AUDI 2.8 V6 water doping

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
mmm
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 01/12/04, 01:30




par mmm » 12/06/08, 02:23

Hallo, hier kan ik het niet helpen om een ​​fout te melden die niet te begaan is en dit op het niveau van het GEEN thermocontact, ik denk dat je hoopt een "clixon" of iets dergelijks te gebruiken, doe dat niet, reden voor de eerste overschrijding van temperatuur of het is niet langer gekalibreerd of vernietigd, ik raad u aan om het gereedschap dat ik heb gemaakt met volle tevredenheid te bekijken, u kunt deze beschrijving zien bij Mr. Peter Meaglia alias Pitmix in zijn R5-assemblage, of voor een andere beoogde oplossing met betrekking tot elektronica muzo31.
Ik wens je een beter succes met je bewerking dan ik.
0 x
Gary
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 08/06/08, 15:53
Plaats: calvados




par Gary » 13/06/08, 20:51

fout om niet te maken en dit op het niveau van het GEEN thermocontact, ik denk dat je hoopt een "clixon" of iets dergelijks te gebruiken, niet te doen, reden voor de eerste overschrijding van de temperatuur of het is niet langer gekalibreerd of vernietigd


Voor de thermostaat c goed vond ik pil poile wat ik wilde in mijn archieven (soms is het handig om bazarr te houden): een ventilator trigger contact gekalibreerd op 85 ° c, sensor oorspronkelijk bevestigd op de kleppendeksel :D
(foto volgt)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 13/06/08, 22:05

Dag

de spoelen zijn moeilijk te hanteren, het maakt waterpluggen en het duwt stoom door saccade met vloeibaar water
een goed online verwarmingssysteem heeft de voorkeur. ofwel dubbele plaat zoals de GV of buis zoals MMM in de uitlaat
(hallo MMM blij dat je terug bent)


Voor montage met automatische bediening de handleiding verlaten en bedienen om de gunstige voorwaarden te achterhalen
Als een reactor geen water doorlaat, heeft het de voorkeur om lucht door te laten, als het verdronken is, droogt de lucht het snel, dus alleen om water te beheersen.

Bij carburateur is er een goed vacuüm nodig zodat het goed kan spuiten en zo mogelijk heet water met alle nadelen, vervuiling, mondstuk, tandsteen, maar het is efficiënter voor de reactor.

Dezelfde injectie als elke 200 km. Ik passeer de draad in het mondstuk, op de lange termijn wordt het veeleisend.
als je een test doet en je bent niet halverwege, wordt de haan gedeeltelijk geblokkeerd, het is allemaal opnieuw te beginnen


Andre
0 x
Gary
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 08/06/08, 15:53
Plaats: calvados




par Gary » 14/06/08, 00:23

Hallo André, bedankt voor je advies. Voor uw tandsteenprobleem! als je een beetje azijn aan je water toevoegt?
De ontkalkingsazijn bevat alcohol (kan het gunstig zijn voor verbranding?), Waarschijnlijk antivries en zou verdamping zeker bevorderen!

Voor de magneetklep! ik kan het op de brandstofwaterinlaat plaatsen.

Lijkt dit schema u beter?

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14141
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 15/06/08, 23:04

Hallo Gary

Zoals André je vertelt, heb je mogelijk een probleem met de brandstof die door de spoel wordt geleverd. De serie stoom- en heetwaterpluggen zorgen voor paniek op een constant niveau in de brandstoftank. Met de drukkoppelingen zal stoom ontsnappen door alle openingen die het zal vinden, ontluchting van de tank, slow motion-circuit, choke enz ... Ik denk aan een grote onregelmatigheid in de werking. :frons:

Ik denk dat een simpele koperen elleboog, verwarmd tegen de uitlaat en hoger dan de koolhydraten, voldoende zou zijn. Als de diameter niet te klein is, kunnen de dampbellen naar boven ontsnappen en niet naar de carburateur, wat een juiste werking mogelijk maakt. :P
A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olivierdauch
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 33
Inschrijving: 22/03/05, 13:16
Plaats: Planet earth, Auvergne, Cantal




par olivierdauch » 16/06/08, 12:18

Gewoon voor de info:
Vorig jaar had ik een 405-benzine die nog steeds niet slecht werkte, verbruik van 9 l per 100. Ik had de mogelijkheid om een ​​diesel zx te kopen (eerste diesel voor mijn 8e auto in 20 jaar rijbewijs) . Het sleept, des te beter voor mijn punten! Het verbruikt 4,5 l per 100. Ik kocht € 1.000, in zeer goede staat, de gelegenheid lag vooral in het feit dat ik de monteur die hem vanaf het begin onderhoudt heel goed kende, die een vriend is.
Op financieel vlak verdient de aankoop van € 1.000 zichzelf terug in 10 maanden met de kilometerstand die ik per jaar doe (15.000 km) met het verschil in verbruik. En nogmaals, ik had deze berekeningen gemaakt bij aankoop, in augustus 2007, met de pompprijzen van die tijd!
Het werkt minder goed, uiteindelijk wat langzamer dan de 405, ongetwijfeld! Maar het vervuilt veel minder (vrijgekomen co en co2 zijn direct gerelateerd aan de verbruikte benzine als ik me niet vergis, dus twee keer minder vervuiling), het kost veel minder om te onderhouden, enz ...
Ik heb dus een 405 te koop, voor geïnteresseerden : Lol:
Ten slotte kunt u uw auto maar beter verwisselen !!
0 x
Passionate alternatieve habitats in het algemeen en in het bijzonder yurts, eco-bouw, zelf-constructie en vindingrijkheid die vaak gaat met, evenals de grote uitdagingen waarmee we worden geconfronteerd, om de planeet te verlaten op over de goede staat en de wereld een beetje beter! Aan het werk!
Gary
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 08/06/08, 15:53
Plaats: calvados




par Gary » 19/06/08, 19:54

Hier zijn de details van de elementen van mijn reactor, klaar om te worden gelast

Beeld
0 x
Gary
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 08/06/08, 15:53
Plaats: calvados




par Gary » 19/06/08, 19:58

De T's zijn machinaal bewerkt om de draad te verwijderen om de buis erin te steken.

Beeld
0 x
Gary
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 08/06/08, 15:53
Plaats: calvados




par Gary » 19/06/08, 20:04

De stang is aan elk uiteinde doorboord en de assteunen, waarvan er een is voorzien van speling op de lengte voor uitzetting. (as diam 6mm)

Beeld
0 x
Gary
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 29
Inschrijving: 08/06/08, 15:53
Plaats: calvados




par Gary » 19/06/08, 20:12

De as diam 6mm zal worden gekruist wanneer het zover is!

Beeld

Beeld
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 162-gasten