HY: waterinjectie en / of vortex?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
zaza66
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 07/12/10, 21:18

HY: waterinjectie en / of vortex?




par zaza66 » 08/12/10, 11:43

hallo allemaal
Ik wil mijn citroën hy uitrusten met het pantone-systeem, maar ik stel mezelf verschillende vragen, hoe het systeem correct te dimensioneren en de optimale installatie voor een maximaal resultaat, en ken je het vortex-systeem? zou het, gezien het principe en de rol ervan, niet interessant zijn om ze te combineren?

vriendschappelijk
0 x
lv13r
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 147
Inschrijving: 30/12/04, 10:09




par lv13r » 08/12/10, 15:11

hallo zaza66
jouw HC is een essentie, toch?
LV13R
0 x
zaza66
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 07/12/10, 21:18




par zaza66 » 08/12/10, 17:34

ja, het is een 11cv-essentie als het tot je spreekt, maar deel uitmaakt van een forum type HY alle informatie over benzine of diesel is goed om te nemen
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Citroën Hy: waterinjectie en / of vortex?




par Flytox » 08/12/10, 23:06

Hallo zaza66

zaza66 schreef:Ik wil mijn citroën hy uitrusten met het pantone-systeem, maar ik stel mezelf een aantal vragen over hoe ik het systeem correct kan dimensioneren en de optimale installatie voor een maximaal resultaat ...


Het is moeilijker om een ​​benzine te Pantoniseren dan een Diesel en het resultaat is meer willekeurig.

Na een paar HY's te hebben gerepareerd, heb ik relatief vaak ontstekingsproblemen gezien (bijvoorbeeld herhaalde slechte starts als het te nat is). In jouw plaats zal ik niet aan het Pantone-avontuur beginnen zonder eerst een elektronische ontsteking te monteren. Al dat de oorspronkelijke ontsteking een beetje krap is, waardoor hem rookwolk alleen maar het misfire erger maakt.

Voor de grootte kunt u bijvoorbeeld inspiratie halen uit een bestaande realisatie (zelfs van een andere machine) en foto's van de motor en diagrammen voorstellen van wat u zou willen doen (keuze van technologie met bubbler of Instant Steam Generator afhankelijk van afmetingen etc.). We delen onze ervaring graag om u te helpen. :P
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 72-gasten