Generator 100% pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 31/01/07, 01:30

zac schreef:
jean63 schreef:Welk merk en welk model om te kopen waarmee de pantone gemakkelijk kan worden aangepast?

Kunnen we goede kansen vinden?


hoeveel vermogen en hoeveel uur jaarlijks gebruik?

@+


Geen idee ! alles hangt af van de storing die optreedt: tijdens de storm van december 1999 hadden we 3 à 4 dagen geen elektriciteit: hoogspanningsmasten op de grond.

Ik moet mezelf documenteren.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 31/01/07, 09:45

voor dit gebruik is 2 of 3 kW voldoende, zelfs 1 kW! , als je geen weerstandsverwarming hebt, het belangrijkste: vriezer, koelkast, licht, hij verbruikt weinig, je hoeft alleen maar de w te combineren voor de berekening, of je sluit hem om de beurt aan (een vriezer gaat 48 uur mee)
als je elektrische verwarming hebt dan... (maar dat denk ik niet : Cheesy: )
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 31/01/07, 11:44

denis schreef:voor dit gebruik: 2 of 3 kW is voldoende, zelfs 1 kW! , als je geen weerstandsverwarming hebt, de essentie: vriezer, koelkast, licht, het verbruikt weinig, dan tel je gewoon de ws op voor de berekening, of je steekt om de beurt de stekker in het stopcontact (een vriezer gaat 48 uur mee)
als je elektrische verwarming hebt dan... (maar dat denk ik niet : Cheesy: )


Als je elektrische verwarming hebt, dan...: geen elektrische verwarming. Momenteel werk ik met een 6 KW-meter en deze houdt stand, waarbij ik erop let dat er geen grote verbruikers van kookplaten, ovens, wasmachines worden verzameld.

Het belangrijkste is "gasboiler + verwarmingswatercirculatoren (2)" en vooral "koelkast + vriezer en een beetje licht". De rest kunnen we zonder!!

Welk vermogen, welke prijs? kans die we vinden? Ik kan op eBay kijken, maar ik vertrouw dat soort verkopen niet zo veel.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 31/01/07, 19:27

Hallo veld!

mooi, ik zie dat de kou van de verzengende winter : Mrgreen: heeft je niet tegengehouden bij je experimenten... hoe lang ben je al bezig met deze montage :?

van mijn kant wil ik ook aan de slag met de montage van een elektrogroep of generator om er een beetje alles op aan te sluiten (pomp...)
maar het zal op zijn vroegst in maart beginnen, zie juni... gelukkig kon ik de evolutie van je redactie en Andre's waardevolle advies volgen : Cheesy:

Daarnaast :
Andre schreef:[..], terwijl bij een carburateur de zware delen door de stang en in de motor gaan. Als het tijd is om verbruiksberekeningen en tests te maken, vertegenwoordigt alle verbruikte vloeistof precies het resultaat.

Zelfs met benzine verbruikt een bubbler het beste in benzine, de rest onderaan gaat niet in de motor, het ziet eruit als oude benzine in een tank,
het is om deze reden dat er bij het uitvoeren van een demonstratie met een panton met een bubbler en een carburateur een klein verschil is in wat er uit de uitlaat komt, bij stookolie van de panton carburateur is er een geur van een moderne dieselmotor,met veel water, het ruikt bijna meer.



met veel water het betekent met VEEL water of met HEEL WEINIG water... omdat je vaak herhaalt dat je niet te veel water moet geven omdat het het verbruik niet verbetert??!!?

anders is het inderdaad een benzinemotor... zijn de resultaten van stoomdoping op diesel niet beter... zo niet, zijn ze misschien gemakkelijker te verkrijgen???

nou, ik moet absoluut een bericht openen over mijn toekomstige prototype.... wat binnenkort geen droom meer zal zijn... zodra ik de eerste plannen heb (eind februari) beloof ik het te openen!!! : Wink:

DOEI DOEI
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan
volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!
MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 31/01/07, 23:16

Dag
met veel water betekent dat met VEEL water of met HEEL WEINIG water... omdat je vaak herhaalt dat je niet te veel water moet geven omdat het het verbruik niet verbetert??!!?


