Waterinjectie (door pomp en injectoren)

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 25/08/09, 14:51

Sterker nog, afgezien van de passie voor het ding, lijkt het mij dat de hele vraag is of dit principe met de moderne motorisering nog een toekomst heeft?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 25/08/09, 15:47

Waar kunnen we trouwens een tabel met brandstofbesparingen vinden (Pantone VS conventioneel)?

En waar vind je een kaart met tankstations voor waterpompen [grapmodus UIT] : Mrgreen: Deze hebben we vast al gedaan... Ik ben al weg... —>[]

Voor binbins4: bedankt, het is erg leuk, maar mijn PM-box is leeg! Zou het bericht niet zijn verdwenen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 26/08/09, 11:19

Obamot schreef:Sterker nog, afgezien van de passie voor het ding, lijkt het mij dat de hele vraag is of dit principe met de moderne motorisering nog een toekomst heeft?


JA NATUURLIJK !!

al was het maar voor de depolatie

meer CO
Bijna geen NOx meer
en bijna geen deeltjes meer

Sterker nog, u kunt katalysatoren en roetfilters praktisch elimineren dankzij waterinjectie!!

en in feite 15% meer vermogen terugkrijgen met dezelfde cilinderinhoud
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/08/09, 12:10

Dank u Kapitein, dit lijkt mij allemaal uitstekend!

Je vraagt ​​je af of de 100% watermotor echt heeft bestaan? (De legende zegt dat de uitvinder werd vermoord) Is het mogelijk en zal het ooit gebeuren?

Ik heb het echter niet over de waterstofmotor! In het geval van de Pantone-motor wordt verbranding gebruikt als het initiëren van een proces. Ik vraag me af of bij toekomstige waterstofmotoren hetzelfde niet mogelijk zou zijn: slechts een klein deel waterstof gebruiken, gewoon om een ​​proces op gang te brengen...?!

(Laten we de eeuwige vraag achterwege laten die wordt opgeworpen door degenen die uitgaan van het standpunt dat geen enkel individueel voertuig wenselijk is, dat is ook verdedigbaar.)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 26/08/09, 12:26

Obamot schreef:Dank u Kapitein, dit lijkt mij allemaal uitstekend!

Je vraagt ​​je af of de 100% watermotor echt heeft bestaan? (De legende zegt dat de uitvinder werd vermoord) Is het mogelijk en zal het ooit gebeuren?


AH dat is een ander debat, kijk of er een open discussie over dit onderwerp is, open er anders een, er zijn nogal wat elementen hierover verspreid over de forum

Dit is onmogelijk volgens onze huidige kennis van de thermodynamica en chemie, die voldoende betrouwbaar is om sindsdien niet te zijn ondermijnd.

behalve Meyer die beweerde dit te hebben bereikt met een systeem dat niemand ooit heeft kunnen reproduceren (zo verdacht :D ), Ik ken geen andere motoren die 100% op water hadden kunnen draaien

Veel leesplezier en alle antwoorden op uw vragen vindt u in dit onderwerp waar we lang aan hebben gewerkt: https://www.econologie.com/forums/electrolys ... t1228.html
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
Obamot
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 28725
Inschrijving: 22/08/09, 22:38
Plaats: regio genevesis
x 5538




par Obamot » 26/08/09, 17:30

Au! Aan verlangen geen gebrek.

Dit is een gebied waarop ik niet voldoende kennis heb om een ​​argument te ondersteunen. Laten we de implementatie van een dergelijke draad wijselijk overlaten aan een quasi-expert in het veld, om de mogelijke hypothesen te beoordelen...

Als we al volledig zouden hebben geëxploiteerd wat we al weten, reken ik erop dat het voldoende zou zijn om de juiste methode in het juiste scenario toe te passen en dan zouden we waarschijnlijk al 80% van de weg hebben afgelegd (ok, dat doe ik niet veel vooruitgang...). :? :P
0 x
Avatar de l'utilisateur
coucou789456
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1019
Inschrijving: 22/08/08, 05:15
Plaats: Narbonne




par coucou789456 » 26/08/09, 23:14

goedenavond

Het tandzijde-idee is uitstekend. voor de jet, laten we dat niet vergeten als a KARCHERAfhankelijk van het gebruik dat we hebben, veranderen we het uitlaatmondstuk. dus voor mist: laat je neuronen werken en je gereedschap werken.

voor goede mist is er ook het verfpistool, waarvan er kleine modellen zijn voor modelbouw.

jeff
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 102-gasten