Montage van G-Pantone Argentina op FIAT 619 DIESELVRACHTWAGEN

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 24/05/08, 00:06

hallo tegen jou!
Ik denk dat je gewoon moet proberen met 1, dan 2: als je ziet dat het beter werkt, betekent dit dat je gelijk hebt! -)
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

WAAROM WERKT HET NIET? ?




par rodibruno » 23/06/08, 16:51

jonule schreef:hallo tegen jou!
Ik denk dat je gewoon moet proberen met 1, dan 2: als je ziet dat het beter werkt, betekent dit dat je gelijk hebt! -)



we verwijderen de dubbele reactor, omdat deze lekken had, vervangen door een eenvoudige, maar met de staaf met een grotere diameter.
De bestuurder zei dat hij geen ruilen merkte, noch tijdens het lopen, noch bij het verbruik.
waarom werkt het niet
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 24/06/08, 10:13

niet heet genoeg?
niet genoeg vacuüm in de reactor?
te veel water? verdronken reactor?
0 x
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51

Re: WAAROM WERKT HET NIET? ?




par Gilgamesh » 24/06/08, 21:33

rodibruno schreef:
jonule schreef:hallo tegen jou!
Ik denk dat je gewoon moet proberen met 1, dan 2: als je ziet dat het beter werkt, betekent dit dat je gelijk hebt! -)



we verwijderen de dubbele reactor, omdat deze lekken had, vervangen door een eenvoudige, maar met de staaf met een grotere diameter.
De bestuurder zei dat hij geen ruilen merkte, noch tijdens het lopen, noch bij het verbruik.
waarom werkt het niet


Ik heb bij de mens gezien dat een Intercooler problemen kan veroorzaken, maar ik weet niet of dit het geval is op de FIAT
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

Re: WAAROM WERKT HET NIET? ?




par rodibruno » 25/06/08, 20:37

Gilgamesj schreef:
rodibruno schreef:
jonule schreef:hallo tegen jou!
Ik denk dat je gewoon moet proberen met 1, dan 2: als je ziet dat het beter werkt, betekent dit dat je gelijk hebt! -)



we verwijderen de dubbele reactor, omdat deze lekken had, vervangen door een eenvoudige, maar met de staaf met een grotere diameter.
De bestuurder zei dat hij geen ruilen merkte, noch tijdens het lopen, noch bij het verbruik.
waarom werkt het niet


Ik heb bij de mens gezien dat een Intercooler problemen kan veroorzaken, maar ik weet niet of dit het geval is op de FIAT


Deze motor is afgezogen, hij heeft geen turbo of intercooler, een rapport van het gebrek aan depressie Ik heb nog steeds (nog) mijn twijfels, als zodanig ook van de temperatuta van het water: het is een zeer moeilijk voertuig en met weinig ruimte om te werken !!
wat vinden zij van de GV van Ecopra?
merci
Rodolfo
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

ANDRE: WAAROM WERKT HET NIET? ?




par rodibruno » 26/06/08, 18:59

rodibruno schreef:
Gilgamesj schreef:
rodibruno schreef:
jonule schreef:hallo tegen jou!
Ik denk dat je gewoon moet proberen met 1, dan 2: als je ziet dat het beter werkt, betekent dit dat je gelijk hebt! -)



we verwijderen de dubbele reactor, omdat deze lekken had, vervangen door een eenvoudige, maar met de staaf met een grotere diameter.
De bestuurder zei dat hij geen ruilen merkte, noch tijdens het lopen, noch bij het verbruik.
waarom werkt het niet


Ik heb bij de mens gezien dat een Intercooler problemen kan veroorzaken, maar ik weet niet of dit het geval is op de FIAT


Deze motor is afgezogen, hij heeft geen turbo of intercooler, een rapport van het gebrek aan depressie Ik heb nog steeds (nog) mijn twijfels, als zodanig ook van de temperatuta van het water: het is een zeer moeilijk voertuig en met weinig ruimte om te werken !!
wat vinden zij van de GV van Ecopra?
merci
Rodolfo




Andre schatte:

Ik vraag om uw hulp bij dit onderwerp. Welke gegevens of ideeën kun je bespreken?

dank u
Rodolfo
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/06/08, 04:27

Dag
vaak hebben vrachtwagens of bouwmachines een calorstat bij lage temperatuur 70c en nog minder
dus als u een bubbler maakt die wordt verwarmd door motorwater, kan dit onvoldoende zijn. (bij voorkeur om de hitte van de uitlaat te gebruiken

de inzinking in de inlaat kan ook te laag of te weinig borrelen en weinig circulatie in de reactor zijn.
er is een venturi in de inname nodig om de depressie te vergroten.
Maakt een kleine inlaatbeperking om de reactor te strekken
u verliest een beetje maximaal vermogen, maar dat bevordert de werking van de reactor, het systeem werkt niet zolang het niet is verwarmd.
zorg ervoor dat het niet verdrinkt

wat is uw waterverbruik?


