Generator 100% pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41




par kampioen » 02/03/07, 10:05

hello,

Ik ben nog niet bij de injector, maar de eerste stap zal zijn om een ​​potentiometer te testen die het signaal van de motorstuurstang herstelt. Vanuit dit signaal ga ik proberen de injectoren en een luchtinlaat regelklep aan te sturen. Ik heb nog nooit aan injectoren gewerkt, maar ik denk dat het vrij gemakkelijk te besturen is met de computer.

Maar ik heb nu niet veel tijd. Ik zou graag een budget willen vrijmaken voor mijn bedrijf om serieuzer onderzoek te doen, maar ik ben er nog niet...
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 02/03/07, 18:47

injectoren van automotoren worden effectief aangedreven door rechthoekige pulsen onder 12 V. De aanpassing gebeurt uitsluitend door de injectietijd te moduleren.
Het proces wordt bestuurd door de computer volgens:
- de positie van de luchtinlaatvlinder
en gecorrigeerd door een hele reeks parameters, waaronder luchttemperatuur, lambdasonde, enz.

nu moet je kijken of het een enkelpunts- of meerpuntsinjectie is, een benzinemotor of een diesel
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 165-gasten