Montage van G-Pantone Argentina op FIAT 619 DIESELVRACHTWAGEN

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

Re: Montage van G-Pantone Argentina op FIAT 619 DIESELVRACHTWAGEN




par rodibruno » 08/05/08, 03:50

lio74 schreef:
rodibruno schreef: maar ik denk dat onthoud dat de stelen 20mm zijn en de interne diameter van 22mm de lengte 13 of 14 cm.


ok bedankt, dat geeft een idee ... :D
Ik stel mezelf deze vraag voor de grote motoren:
wanneer plaatsen we 2- of 3-reactoren :?
of we zetten een hele grote reactor (diameter 35mm bijvoorbeeld) :?

Misschien hebben ze bij Hypnow een antwoord ... verkopen ze dubbele en driedubbele reactoren?

@+

Leeuw:
Ik negeer dat, de mensen van Hypnow boden me hulp, die ik zal accepteren. Het leek me een grimas van grandeur van een commercieel bedrijf.
Dankjewel!!
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

Re: Montage van G-Pantone Argentina op FIAT 619 DIESELVRACHTWAGEN




par rodibruno » 21/05/08, 00:04

rodibruno schreef:
lio74 schreef:
rodibruno schreef: maar ik denk dat onthoud dat de stelen 20mm zijn en de interne diameter van 22mm de lengte 13 of 14 cm.


ok bedankt, dat geeft een idee ... :D
Ik stel mezelf deze vraag voor de grote motoren:
wanneer plaatsen we 2- of 3-reactoren :?
of we zetten een hele grote reactor (diameter 35mm bijvoorbeeld) :?

Misschien hebben ze bij Hypnow een antwoord ... verkopen ze dubbele en driedubbele reactoren?

@+

Leeuw:
Ik negeer dat, de mensen van Hypnow boden me hulp, die ik zal accepteren. Het leek me een grimas van grandeur van een commercieel bedrijf.
Dankjewel!!




overlegt over consumptie
Ik heb de float aanpassingen gedaan en blijkbaar is dit opgelost.
een consult: hoeveel zouden het ideale werkvacuüm in de reactor zijn?
Ik heb gemeten en heb 12 / 15cm van een waterkolom, er zijn ongewenste filtraties in de reactorkamer die gassen van het lek absorberen.
Het lijkt erg moeilijk om deze filtraties te repareren, misschien moet u het apparaat opnieuw bouwen. wat kunnen ze me vertellen? er is geen vermindering van het verbruik geweest.
dank u

Rhodes
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 21/05/08, 03:29

Dag

Op de Mercedes 300D heeft de stang 7/8, een diameter van 19 mm en een lengte van 150 mm

de depressie is 70 cm water bij 2400 tpm, ik heb meer depressie geprobeerd, maar de resultaten verbeteren niet.
De ideale depressie in de reactor is iets om naar te zoeken, sommige hebben goede resultaten met een lage depressie
Als je eenmaal een opstelling hebt die werkt, vermijd je overal teveel grote veranderingen aan te brengen, alleen kleine verbeteringen één voor één dan repetitieve tests.

Niveauregeling, ongeacht de bubbler-assemblage, GV, Carburateur, waterinjectie is iets dat onderhoud, reiniging vereist, zodra u werkt met heet water, vervuilingsproblemen
Ik had gedacht om dit met een ondergedompelde elektrische stuurstang te regelen, nogmaals, na 8 dagen raakt de staaf verontreinigd en is het een bal van puur nikkel die contact maakt in het water.

Een bubbler als je een goede opbrengst wilt, houd het waterniveau laag
en voeg toe als dat nodig is ..

Andre
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 22/05/08, 00:53

Andre schreef:Dag

Op de Mercedes 300D heeft de stang 7/8, een diameter van 19 mm en een lengte van 150 mm

de depressie is 70 cm water bij 2400 tpm, ik heb meer depressie geprobeerd, maar de resultaten verbeteren niet.
De ideale depressie in de reactor is iets om naar te zoeken, sommige hebben goede resultaten met een lage depressie
Als je eenmaal een opstelling hebt die werkt, vermijd je overal teveel grote veranderingen aan te brengen, alleen kleine verbeteringen één voor één dan repetitieve tests.