Andre
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 27/06/08, 14:16

Andre schreef:Dag
vaak hebben vrachtwagens of bouwmachines een calorstat bij lage temperatuur 70c en nog minder
dus als u een bubbler maakt die wordt verwarmd door motorwater, kan dit onvoldoende zijn. (bij voorkeur om de hitte van de uitlaat te gebruiken

de inzinking in de inlaat kan ook te laag of te weinig borrelen en weinig circulatie in de reactor zijn.
er is een venturi in de inname nodig om de depressie te vergroten.
Maakt een kleine inlaatbeperking om de reactor te strekken
u verliest een beetje maximaal vermogen, maar dat bevordert de werking van de reactor, het systeem werkt niet zolang het niet is verwarmd.
zorg ervoor dat het niet verdrinkt

Bedankt Andre:
Je denkt dat hij (zij) kan zijn: een lage temperatuur in de burbujeador of het gebrek aan depressie in de reactor.
wat zou de ideale temperatuur zijn voor de burbujeador?
Een rapport van de stoomgenerator, het model ontwikkeld door ECOPRA lijkt eenvoudig: welke mening heb je over deze stoomgenerator?
en in relatie tot depressie: hoe zou u de ideale maat voor werk nemen?


merci
Rodolfo

wat is uw waterverbruik?


Andre
0 x
Mido66
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 56
Inschrijving: 07/05/09, 11:51

Constant niveau afvoerprobleem




par Mido66 » 07/05/09, 12:15

Hallo,
Ik heb er veel gezien forum dat er constant niveauproblemen zijn met de val.
Ik deed hetzelfde principe als dit

Beeld


maar ik heb ook een niveauprobleem.
Ik heb geen diagram gevonden van de aanpassing van de val, van mijn kant heb ik het gat van aankomst van water vergroot, maar de vlotter doet zijn functie niet, het water blijft aankomen en vult alle val (c heb er meerdere gelezen forum) Ik denk dat de komst van water door de klep voorkomt dat het goed sluit, maar ik heb geen zekerheid, ik ben geblokkeerd door dit probleem, heb je een schema van aanpassing van de val of help met mijn probleem ?
Dank u voor uw antwoord
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

Re: Steam trap probleem op constant niveau




par rodibruno » 12/05/09, 06:33

Mido66 schreef:Hallo,
Ik heb er veel gezien forum dat er constant niveauproblemen zijn met de val.
Ik deed hetzelfde principe als dit

Beeld


maar ik heb ook een niveauprobleem.
Ik heb geen diagram gevonden van de aanpassing van de val, van mijn kant heb ik het gat van aankomst van water vergroot, maar de vlotter doet zijn functie niet, het water blijft aankomen en vult alle val (c heb er meerdere gelezen forum) Ik denk dat de komst van water door de klep voorkomt dat het goed sluit, maar ik heb geen zekerheid, ik ben geblokkeerd door dit probleem, heb je een schema van aanpassing van de val of help met mijn probleem ?
Dank u voor uw antwoord


Hallo:

De ervaring met deze truck is erg negatief. Is het je gelukt? Nu we met vortexgeneratoren werken, hebben we in deze vrachtwagens een verbruiksreductie tot 11 liter per 100 km gerealiseerd!
zie mijn blog:
www.turboecogreen.blogspot.com
merci

sorry voor het niet correct beantwoorden van:
moet het bovenste niveau compenseren met de constante van de inlaatdepressie, zowel boven- als onderkant hebben dezelfde waarde, dus ik heb hem hierover geïnformeerd forum, Ik weet niet meer wat het bericht was, maar als je mijn berichten en interventies leest, zul je het vinden.
Succes!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Majestic-12 [Bot] en 218 gasten