Efficiency ecopra kit?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 22/05/13, 21:43

Om de neiging tot afvlakking tegen te gaan, kunt u de buis volledig vullen met fijn zand en de uiteinden veilig sluiten (solderen). Vanaf nu moet de goed verwarmde buis de buigradii een beetje hard accepteren zonder zichzelf als een sok te plaatsen. : Mrgreen:

Vol met ellebogen 90 °, het is niet top voor de flow, de mogelijke lekken, enz ... :|
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 22/05/13, 22:04

Als de lassen goed zijn, is er geen reden voor lekken ?? !!
De bender die waardeloos is, heb ik gemeld. Dus ik heb meer keus. Ik zal mijn ellebogen en frisdrank plaatsen. Ik maak morgen een foto en je vertelt me ​​wat je denkt. Wetende dat deze spoel in een kleine bubbler van 15 * 10 en 20 high zal gaan.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 22/05/13, 23:04

Flytox schreef:Om de neiging tot afvlakking tegen te gaan, kunt u de buis volledig vullen met fijn zand en de uiteinden veilig sluiten (solderen). Vanaf nu moet de goed verwarmde buis de buigradii een beetje hard accepteren zonder zichzelf als een sok te plaatsen. : Mrgreen:

Vol met ellebogen 90 °, het is niet top voor de flow, de mogelijke lekken, enz ... :|


Wanneer je een pijp vol zand gebruikt, kun je zonder buiging doen. Bijvoorbeeld met een verkrachting (rattenstaart) maak je een holle vorm ongeveer de diameter van je pijp op de omtrek van een stuk rondhout. De pijp zal instemmen om in vorm te draaien.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 24/05/13, 17:25

De pijpen zijn gelast. Ik heb meer dan de plastic fles vervangen die ik slecht heb geboord en de bubbler is bijna klaar.
De turbo verzet zich.
Voor de reparatie moet ik de uitlaatlijn verwijderen. Het hebben van een tweede bubbler aarzelt om hem dichter bij de turbo te plaatsen om de lengte van de slang te verkorten en de al aanwezige slang te gebruiken om de lucht te verwarmen die in de bubbler komt. Wat denk je?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 24/05/13, 22:09

pauline82 schreef: Het hebben van een tweede bubbler aarzelt om hem dichter bij de turbo te plaatsen om de lengte van de slang te verkorten en de al aanwezige slang te gebruiken om de lucht te verwarmen die in de bubbler komt. Wat denk je?


Weet niet zeker of het nuttig is om de lucht te verwarmen die in de bubbler komt. Als het goed wordt gedaan, komt de uitvoer op dezelfde temperatuur uit met vrijwel geen voorverwarming. Gemaakt met korte pijpen ........... zoveel mogelijk : Mrgreen:
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 26/05/13, 20:45

Bedankt Flytox voor al je antwoorden :D
Ik besloot om de bubbler dichter bij de turbo-uitgang te gaan. Dit zal de lengte van dutite drastisch verminderen ..

Ik ga de wasborstel in het motorcompartiment zetten. Dus mijn bubbler bevindt zich op hetzelfde niveau als mijn expansievat en dus hoger dan de uitlaat van de cilinderkop. Dit kan een probleem zijn ???
Het eenvoudigste voor mij zou zijn om de slang aan de verwarming te prikken (die slechts iets hoger is dan de bubbler) omdat ik een kleine slang moet toevoegen, maar plotseling zou ik minder verwarming hebben?

En de laatste vraag, ik soldeer mijn koperen spiraal bubbler in tin. Kan 90 ° mijn las smelten ????
Merki veel :D :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 26/05/13, 23:02

pauline82 schreef:Ik ga de wasborstel in het motorcompartiment zetten. Dus mijn bubbler bevindt zich op hetzelfde niveau als mijn expansievat en dus hoger dan de uitlaat van de cilinderkop. Dit kan een probleem zijn ???

Als de circulatie van LDR behoorlijk intens is, moeten de bellen van ontgassing worden geëlimineerd wanneer en wanneer. Het ideaal zou zijn om een ​​zuivering aan de top van dit nieuwe hoogtepunt te zetten.

Het eenvoudigste voor mij zou zijn om de slang aan de verwarming te prikken (die slechts iets hoger is dan de bubbler) omdat ik een kleine slang moet toevoegen, maar plotseling zou ik minder verwarming hebben?


Minder verwarming zeker, meer genoeg ???

En de laatste vraag, ik soldeer mijn koperen spiraal bubbler in tin. Kan 90 ° mijn las smelten ????


Smelt nee, voor fusie, afhankelijk van het "blik" dat je hebt gebruikt, is het 180 ° de oude of 217 ° de nieuwe, aan de andere kant verzwakt rond de 100 ° Ja. Niet al te veel ervaring met dit type soldeer voor hete vloeistof, als het echt stevig moet zijn, is het nodig om "koper" soldeer met fosfor of nog beter met zilver te nemen.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 28/05/13, 21:54

Wat nieuws. Nog steeds geen turbo :onheil:
Ik veranderde de plaats van de reactor. Ik zal 60 cm slang besparen : Cheesy: : Cheesy:
De reactor bevindt zich nu op 50cm van het uitlaatspruitstuk. Ik kan niet beter doen :D :D
Ik heb mijn LDR-spoel gevuld en in een bak water gedompeld die ik een half uur gekookt heb. Niets is verplaatst. Ik zal op tijd kijken.
In de bubbler passeer ik een roestvrijstalen slang die ik zal boren om te borrelen. Je kunt je beter concentreren op kleine gaten dan grote gaten, nan ????
Na de omwenteling van de turbo :|
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 28/05/13, 23:11

pauline82 schreef:In de bubbler passeer ik een roestvrijstalen slang die ik zal boren om te borrelen. Je kunt je beter concentreren op kleine gaten dan grote gaten, nan ????


Inderdaad lijkt het bij mijn bewerking beter te werken met veel kleine gaatjes (vermenigvuldiging van het aantal bubbels)
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
pauline82
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 200
Inschrijving: 24/04/12, 17:26




par pauline82 » 29/05/13, 19:39

merci :D
Met uw systeem u goed ????
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 185-gasten