Pantone-set gemakkelijk afneembaar?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 12/08/09, 12:19

Betekent het plezier van onderzoek iets voor u?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Vincho
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 23/01/08, 18:08
Plaats: Doornik (België)




par Vincho » 12/08/09, 19:24

Nou, zoals ze zeggen "Er is geen kleine economie"

Op een volledige 40L, op zijn best als ik van 5L / 100km naar 4,5L / 100km ga, maakt 88km meer met een volledige ...

Bovendien betekent minder verbruik vooral minder vervuiling, daarom wil ik hem meer installeren, want in 1988 waren de katalysatoren nog niet verplicht (dat is al sinds 1993 volgens Fred en Jamy van "C'est Pas Sorcier" hihi)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 13/08/09, 04:26

Dag
carburologue schreef:het is waar het belang van het sleutelen aan een pantone op een 1000-micra ... u zult helemaal niets winnen en zelfs als het werkt, zou u uw 0.5-consumptie verminderen l is misschien niet meer ...

Waarom zou je op basis van deze reden een waterdoping op diesel zetten die alleen werkt met bakherstelolie? de olie is gratis.

Het is niet alleen het brandstofverbruik dat interessant is als u de dosering van water verhoogt, u krijgt een koppelwinst met een klein verbruik, maar het maakt het gebruik van de olie even efficiënt als diesel, en voorkomt problemen van het verdunnen van plantaardige olie met die van de motor.

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 13/08/09, 08:47

Om terug te keren naar de titel, heb je de ecopra of hypnow nano-kit gezien?

Dit zijn 2-kits die eenvoudig kunnen worden gemonteerd en gedemonteerd.

Beeld

Hier zijn foto's van de ecopra-kit: https://www.econologie.com/forums/gillier-pa ... t4456.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
Vincho
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 23/01/08, 18:08
Plaats: Doornik (België)




par Vincho » 13/08/09, 21:31

Nou, ik heb mijn uitlaatpijp van zolder gehaald. en daar door de diameters van de pot te zien (buiten: 35mm, binnen: 32mm) vroeg ik mezelf om te doen voor de splitsing naar de uitlaat of naar de reactor, omdat er een klep is om op deze plaats te plaatsen en omdat ik zie op foto's een pijp met een diameter van slechts 10mm die de pot opnieuw binnentreedt om de endotherme reactor te maken en dat roept mijn vraag op omdat het ons een vermindering van de diameter van 25mm geeft, dus voor dezelfde stroomsnelheid zullen we de snelheid van de gassen verhogen (Q = C * S). Omdat ik in het begin een prieelbuis had gevonden met een buitendiameter van slechts 32mm en ik dacht dat ik alles zou doen tot aan de bubbler met pijpen van deze diameter.

Ik zocht, maar afgezien van foto's van bubblers, reactor en injectie in de motor, zie ik niets op de gasoogst
0 x
Avatar de l'utilisateur
Vincho
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 23/01/08, 18:08
Plaats: Doornik (België)




par Vincho » 13/08/09, 21:34

Gewoon een foto van die plek eigenlijk

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 13/08/09, 23:17

Vincho schreef:... Omdat ik in het begin een prieelbuis vond met een buitendiameter van slechts 32mm en ik dacht erover om alles tot de bubbler te doen met pijpen van deze diameter.
Dit soort buis is niet veel waard ...
Zorg voor een buis die is ontworpen voor hoge drukken en temperaturen ...
0 x
carburologue
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 183
Inschrijving: 14/05/06, 15:23




par carburologue » 14/08/09, 11:13

nee, daar ben ik het niet mee eens, want aan de basis hoeft een eco-auto die al super eco is, niet te worden verbeterd. Het is gewoon de redenering van gek /
en ik zou ook willen toevoegen dat, gezien het werk dat op je wacht, het echt de moeite waard is ??? als je weet dat als je reactor goed is gedaan (dus we geven toe dat het goed werkt voor je motor) zal je misschien 0.2-0.5 minder verbruiken ...

we voegen tussen de tijd om het te maken, het geld, de risico's toe dat het niet werkt en vooral dat je niet veel minder zult consumeren ======= resultaatverlies of dan redeneer je als een gek ///

Nu zeg ik niet dat je het niet kunt doen, maar er is meer een gekke ervaring voor nodig dan overtuigende resultaten ...

de beste verbeteringen zijn voor mij: bliksem, dunnere banden, langere versnellingsbak, ook op gas ... voila ...
Dernière édition par carburologue de 14 / 08 / 09, 11: 35, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 14/08/09, 11:18

Ik ken geen echte eco-auto !!!

Anders carbu zou je de link van je handtekening kunnen verwijderen?
Het is niet echt het soort link dat ik graag zie forums...
:|


Bewerken: Bedankt
Dernière édition par Christophe de 14 / 08 / 09, 15: 40, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Vincho
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 27
Inschrijving: 23/01/08, 18:08
Plaats: Doornik (België)




par Vincho » 14/08/09, 15:03

Als ik 5L / 100km zeg, is het echt in de beste gevallen, anders ben ik meestal op 6L / 100km zie 6,5L / 100km, want in het open landschap waar ik woon, zijn het veel kleine wegen.

Pantone, ik zou er gewoon mee willen experimenteren, als het goed werkt, zal ik blij zijn anders blijf ik sleutelen aan mijn auto die mijn auto zal vervangen (ik denk dat hij elektrisch wordt), maar dat is een ander onderwerp. dat ... ik ben een beetje zoals iemand zou zeggen die 'het wil zien om het te geloven'

Om op mijn vraag terug te komen, wilde ik indien mogelijk foto's zien van het herstel van uitlaatgassen, omdat ik er tot nu toe geen heb gevonden, het is gewoon om te zien of er 1pouce-fittingen zijn 1 / 4 of zijn dit allemaal gelaste buizen?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 163-gasten