Citroën 2CV 602cm3 mogelijk?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Lapi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/06/04, 16:27




par Lapi » 20/06/04, 22:32

goed goed heren u spreekt goed, maar u spreekt
reeksen dingen waarvan anderen zich niet noodzakelijkerwijs bewust zijn dat ze weten dat u ons sooupli kunt uitleggen
Ik begrijp niet helemaal wat je zegt, ik weet niet ..............
voor de foto's en de rest is er geen probleem maar geduld
episch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zonder beledigd te raken
a+
0 x
pape
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 20/06/04, 10:04




par pape » 21/06/04, 08:54

Let op: deze software vervangt een rollenbank. Het maakt het niet mogelijk om het verbruik, maar het koppel en het vermogen van een voertuig te verkrijgen door de overbrengingsverhouding, bandenafmetingen, enz. Correct in te stellen.
Het meetprincipe is eenvoudig, we nemen als input het motortoerentalsignaal (toerenteller of ontsteking) en we geven aan bij welke motortoerentallen we de acquisitie starten en stoppen, en de software berekent het geheel afhankelijk van de tijd die nodig is om van 1000 tpm te gaan tot bijvoorbeeld 5000 tpm.
Deze software kan alleen worden gebruikt om de vermogens- en koppelcurven met en zonder de wijziging te vergelijken en te kijken of het gedrag van de motor binnen een bepaald toerental vergelijkbaar blijft. Daarna zal het mogelijk zijn om te zien of de systeeminstellingen het gedrag van de motor verbeteren of niet, op een objectieve en niet langer subjectieve manier.
Voor de kabel is dit de juiste link. Aan de andere kant heb ik de software niet gekocht, voordat ik dit deed, wilde ik een test doen op mijn dyane. Dus daar heb ik een versie voor :ph34r: en gesleuteld aan een op de site getoonde bedrading, daarna ging ik ervoor zonder iets te kalibreren. En ik ging er vrolijk heen met mijn onzorgvuldige test, resultaat ik moet de microfooningang hebben verzadigd en het heeft sindsdien niet meer gereageerd :angry:

pape
0 x
Jean Christophe 2cv
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 10/06/04, 15:06




par Jean Christophe 2cv » 21/06/04, 12:24

lapi schreef:welkom
1 pti nieuw in de wereld van geet7ters
Ik wilde alleen maar zeggen dat de info die je hebt gevonden
voor een fiat zijn pendelgegevens
dus de kansen zijn momenteel niet betrouwbaar
u moet zich houden aan een aanwezig model
met een ijzeren staaf van 305 lang en 14mm in diameter
a+

Bedankt Lati voor je bericht...
Ik zie dat ik niet de enige deuchiste ben die het wil proberen ... en des te beter!
en sinds het artikel in planete 2cv is het erger!
dus ik hoop dat iedereen de intelligentie zal hebben om hun ideeën onder ogen te zien...
0 x
© Deuchement Yours ©
Jean-Christophe
Lapi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 18/06/04, 16:27




par Lapi » 22/06/04, 09:39

hoi jc 2cv
je moet naar e-2cv.com gaan
jij zou het leuk vinden
a+
0 x
Jean Christophe 2cv
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 10/06/04, 15:06




par Jean Christophe 2cv » 22/06/04, 17:43

bedankt lap...

al geregistreerd en zo vroom om te zien dat de wereld van deuch erin geïnteresseerd is en dan zouden onze kleine titines vrij gemakkelijk een retrofit moeten krijgen (bestaat het?)

zie je snel dan!

© deuchement uw ©

JC
0 x
© Deuchement Yours ©

Jean-Christophe
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 22/06/04, 20:13

ja met olivier delen we onze R&D op

forum=11&start=0&viewmode=flat&order=1' target='_blank'>http://www.e-2cv.com/html/modules/newbb/vi...de=flat&order=1</a>
0 x
cpe
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/06/04, 05:28




par cpe » 23/06/04, 05:38

Dag

Om een ​​pantonized 2cv-motor te zien, bezoek de pagina die ik heb gewijd aan de watermotor op mijn persoonlijke website.
http://contrepouvoirecologie.chez.tiscali.fr
Op deze pagina vind je de contactgegevens van de klusjesman en heb je dus alle kans van slagen in je pantonisatie.

Door dit forum, en deze site, heb ik de indruk dat we naar de aarde komen door de utopische wereld van wolken te verlaten.
Het pantonesysteem is een zeer gedeeltelijke oplossing voor ons grote energie- en klimaatprobleem.
Onze eerste hulpbron blijft ons vermogen om sober te leven met het inkomen dat we hebben, en niet met ons kapitaal.

Eric Souffleux
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 23/06/04, 08:45

het mag dan geen panacee zijn maar het is wel een uitstekende overgangsoplossing....onze beslissers moeten nog beslissen om waterinjectie te ontwikkelen....


ps: ik had (gisteren) je link "Watermotor" (beledigende naam) al op de homepage gezet ;). Zou je hetzelfde kunnen doen op je site? een kleine link onder Manicore, het zal me goed uitkomen :) :)
0 x
sylveno
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 23/06/04, 14:23




par sylveno » 23/06/04, 14:28

We zoeken contacten met functionele pantone-regisseurs om er een op onze auto te monteren.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen.
sylvie.enoch@wanadoo.fr
0 x
dge
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 10
Inschrijving: 24/07/04, 13:15




par dge » 24/07/04, 13:45

lapi schreef:want als we water gebruiken is niet groen wetende dat het grote probleem is in geopolitiek !!!!!!!!


Hallo, ik heb me hier onlangs op aangemeld forum en ik ben al een tijdje geïnteresseerd in de PMC.

Ik zou graag willen reageren op dit onderwerp, waarvan ik de betekenis niet begrijp.

Het lijkt mij dat er grote verwarring bestaat over water op onze planeet. In de kelder is inderdaad bijna overal ter wereld drinkwater aanwezig en in grote hoeveelheden. Het probleem dat zich voor veel inwoners van kansarme landen voordoet, is dat ze niet de middelen hebben om het te gaan halen. terwijl het probleem dat zich voor anderen (onder anderen wij) stelt, is dat we de tafelkleden verrotten met onze idiote landbouwprocessen en ons niet minder idiote industriële afval.

Wat logischerwijs waarschijnlijk zal gebeuren, is dat wij, de rijken, uiteindelijk drinkwater gaan halen bij de armen, net zoals we dat doen voor olie. Hierdoor zullen ongetwijfeld enkele grote bedrijven zich kunnen verrijken, uiteraard zonder dat dit echt ten goede komt aan de inwoners van de producerende landen.

Dat gezegd hebbende, voor de pantonereactor geloof ik niet dat water van voedingskwaliteit nodig is, dus ik zie absoluut niet waar het probleem ligt en nog minder wat er niet ecologisch aan is.
Daarnaast vang ik regenwater op van een kwart van mijn dakoppervlak, waarmee ik in een gemiddelde regennacht een tank van 500 liter kan vullen. Dus ik denk dat de watervoorziening voor PMC geen probleem is.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 207-gasten