Niveauregeling, ongeacht de bubbler-assemblage, GV, Carburateur, waterinjectie is iets dat onderhoud, reiniging vereist, zodra u werkt met heet water, vervuilingsproblemen
Ik had gedacht om dit met een ondergedompelde elektrische stuurstang te regelen, nogmaals, na 8 dagen raakt de staaf verontreinigd en is het een bal van puur nikkel die contact maakt in het water.

Een bubbler als je een goede opbrengst wilt, houd het waterniveau laag
en voeg toe als dat nodig is ..

Andre


Hallo André:

Bedankt Andre:
Ik ga de reactor opnieuw doen: hoeveel reactoren zou je in deze 240 pk-motor plaatsen? welke maatregelen beveelt u aan dat dit de stelen zijn?
dank u

Rhodes
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 22/05/08, 03:20

Dag

Ik ga de reactor opnieuw doen: hoeveel reactoren zou je in deze 240 pk-motor plaatsen? welke maatregelen beveelt u aan dat dit de stelen zijn?


Ik heb geen ervaring met een multi-jetmotor, omdat ik op zoek ben naar een eenvoudige constructie, heb ik alleen single-jetmotoren geïnstalleerd
de grootste hengel die ik heb geprobeerd is 7/8, maar waarom niet 1 inch 25,4 mm en 200 mm lang je composeert met het beschikbare materiaal, ga ik naar de schroot dealer (Scrap de Stainless) en ik graaf in de heap, het wordt per gewicht verkocht zolang de luchtspleet maximaal 1 mm tot 1,5 mm is.
Het is de GV of de bubbler die je vrij goed moet aanpassen voor de grote motor.
de Mercedes is 123 pk, maar dat betekent niets, het is de kracht die continu op de motor wordt getrokken die ons interesseert

Andre
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 22/05/08, 14:17

Andre schreef:Dag

Ik ga de reactor opnieuw doen: hoeveel reactoren zou je in deze 240 pk-motor plaatsen? welke maatregelen beveelt u aan dat dit de stelen zijn?


Ik heb geen ervaring met een multi-jetmotor, omdat ik op zoek ben naar een eenvoudige constructie, heb ik alleen single-jetmotoren geïnstalleerd
de grootste hengel die ik heb geprobeerd is 7/8, maar waarom niet 1 inch 25,4 mm en 200 mm lang je composeert met het beschikbare materiaal, ga ik naar de schroot dealer (Scrap de Stainless) en ik graaf in de heap, het wordt per gewicht verkocht zolang de luchtspleet maximaal 1 mm tot 1,5 mm is.
Het is de GV of de bubbler die je vrij goed moet aanpassen voor de grote motor.
de Mercedes is 123 pk, maar dat betekent niets, het is de kracht die continu op de motor wordt getrokken die ons interesseert

Andre



Hallo Andre:
Ik dacht aan multireactoren van de assemblage van de Man 6x6-truck, maar ik zag geen gepubliceerde resultaten van deze ervaring, alleen daardoor, ook de mensen van Hypnow van multireactoren tonen teams in haar web.
Denk je dat roestvrij staal goed is in de buitenste buis en schoen ik nikelado voor de staaf?
Ik haal het nikelado-ijzer van de schokdempers in deshuso en verschillende maatregelen voor de staven. vind je dat hij ze moet magnetiseren zoals hij zegt in Geet-Pantone?
dank u
Rhodes
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 23/05/08, 10:38

hello,
hier magnetiseert niemand de staven ... waarom?
0 x
Avatar de l'utilisateur
kwarts
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 640
Inschrijving: 20/01/07, 14:38
Plaats: Paris area




par kwarts » 23/05/08, 13:46

Bonjour à tous, :D

Ik ben er slecht in, maar ik vraag me af,
Het lijkt erop dat je voor het systeem waterdamp nodig hebt, als ik het goed heb (wat niet wordt gewonnen).
Je weet waarschijnlijk dat er een koude stoomgenerator is.
voir ici.
goed daar is het voor de woonkamer maar er bestaat waarschijnlijk in de industrie.
dit wordt gedaan door een elektrisch piëzo-kussen dat op hoge frequentie resoneert.
de pellet bevindt zich op het oppervlak van de waterlaag waardoor cavitatie + of - ontstaat en watermoleculen loskomen om een ​​zeer zeer fijne, koude damp te geven,
Ik vroeg me af of dat geen nut zou vinden in jouw concept.

