Waterdoping en autoverzekering

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Waterdoping en autoverzekering




par denis » 22/12/07, 13:00

Het probleem doet zich voor wat betreft verzekering, hoe doe je dat? in enige onwettigheid? (zeer riskant bij een ongeval !!)
Heeft iemand met zijn verzekering onderhandeld?
Veel jaren geleden was er een wet die mechanische modificatie van een auto toestond als deze niet een vermogen van meer dan 10% opleverde, is deze nog steeds van kracht? wetende dat er in Frankrijk heel weinig wetten zijn toegevoegd maar verwijderd! zou geweldig zijn voor ons!

wie kan ons verlichten ???
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!


http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 22/12/07, 13:28

Elke toename van het vermogen zonder UTAC-homologatie en verklaring aan de verzekering is verboden. Merk op dat het werkelijke vermogen van de motoren "natuurlijk" kan variëren met ~ 5% (meer of minder) als gevolg van fabricagevariaties, brandstof van hoge kwaliteit, enz ...
Theoretisch is het rijden op de weg met een pantone verboden omdat het niet is goedgekeurd, maar in het algemeen verliest de pantone eerder de kracht ...
Was een (verre) tijd, het was mogelijk om in Frankrijk een aangepast amateurvoertuig te homologeren, vandaag is het bijna onmogelijk, zelfs voor "kits" die overal ter wereld zijn goedgekeurd (behalve in Frankrijk ...) ...
Merk op dat in Duitsland bijvoorbeeld bijna alles mogelijk is, op voorwaarde dat u beschikt over: autorisaties van de fabrikant, alleen TUV-gestempelde onderdelen monteert (ondersteunend papierwerk) en voldoet aan de vervuilingsnormen, wat leidt tot indrukwekkende records en aanzienlijke kosten ... :|
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 22/12/07, 14:07

ja, dus in principe verboden, een afspraak met de verzekeraar valt nog te bezien! het bestaat, (ik heb een speciaal contract),
moet nog worden onderhandeld : Cheesy:
0 x
Wit zou niet bestaan ​​zonder het donker, maar toch!





http://maison-en-paille.blogspot.fr/
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 23/12/07, 11:32

Een verzekeraar kan alles verzekeren, zolang alles duidelijk in het contract is gespecificeerd.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 23/12/07, 12:35

In België is elke motoraanpassing die niet is uitgevoerd door professionals die gebruik maken van goedgekeurde apparatuur, strikt verboden !!!

Geen geluk voor ons, het zou me verbazen dat het mogelijk is om met onze dierbaren (nemen zoals je wilt, maar je begrijpt mij) verzekeraars te regelen!

Ah, ik kan het ding zien! Erger dan de Hell's Angels: de Pantone Outlaws !!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/12/07, 18:00

Dag
Gregconstruct schreef:In België is elke motoraanpassing die niet is uitgevoerd door professionals die gebruik maken van goedgekeurde apparatuur, strikt verboden !!!

Geen geluk voor ons, het zou me verbazen dat het mogelijk is om met onze dierbaren (nemen zoals je wilt, maar je begrijpt mij) verzekeraars te regelen!

Ah, ik kan het ding zien! Erger dan de Hell's Angels: de Pantone Outlaws !!! : Mrgreen: : Mrgreen: : Mrgreen:


Is dat grappig? In België kun je in een door een amateur gebouwd vliegtuig een batterij van een gazontractor een kubota-alternator van een mechanische schop plaatsen, maar in een auto is er goedgekeurd materiaal nodig?
Dynamo's van Bosch zijn al lang uit mijn voertuigen en vervangen door 80 en 100 amp Delco Remy

Als een regering te laf is om haar broek aan te trekken
hij dwingt je om jezelf te verzekeren en laat zijn vuile werk doen door particuliere verzekeraars, om te ontsnappen aan het oordeel van de kiezers.
Ik heb dit ervaren met de brander van mijn huis
omdat het een door de mens gemaakte constructie is, heeft het een bedrijfsnaam nodig, terwijl het is ontworpen in een 9 mm dikke stalen plaat en aan de binnenkant is gelast. Geen commerciële kachel komt tot een dergelijke afscherming.
het is schokkend, je moet alles afmaken, de wet staat je toe een vliegtuig te bouwen, maar als je een auto probeert te bouwen zul je de complicatie zien om hem op de weg te zetten (we hadden een Dung Buggy gemaakt met een 6 cilinder Corvaire wat papierwerk en keuring alvorens het op de weg te zetten ..
Wanneer particuliere bedrijven zich mengen om hun eigen wet te maken, is het hoog tijd om de brancard binnen te rennen.

Als u naar verzekeringsmaatschappijen luistert, zou het wettelijk moeten zijn om jaarlijks de remvloeistof van auto's jaarlijks te vervangen, om de remblokken alleen in goedgekeurde garages te vervangen.

In 2008 zijn sneeuwbanden verplicht geworden. Ik heb mijn hele leven doorgebracht met Michelin-banden met vier seizoenen die beter op het ijs rollen dan sneeuwbanden. (Héllo wielopslag als je twee tanks hebt)

Ze wilden een wet aannemen om het alcoholgehalte te verlagen tot 0,4
dat betekent twee glazen wijn aan tafel en je bent klaar ..
met andere woorden, het betekent nultolerantie
In plaats van zich te richten op de echte, de recidieven, willen ze iedereen grijpen ... met kleine netten hebben ze meer vis gevangen

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 23/12/07, 20:43

De Belgische wetgeving betreffende mechanische aanpassingen aan voertuigen is te wijten aan bepaalde idioten van tuningliefhebbers.

Ik heb het over deze jongens die het verschil niet weten tussen een sleutel en een kamerpot. Het soort man dat 's nachts zichzelf meeneemt voor een aas van mechanica en je met 300 nags onder de motorkap van zijn sax slaat, zonder na te denken over de ophangingen en het remsysteem. Resultaat, het gaat naar de achtergrond, helemaal alleen als een eikel als het goed gaat, maar meestal neemt dit soort ongewervelde een moeder mee die haar kinderen op het trottoir laat lopen.
Vooral omdat deze jongens niet kunnen autorijden !!! :onheil: :onheil: :onheil:

Dus als gevolg van de races kunnen mensen die van jongs af aan hebben geleerd om aan auto's te werken, geen wijzigingen meer aanbrengen aan hun motor !!! :onheil: :onheil: :onheil:
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/12/07, 15:55

Dag

Het gebeurt hier ook, het is genoeg om in een rij van campagnes de zwarte sporen van banden te zien om te begrijpen dat sommigen plezier hebben bij het starten en demonstreren van de kracht van de gemodificeerde auto's
maar om een ​​strikte wet op te leggen is streng, om jongens te straffen die zijn banden verbreden of die zijn nokkenas vervangen
Het is een kleine minderheid die wijzigingen aanbrengt.
Als het nodig was om de gewijzigde auto's, motor, uitlaat, wielontgrendeling uit de ciculatie te verwijderen, zouden de auto's van de priester op de wegen blijven

Andre
0 x
Chatham
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 536
Inschrijving: 03/12/07, 13:40




par Chatham » 25/12/07, 04:47

Andre schreef:Dag
Is dat grappig? In België kun je in een door een amateur gebouwd vliegtuig een batterij van een gazontractor een kubota-alternator van een mechanische schop plaatsen, maar in een auto is er goedgekeurd materiaal nodig?
Als u naar verzekeringsmaatschappijen luistert, zou het wettelijk moeten zijn om jaarlijks de remvloeistof van auto's jaarlijks te vervangen, om de remblokken alleen in goedgekeurde garages te vervangen.



In Frankrijk is het hetzelfde, en erger nog: we kunnen bv. bouw een ulm zonder enige controle, op voorwaarde dat het "in de nagels" niveau massa, minimale snelheid en kracht is en het werkt, want fabrikanten / amateurpiloten zijn niet suïcidaal ...
Voor auto's niets meer te doen sinds de aanscherping van de voorschriften, maar 15 jaar geleden konden we nog grote wijzigingen goedkeuren, op voorwaarde dat we onderdelen van standaardvoertuigen of professionele kits gebruiken) ... vandaag een eenvoudige 2cv met een bodykit bijvoorbeeld Burton (nederlands) het is verboden ...
100% professioneel onderhoud en ultra-strikte certificering hebben aangetoond dat het ineffectief (en waardeloos) is en het enorme obstakel voor vooruitgang op gecertificeerde vliegtuigen waar het verboden is om zelfs een uitgebrande lamp te vervangen, wat ze maar willen doe het opnieuw voor auto's ... :?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gregconstruct
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1781
Inschrijving: 07/11/07, 19:55
Plaats: Amay België




par Gregconstruct » 25/12/07, 09:24

Bovendien, wanneer u bepaalde wijzigingen aanbrengt (altijd door een professional !!!) aan uw voertuig, moet het elk jaar een technische inspectie doorstaan, zelfs als het een nieuw voertuig is!
0 x
Elke actie geldt voor onze planeet !!!

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 158-gasten