Gelukkig zijn er mensen die herlezen, want vaak moet je mij ontcijferen, zelfs in taal kan ik mij moeilijk uitdrukken in mijn omgeving, ik ben te oud om te veranderen...

Wat ik bedoelde is heel weinig water, vooral omdat een enkele oliereactor al zijn warmte nodig heeft om olie te verwerken en het verschil tussen stromend water en geen water is dun te meten, behalve dat je rijkdom kunt verarmen.
de enige winst is de geur die uit de uitlaat komt.

Ik ben nog steeds verre van overtuigd van een water- en brandstofscheur in de reactor, genoeg om ervoor te zorgen dat ik voor 100% geen water heb toegevoegd. Het valt nog te bezien of er mensen zijn die erin slagen substantiële besparingen aan te tonen met 100% panton + water in dezelfde reactor.
Zelfs als je een mengsel van 30% water en alcohol gebruikt, werkt het, maar het verbruikssaldo blijft vrijwel hetzelfde als bij pure alcohol en water. (vervuilingskant, ik heb niets te meten)

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 01/02/07, 13:06

Hallo Andreas
Andre schreef: Gelukkig zijn er mensen die herlezen, want vaak moet je mij ontcijferen, zelfs in taal kan ik mij moeilijk uitdrukken in mijn omgeving, ik ben te oud om te veranderen...


niets veranderen... : Cheesy: ... ik kan mij jou voorstellen, een lange, bebaarde heer (of niet) met een houthakkershemd (typisch Canadees) en een monteursoverall! : Lol: altijd aan het sleutelen zijn na een paar dingen, zodat het aan jouw gebruikscriteria voldoet : Wink:
en dan vertellen games je dat ik dit jaar een leraar heb (die op een andere planeet woont : Lol:) die half Frans en Duits tegen ons spreekt, dat hij deze woorden niet in het Engels kan vinden... harde decodering daar : Lol:

Wat ik bedoelde is heel weinig water, vooral omdat een enkele oliereactor al zijn warmte nodig heeft om olie te verwerken en het verschil tussen stromend water en geen water is dun te meten, behalve dat je rijkdom kunt verarmen.
de enige winst is de geur die uit de uitlaat komt.


Dus ik begreep je eerdere uitleg...

Zelfs als je een mengsel van 30% water en alcohol gebruikt, werkt het, maar het verbruikssaldo blijft vrijwel hetzelfde als bij pure alcohol en water. (vervuilingskant, ik heb niets te meten)

Andre


eh, ik snapte het niet helemaal...
-> het is in beide gevallen hetzelfde alcoholgebruik
-> of het is dezelfde hoeveelheid vloeistof (pure alcohol of water + 30% alcohol) die wordt verdampt en vervolgens in de motor wordt verbrand...
Ik denk dat dit de eerste oplossing is... per saldo verbrand je dezelfde hoeveelheid alcohol... zelfs met 70% meer water...
(domme vraag! Als ik het antwoord heb, maar dat is nooit...)

Nog een klein vraagje en ik zal je niet langer lastigvallen... om alles en alle brandstof door te geven, is het beter om een ​​scootercarburateur stroomopwaarts van de reactor te hebben?


suggestie open voor iedereen:
zou het relevant zijn om een ​​reactor voor water en een reactor voor brandstof te maken, een soort van 100% pantone-debubler (of onafhankelijk)
met twee mogelijkheden:
-> ofwel wordt de luchtaanpassing vóór de stoomreactor uitgevoerd
-> óf deze aanpassing gebeurt vlak voor de toegang tot de kamer
:? :? :? :? :? :? :?

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 01/02/07, 17:44

Dag

-> of het is dezelfde hoeveelheid vloeistof (pure alcohol of water + 30% alcohol) die wordt verdampt en vervolgens in de motor wordt verbrand...
Ik denk dat dit de eerste oplossing is... per saldo verbrand je dezelfde hoeveelheid alcohol... zelfs met 70% meer water...


