Chevrolet Tahoe, V8 ...

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 03/02/06, 22:53

Nofy schreef:Bonsoir à tous,

Lau zei:
klik op Bladeren / u zoekt uw foto in JPEG-formaat (vereist) en u hebt een open / klik om te hosten / kopiëren geplakte miniatuur op forum

Ik heb het zonder problemen kunnen hosten en kopiëren, maar wat moet ik nu doen? Ik kan het niet in mijn tekst houden ..... en ja, ik ben echt zwaar, maar ik beloof je dat zodra ik het begrijp, het voor het leven is ...
Nofy (droom)
Hallo Nofy,

Om een ​​foto weer te geven, moet u op de afbeeldingstag klikken (de knop "Img" boven het schrijfvenster), de link van uw foto net achter (zonder spatie) kopiëren en erop klikken om het te sluiten ...

Het geeft je iets van stijl [Img) adres-van-mijn-picture-on-Net (/ img] maar zonder de ")" en "(" die ik zo stel dat je kunt zien hoe het eruit ziet ...

En wanneer u uw bericht plaatst, wordt een mooie foto weergegeven ... : Wink:

Alle tags werken op dezelfde manier, of het nu gaat om cursief (i), vetgedrukt (b), om te onderstrepen (u), om te citeren (citaat), om een ​​link (url) weer te geven, enz ... :P
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 06/02/06, 21:47

Bonsoir,
Deze kleine post alleen om te zien of ik een afbeelding kan verzenden en om de positie van de reactor uit te leggen ...

[Img]
Nofy (droom)
[/ Img]
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 06/02/06, 21:48

Goed en wel, het werkt nog niet, ik hoop dat de Pantone niet ... hetzelfde !!!
Houthakker, ik stuur je een MP
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 07/02/06, 06:36

Dag
Ik kopieer en plak de laatste link op imageschak.us zodra mijn afbeelding bij hen is gehost.
Ik plak de link hier, markeer hem door hem te selecteren en klik op de afbeeldingstag. En voila. Ik probeer de afbeelding niet te hernoemen omdat niemand behalve ik de link kan zien. Ik hoop dat je het begrijpt.
Wat ik ergert is dat ik geen e-mails meer ontvang voor het volgen van berichten : Cry:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 07/02/06, 16:56

ja het is waar! je moet je registreren voor een permanente duur van de foto's op image dream
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Nog steeds mijn imagoprobleem ....




par Nofy » 08/02/06, 20:58

Bonsoir à tous,
Bedankt voor al je advies, maar voor mij, als mij niet precies wordt verteld hoe ik moet doen met woorden die ik begrijp, nou, het is echt Chinees jouw ding ... Het begint af te handelen, dan als iemand men kan mij een verklarende PM sturen, als een baby ben ik geïnteresseerd ...
Ik ben het zat om zo dom te zijn !! ...
Nofy (die niet langer droomt)
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2

Re: Nog steeds mijn imagoprobleem ....




par houthakker » 09/02/06, 01:16

Nofy schreef:Bonsoir à tous,
Bedankt voor al je advies, maar voor mij, als mij niet precies wordt verteld hoe ik moet doen met woorden die ik begrijp, nou, het is echt Chinees jouw ding ... Het begint af te handelen, dan als iemand men kan mij een verklarende PM sturen, als een baby ben ik geïnteresseerd ...
Ik ben het zat om zo dom te zijn !! ...
Nofy (die niet langer droomt)
Hallo Nofy.
Je hebt mijn reactie van MP op je verzoek niet eens gelezen (ook van MP ...) :|

Begin daar eerst, en ik zal het anders proberen uit te leggen als het niet goed is ... : Wink:
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Voor Bucheron




par Nofy » 09/02/06, 21:47

Goedenavond Bucheron,
Ik verzeker u dat ik geen MP van u heb ontvangen, of anders ben ik langsgekomen, omdat ik alle e-mails overdraag die ik niet ken ... Het spijt me als het zo is en smeek je me opnieuw te sturen.
Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6988
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2913




par gegyx » 10/02/06, 00:55

Beeld
Pardon als ik het mis heb, maar ik vraag me af of u het begrijpt ...
U leest de PM door te klikken op "Privéberichten (0)", onder de banner. U kunt het hebben, zelfs als het (0) weergeeft.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79356
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 13/02/06, 16:49

gegyx schreef:Pardon als ik het mis heb, maar ik vraag me af of u het begrijpt ...
U leest de PM door te klikken op "Privéberichten (0)", onder de banner. U kunt het hebben, zelfs als het (0) weergeeft.


Precies het is een nare nare bug waar ik niet vanaf kan komen. Soms markeert het thuis 1, zelfs als ik er 3 of 4 heb ... Maar in elk geval heb ik het nog steeds (denk ik ) een pop-up die verschijnt wanneer ik een nieuw bericht heb ...
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten