Efficiency ecopra kit?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 29/05/13, 20:18

pauline82 schreef:merci :D
Met uw systeem u goed ????


In de 10% brandstofverbruik en de ondoorzichtigheid test is vergelijkbaar met de huidige auto's. Wanneer de auto wordt vastgehouden op het eerste, lijkt het moeilijker te verbeteren ... : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 29/05/13, 20:43

Welke auto heb je het model ???
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 29/05/13, 22:36

Renault 19 Diesel atmosferische 1992 : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 10/02/14, 19:25

Hallo hallo, ik kom terug na een periode van demotivatie, maar hier ben ik weer in het startblok.
Ik heb besloten om een ​​borrelaar te maken terwijl het roestvrij staal in de verhoudingen van een tin 5l met een spoel in de bodem van de bubbler waarin de LDR en een uitlaatpijp lucht geboord 1,5 zie 2mm micro borrelen waarborgen.
D nadat u wat diameter moet ik gebruiken voor de spoel (dezelfde grootte als mijn slangen van LDR of lager), en de luchtinlaat pijp ??
Nogmaals dank aan u.

:D :D :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 10/02/14, 21:10

pauline82 schreef:Hallo hallo, ik kom terug na een periode van demotivatie, maar hier ben ik weer in het startblok.


Het is gemotiveerd. Yes !!! : Mrgreen:

Ik heb besloten om een ​​borrelaar te maken terwijl het roestvrij staal in de verhoudingen van een tin 5l met een spoel in de bodem van de bubbler waarin de LDR en een uitlaatpijp lucht geboord 1,5 zie 2mm micro borrelen waarborgen.
D nadat u wat diameter moet ik gebruiken voor de spoel (dezelfde grootte als mijn slangen van LDR of lager), en de luchtinlaat pijp ??
Nogmaals dank aan u.


Een bubbler van 5 liter, moet proppen ...? U bent zeker dat u zult krijgen om een ​​plaats onder de motorkap en op de juiste plaats te vinden ??

Voor het boren in 1.5 of 2 mm, kunt u ons het patroon van wat u wilt doen geven? Als dit het belangrijkste luchtinlaat aan de bubbler, het is een beetje klein ..... was je zal ik een grotere opening die snel kan krimpen tot de gewenste diameter te maken, zoals een slang van 10 15 mm inwendige diameter waarin men kan pijpen of andere kleinere diameter voegen om te verkleinen / do nozzle etc ... Zoals snel instelbereik om de luchtstroom te wijzigen.

(- 17 mm + of) en ten minste 3 volledige lussen (de hoogst mogelijke) voor de spoel, kunt u het genre pijp binnenkant 2 mm gebruiken. Niet lang genoeg, het niet genoeg te verwarmen, te lang en / of te kleine diameter, kan de stroom van de LDR te laag worden en het zal niet zo heet worden dat ook niet. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 10/02/14, 21:29

Mijn idee was om een ​​horizontale buis onder te dompelen in het opvangvat (in het midden van een lusspoel LDR) doorboord met kleine gaatjes volledige 1,5 zie 2mm en zichtbaar maakt verticale aan één zijde van de bubbler. Deze buis kan zelfs gebruiken als watervulling

Zie dat is wat ik bedoel : Mrgreen:
Als c is niet duidelijk j-test morgen om u een diagram maken : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 10/02/14, 22:36

Het is goed. Voor diameter gaten 1.5 2 mm, in de buis het horizontale deel moet doen dessous en niet aan de zijkant of hoger. Anders wordt het water dat terugkeert naar het arrest in de buis kan niet gaan en vertraagt ​​de passage. De luchtstroom wordt verstoord en zeer significant lager bij gelijke druk, terwijl wanneer de gaten onder het water wordt gepompt, geduwd door de lucht / gas met het drukverschil en de stroomsnelheid bleef nauwelijks seconden. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 11/02/14, 12:10

Dus ik begrijp het einde van de horizontale buis moet worden geblokkeerd :?

De persoon die me de bubbler zal zijn van roestvrij stalen buis, maar geen borden.
Waar vind ik ?? Om de spoel van roestvrij slangen niet draait, dus ik moet ook elleboog nan vinden ??

De roestvast stalen platen dienen een minimale dikte hebben ??
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 11/02/14, 23:18

pauline82 schreef:Dus ik begrijp het einde van de horizontale buis moet worden geblokkeerd :?

Ja !

De persoon die me de bubbler zal zijn van roestvrij stalen buis, maar geen borden.
Waar vind ik ?? Om de spoel van roestvrij slangen niet draait, dus ik moet ook elleboog nan vinden ??

De buizen in het algemeen en ook uit roestvrij staal, goed / werkt eenvoudig omdat ze niet te dik.
Hoe gemakkelijker met koper die werkt / deze hanger goed en corrosiebestendig (met water) wordt gelast of gesoldeerd goed met roestvrij staal.

De roestvast stalen platen dienen een minimale dikte hebben ??

Je kunt heel "fijn" en kwetsbaar doen, 5/10 mm als je wilt (er is geen druk), aan de andere kant wordt het lastiger om te lassen / solderen .... We zijn nooit veilig een paar schokken, liever 8/10 mm mikken op 1.5 mm dik?

Om uw koperen buizen buigen, als je te veel materiaal:
-Je gaat u rechtsaf de lengte om de manipulatie te maken.
-tu droog zand gevulde en bekers mogelijk.
-tu ventileert effectief het uiteinde met de kleinste ingesloten lucht mogelijk.
-tu verwarmers voorzichtig de te buigen glasblazen.
- Door aan het uiteinde van de buis (in de lengterichting) te trekken op een cilindrische vorm met de gewenste "uiteindelijke" diameter, buigt de buis voorzichtig en regelmatig volgens de ronde vorm.

De buis is niet echt cilindrische blijven (er is een kleine bijgerecht kleine radius), maar het is zeer acceptabel.
Deze oplossing is veel minder drukverlies dan zetten X buigt over om een ​​lus te maken. : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 12/02/14, 19:36

Na verdere observatie, ga ik op basis van een tin 2l. Het zal gemakkelijker te huisvesten : Mrgreen:
Ik informeerde van mijn lasser voor koperen buizen van roestvrij staal, die mijn taak zal vereenvoudigen : Mrgreen:
J ben bang dat het gedaan worden, hihihihhihihi

J Ik meet mijn slangen LDR. Ze zijn 19mm binnen. Dus een serpentine 19mm het maakt een grote bocht nan vooral in een ti tin 2L :? :? :?
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 171-gasten