Het is moeilijk om de motor te laten draaien met een mengsel dat meer dan 30% water bevat, vooral omdat de alcohol niet altijd zuiver is
Wat ik wilde zeggen over een generator met een ontwikkeld vermogen gelijk aan de hoeveelheid pure alcohol of gemengd met water: er is ongeveer dezelfde hoeveelheid pure alcohol nodig om dezelfde energie te ontwikkelen, gemeten op de generator. de metingen worden dus gedaan met een gelijk vermogen op de generator en de timing van de looptijd voor het verbruik van 50 cl alcohol en vervolgens 50 cl alcohol gemengd met verschillende hoeveelheden water. We leiden hieruit af dat het water op deze manier niet slechts heel weinig winst oplevert, maar om er conclusies uit te trekken: dit is niet het geval bij doping met uitsluitend water op een benzinemotor die op het oorspronkelijke systeem werkt.
-> ofwel wordt de luchtaanpassing vóór de stoomreactor uitgevoerd
-> óf deze aanpassing gebeurt vlak voor de toegang tot de kamer


In de reactor moet de luchtinlaat in ieder geval net zijn om de mist te transporteren, uitlaatgassen kunnen de lucht vervangen
het is in ons belang om zo min mogelijk gas door de reactor te laten gaan om deze niet te veel te koelen (vooral kleine motoren waarvoor de reactor relatief groot is)
De verbrandingslucht moet altijd aan de uitlaat van de reactor worden gedoseerd.
Nog een klein vraagje en ik zal je niet langer lastigvallen... om alles en alle brandstof door te geven, is het beter om een ​​scootercarburateur stroomopwaarts van de reactor te hebben?

Als je een carburateur voor een motorfiets neemt, blokkeert deze de luchtinlaat volledig en laat deze door een gat ademen.
van 3 tot 4 mm in diameter moet de ingang van de carburateur in ieder geval de oppervlaktestangmotor overschrijden als men een verdieping in de carburateur wil.
Ik geef de voorkeur aan de kleine verkleinde carburateurs, een mondstuk van 3,2 mm is voldoende en de sterkte ervan is eenvoudig aan te passen met een schroef.
Het moet duidelijk zijn dat wat door deze carburateur gaat veel brandstof en heel weinig lucht is, een mengsel dat zo rijk is dat het niet kan ontbranden in de reactor, het zal gas maken
en het is dit gas gemengd met lucht dat ervoor zorgt dat de motor goed werkt, je moet op deze plek de juiste verhouding doseren..

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 01/02/07, 23:23

Andre schreef:...................
Ik geef de voorkeur aan de kleine verkleinde carburateurs, een mondstuk van 3,2 mm is voldoende en de sterkte ervan is eenvoudig aan te passen met een schroef.
Het moet duidelijk zijn dat wat door deze carburateur gaat veel brandstof en heel weinig lucht is, een mengsel dat zo rijk is dat het niet kan ontbranden in de reactor, het zal gas maken
en het is dit gas gemengd met lucht dat ervoor zorgt dat de motor goed werkt, je moet op deze plek de juiste verhouding doseren..

Andre


Oké, welkom kapitein : Lol:
merci :!:
Ik haat het om op zonnige dagen de praktijk aan te vallen... : Cheesy:

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41




par kampioen » 26/02/07, 12:18

Ik mat het sap dat uit de groep kwam. Het kost moeite om de 170V-balk te passeren en hoe ouder de benzine, hoe moeilijker het is om hem te draaien. :frons:
Dus ik ga werken aan een systeem met een carburateur en dan injectoren
0 x
Avatar de l'utilisateur
lio74
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 333
Inschrijving: 15/03/06, 23:16
Plaats: Haute-Vienne en SAVOY




par lio74 » 26/02/07, 14:56

champ schreef:Dus ik ga werken aan een systeem met een carburateur en dan injectoren


Hallo,

hmmm interessant... ik wacht op je resultaten...
Hoe worden je injectoren aangestuurd?

@+
0 x
"Iets doen is duur, niets doen kost veel meer." Koffie Annan

volgende bedreigde diersoorten: Man ... en het zal goed zijn voor hem !!!

MAN is een zeer gevaarlijke VERONTREINIGING NATUURLIJK!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten