type stoomgenerator dat u wilt gebruiken, enz. onthult...
wat je kan, lassen....enz....
Bon moed :P
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Tigrouille
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 12/05/09, 19:35




par Tigrouille » 15/05/09, 00:06

Bah daar is het de kombuis, ik weet niet hoe ik moet solderen. Dus óf ik zoek een leuke lasser, óf ik leer het.
Wat het schema betreft, ik ben nog aan het zoeken. Ik wou dat ik deze installatie echt kon optimaliseren. En in alles zie ik dat je de stang niet kunt afstellen zoals aanbevolen door meneer pantone.
Het enige dat mijn aandacht trok, was de luchtinlaat vóór de reactor om de depressie te optimaliseren.
Anders schommelt mijn hart tussen het spuiten en verdampen, leun ik meer op de damp, het maakt het mogelijk om de uitlaatgassen volledig opnieuw te injecteren.
Zoals ik het zeg, zonder het te weten, heb ik het nog nooit gezien, behalve op YouTube! lol :|
Ik denk erover om om te beginnen een schrootverzamelaar te zoeken die hem kan aanpassen, zodat ik met mijn lichaam kan blijven rijden terwijl de reactor is geïnstalleerd.
Uw tips zijn welkom. Dankjewel
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 15/05/09, 13:34

hallo tigrouille
tigrouille schreef:Bah daar is het de kombuis, ik weet niet hoe ik moet solderen. Dus óf ik zoek een leuke lasser, óf ik leer het.

Leer, het zal u vele en vele malen van dienst zijn ... en u in staat stellen om veel meer varianten te overwegen zonder afhankelijk te zijn van de beschikbaarheid van de een of de ander.

tigrouille schreef:En bij alles wat ik zie kun je de hengel niet afstellen zoals aanbevolen door meneer Pantone.
Het enige dat mijn aandacht trok, was de luchtinlaat vóór de reactor om de depressie te optimaliseren.

De Gillier Pantome is veel beter dan de Pantome.
Er zijn grote onderzoekers op het gebied van econologie die veel meer kennis en knowhow hebben gegeven, geschreven, uitgelegd en geschematiseerd dan je zult vinden in de spraak en het diagram van Pantome!!! Vraag uw probleem nauwkeurig, u zult iemand hebben die een ervaring met u kan delen.

tigrouille schreef:Ik denk erover om om te beginnen een schrootverzamelaar te zoeken die hem kan aanpassen, zodat ik met mijn lichaam kan blijven rijden terwijl de reactor is geïnstalleerd.

Het is een goede methode. U kunt ook een inlaatspruitstuk herstellen, dit kan u ook helpen om betere aansluitoplossingen te overwegen en een goed idee te hebben van de afmetingen.
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Tigrouille
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 12/05/09, 19:35




par Tigrouille » 16/05/09, 21:19

Bedankt voor het advies.

Ik ga dus beginnen met solderen, maar wat zouden jullie mij adviseren? het materiaal om te solderen ziet er goedkoper uit. lol ik ben te gierig :D

Anders zeker dat forum is de beste en ik groet alle geniale doe-het-zelvers die hun ervaringen delen. Ik zeg niet dat ik het beter ga doen dan de rest. Ik zal nu al proberen mijn eigen ding te doen door te proberen te profiteren van de ervaring van anderen om misschien op een dag mijn steen naar het gebouw te kunnen brengen.

Trouwens, tijdens het surfen op de Pantone-site kwam ik deze link tegen: http://freeenergynews.com/Directory/Geet/auto_plans.htm
Blijkbaar heeft de reactor uit het gratis plan de juiste maat voor een auto. Weet iemand wat ze voor €250,- verkopen? De consumptiewinst lijkt mij enorm!
:schok:
0 x
Tigrouille
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 12/05/09, 19:35




par Tigrouille » 17/05/09, 20:37

Ik kwam net deze video tegen waarin paul pantone zelf zegt dat het gratis plan dat hij op het net heeft gezet totaal anders is dan het systeem dat op auto's wordt gebruikt.
http://www.youtube.com/watch?v=OXrHLNRmCOk&feature=related
0 x
Tigrouille
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 12/05/09, 19:35




par Tigrouille » 19/05/09, 22:32

Ik aanbid dat het nutteloos is om alle kanten op te rommelen, je hoeft alleen maar de goede deals van meneer Pantone te kopen ... $ 250, vertel je dat, vertellen we je dat we samen club? nadat we de koningen van olie zullen zijn !! :onheil:
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten