Bel voor feedback "G+" + plantaardige olie.

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Matthieu
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 01/12/07, 17:09
Plaats: Gironde - Tussen twee zeeën

Bel voor feedback "G+" + plantaardige olie.




par Matthieu » 27/12/07, 23:57

Hallo allemaal en fijne feestdagen allemaal...

... kan iemand mij vertellen of het G+ systeem goed samengaat met verbranding van plantaardige olie (50%...100%?) op dieselmotoren.

Sorry dat ik op zoek ging naar de antwoorden op de forum, maar we wijken steeds af op een ander interessant onderwerp, dan komen we er niet uit!

dank u
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Re: Oproep voor feedback "G+" + plantaardige olie




par Andre » 28/12/07, 00:30

Dag
matthieu schreef:Hallo allemaal en fijne feestdagen allemaal...

... kan iemand mij vertellen of het G+ systeem goed samengaat met verbranding van plantaardige olie (50%...100%?) op dieselmotoren.

Sorry dat ik op zoek ging naar de antwoorden op de forum, maar we wijken steeds af op een ander interessant onderwerp, dan komen we er niet uit!

dank u


Een van de grootste nadelen van het rijden op olie, in monocarburatie, is dat het verstopt raakt bij elke koude start.
met het risico van verdunning van de motorolie
waterdoping vertraagt ​​​​deze vervuiling, maar elimineert deze niet volledig (als het koud is, wordt het water normaal gesproken afgesloten in de reactor, maar bij stationair toerental en bij lage snelheid in steden, een klein deel van het water)

Strikt economisch gezien is bij doping met water het rendement beter met diesel.
Met 100% olie is mijn verbruik 10 tot 15% hoger dan met diesel + doping..
Er is geen meting gedaan 100% olie zonder doping.

Hoewel een aantal van de forums vette aankomst met tegengestelde cijfers betere economie met olie, het is waar dat ik mijn injectoren niet overschatte, noch de injectiepomp vooruitging
Ik heb absoluut niets aan de originele instelling te veranderen, behalve een doping met water..
Ik heb ook de neiging om wat meer water te verbruiken bij 100% olie, dit geeft de motor meer pit en vermindert de geur van de uitlaat enigszins, ik streefde niet naar de grootste winst in olie, ik gaf eerder de voorkeur aan vermogen.
Bij 100% olie rijden heb ik ook de neiging om de motor onder belasting meer warmte te laten draaien.

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 143-gasten