Waterval

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
JKG
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 28
Inschrijving: 26/02/05, 21:22
Plaats: Rodez

Waterval




par JKG » 23/02/06, 21:25

Hallo iedereen

U hebt gemerkt dat u bij het passeren van de luchtkoelers van kern- of thermische centrales waterdruppels krijgt.

Hier, waarom zouden we het niet gebruiken voor de pantone: het water wordt opgewarmd door de koelvloeistof en komt dan aan in een doucheachtige diffusor. Het valt in een roestvrijstalen cilinder met een uitsparing aan de onderkant. De aanzuiging gebeurt van bovenaf, de luchtinlaat wordt verwarmd door de uitlaat.

Wat denken jullie, kan het werken?

Hallo.
0 x
De aarde is niet van ons dat we lenen van onze kinderen
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/02/06, 23:27

Hallo Jkg
Het principe van koeling van het water door stromen of als een douche verlaagt de temperatuur met 4 tot 5 c dan bij gesloten wisselaars,
Het was de manier waarop in de oude staalfabrieken waar weinig water beschikbaar was, het over een toren stroomde die was gemaakt als houten luiken, in hun afdaling druppelde het water van de ene plank naar de andere, door te verdampen koelt het meer af. De standaard is om in te stemmen met een verlies van water door verdamping.
Voordat ik de bubbler maakte die ik momenteel heb, is het dit principe dat ik gebruikte met de uitlaatgassen, ik pompte het water uit de bubbler om het in een douche in de bubbler naar beneden te sturen, de pomp dit n Het is niets anders dan een sifonsysteem en het maakte een mist als een vernevelaar,
Het grootste minpunt is 's ochtends, wanneer alles bevroren is, kan de uitlaat niet door het ijs dringen, dus je moet altijd alcohol erin doen en als de alcohol eerst verdampt, komt er een moment dat je vergeet te tanken voordat je stopt en alles bevriest.
Het voordeel dat al bijna in de eerste km begint.
Vergeet niet een sponsje erop te doen want dat maakt lekkere damp, maar ook veel grote druppels die in de bubbler moeten blijven.
maar voor jou zou het tiguidou moeten zijn, niet dezelfde klimatologische beperkingen..

Andre
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 178-gasten