Donatie aan de site van een auto: Golf 2 benzine

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
stepydan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/09/07, 01:39

Donatie aan de site van een auto: Golf 2 benzine




par stepydan » 12/09/07, 14:36

Ik moet afscheid nemen van mijn oude Golf 2 (benzinemodel), die niet door de technische keuring is gekomen en waarvan de monteur me vertelt dat de reparatie te duur zou zijn.

ik wil geef het gratis aan Econologie (legaal aan een natuurlijke persoon die lid is van de site), zodat het kan worden gebruikt als testmotor voor onderzoek naar het Pantone-, Joe Cell- of ander proces. In ruil voor deze donatie zou het fijn zijn om regelmatig rapportages te krijgen van de uitgevoerde testen.

Als ik meer middelen had, had ik het laten repareren. Maar ik doe er liever zo afstand van dan vastbesloten om het naar de schroothoop te brengen : Cry:. Ik ben er ook van overtuigd dat een klusjesman (wat ik helemaal niet ben) het zou kunnen repareren met onderdelen van een andere bron dan het Volkswagen-dealernetwerk.

Hij rijdt perfect, remmen ok, wielen ok, stuur ok, enz. Het is enkel een flinke slijtage van de uitlaatleiding en de verschillende motorafdichtingen die de oorzaak zijn van het resetten bij de technische keuring. Trouwens, over deze lekken zijn er geen zichtbare sporen onder de auto ... (!?)

Kortom, aan de andere kant moet ik me ervan afscheiden voor September 16, [BEWERKING: September 18 , zie hieronder mijn antwoord aan Christophe] einde van het uitstel van de technische inspectie.

ik woon in het 12e arrondissement van Parijs, en ben momenteel vrij van mijn tijd, dus als iemand haar wil ophalen is dat geen probleem (afgezien van de spoeddeadline). Voor geïnteresseerden, stuur me maar een pm om contactgegevens uit te wisselen en een camper te maken.
Dernière édition par stepydan de 12 / 09 / 07, 15: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 12/09/07, 14:44

Uitstekend initiatief (ik heb de belangrijke passages vetgedrukt) dat ik alleen maar kan toejuichen! Als iedereen was zoals jij, zou het veel beter aflopen (in elke betekenis van het woord...)!

Ik hoop dat een Parijse (of naaste) ecoloog dit onderwerp zal lezen en dat je snel kunt

Deze auto zou ook een technologische "showcase" kunnen worden voor verschillende tests.

Wat zal er gebeuren als de zaak niet voor 16 september is opgelost?
0 x
stepydan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/09/07, 01:39




par stepydan » 12/09/07, 15:08

Christophe schreef:Wat zal er gebeuren als de zaak niet voor 16 september is opgelost?


Ah, ik miste precisie op de datum, sorry : Mrgreen: :?. Ik heb zojuist het document van de technische controle bekeken, waarop staat:
"tegen verplicht bezoek uiterlijk Dinsdag 18/09/07. Beyond, volledige nieuwe controle"


Kortom, na 18 september zou het wat vervelender zijn. Technisch zal hij nog wel kunnen rijden, legaal, nee, in ieder geval niet op de openbare weg. Dus om het te bergen, zou het dan nodig zijn om het op een vrachtwagen, aanhangwagen, ... te laden. Misschien om het van een andere auto te slepen (ik heb een dissel), maar ik kan de wettigheid van deze laatste operatie niet garanderen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 12/09/07, 15:19

stepydan schreef:Kortom, na 18 september zou het wat vervelender zijn. Technisch zal hij nog wel kunnen rijden, legaal, nee, in ieder geval niet op de openbare weg. Dus om het te bergen, zou het dan nodig zijn om het op een vrachtwagen, aanhangwagen, ... te laden. Misschien om het van een andere auto te slepen (ik heb een dissel), maar ik kan de wettigheid van deze laatste operatie niet garanderen.


welkom

het enige dat u riskeert is 90 € in PV, het is goedkoper dan een dienblad !!!!!

Jongens, hou op met je, anders is het over 5 jaar net als Hongkong in Frankrijk :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79360
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 12/09/07, 15:42

Euh, hoe is het in Hongkong?
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 12/09/07, 15:55

slechtst

verboden voor alles, zelfs blaffen voor honden!!!

los op straat: roken drinken eten spugen chwingum kauwen korte broek dragen

thuis: geen dieren in "collectieve" huisvesting iedereen in hong kong; niet het recht om een ​​voertuig te bezitten zonder een lokaal rijbewijs en zonder parkeerplaats (CT 450€ elk jaar) etc............

als het me lukt de foto's van verboden borden bij de ingang van een supermarkt te bemachtigen, stuur ik ze door.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
stepydan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 12/09/07, 01:39

afgewerkt




par stepydan » 22/09/07, 18:56

Nadat ik tot gisteren geen bericht had ontvangen van iemand die mogelijk geïnteresseerd was, kon ik de auto niet langer houden. Ik heb hem vandaag naar het autokerkhof gebracht voor vernietiging... : Cry:
Einde van het verhaal. Toch bedankt.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 180-gasten