A +++
0 x
Elke minuut die voorbij gaat is een kans om de loop van je leven te veranderen.
YouTube-pagina, Dailymotion pagina, Picasa album, persoonlijke pagina's, Viktor Schauberger
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 23/05/08, 14:42

kwarts schreef:Bonjour à tous, :D

Ik ben er slecht in, maar ik vraag me af,
Het lijkt erop dat je voor het systeem waterdamp nodig hebt, als ik het goed heb (wat niet wordt gewonnen).
Je weet waarschijnlijk dat er een koude stoomgenerator is.
voir ici.
goed daar is het voor de woonkamer maar er bestaat waarschijnlijk in de industrie.
dit wordt gedaan door een elektrisch piëzo-kussen dat op hoge frequentie resoneert.
de pellet bevindt zich op het oppervlak van de waterlaag waardoor cavitatie + of - ontstaat en watermoleculen loskomen om een ​​zeer zeer fijne, koude damp te geven,
Ik vroeg me af of dat geen nut zou vinden in jouw concept.

A +++



Bedankt een vriend:
Ik ken het piëzo-elektrisch systeem, ze zijn voor medicinale verdamping en andere gevarieerde toepassingen. Mijn burbujeador wordt verwarmd door water uit de radiator en werkt van 65 tot 90 graden Celsius.
Ik denk dat het geen stoomprobleem is, ja ik heb lekken in de dubbele reactor die ik opnieuw moet beginnen te produceren. De vraag is: is een dubbele reactor gerechtvaardigd voor deze 240 pk-motor of kan deze werken met een enkele reactor met een staaf van 24,5 mm in een buis van 26,9 mm? Is 22 cm lang genoeg?
In het Spnow-schema van de mensen van Hypnow spreken ze van maximaal 4 reactoren (straalvliegtuigen), afhankelijk van de HP van de motoren. welke mening kunnen ze me geven?
kan iemand Andre en Corinne contacteren door te bewerken in Man 6x6 en raadplegen over hun ervaring?
Ik schreef aan zijn vereniging, maar ik kreeg geen antwoord, een Fransman sprak niet, misschien begrepen ze me niet ...
Ze hebben een assemblage met 4 reactoren in zijn vrachtwagen.
Ik zal elke samenwerking bedanken
dank u
Rhodes
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 23/05/08, 14:43

kwarts schreef:Bonjour à tous, :D

Ik ben er slecht in, maar ik vraag me af,
Het lijkt erop dat je voor het systeem waterdamp nodig hebt, als ik het goed heb (wat niet wordt gewonnen).
Je weet waarschijnlijk dat er een koude stoomgenerator is.
voir ici.
goed daar is het voor de woonkamer maar er bestaat waarschijnlijk in de industrie.
dit wordt gedaan door een elektrisch piëzo-kussen dat op hoge frequentie resoneert.
de pellet bevindt zich op het oppervlak van de waterlaag waardoor cavitatie + of - ontstaat en watermoleculen loskomen om een ​​zeer zeer fijne, koude damp te geven,
Ik vroeg me af of dat geen nut zou vinden in jouw concept.

A +++



Bedankt een vriend:
Ik ken het piëzo-elektrisch systeem, ze zijn voor medicinale verdamping en andere gevarieerde toepassingen. Mijn burbujeador wordt verwarmd door water uit de radiator en werkt van 65 tot 90 graden Celsius.
Ik denk dat het geen stoomprobleem is, ja ik heb lekken in de dubbele reactor die ik opnieuw moet beginnen te produceren. De vraag is: is een dubbele reactor gerechtvaardigd voor deze 240 pk-motor of kan deze werken met een enkele reactor met een staaf van 24,5 mm in een buis van 26,9 mm? Is 22 cm lang genoeg?
In het Spnow-schema van de mensen van Hypnow spreken ze van maximaal 4 reactoren, afhankelijk van de HP van de motoren. welke mening kunnen ze me geven?
kan iemand Andre en Corinne contacteren door te bewerken in Man 6x6 en raadplegen over hun ervaring?
Ik schreef aan zijn vereniging, maar ik kreeg geen antwoord, een Fransman sprak niet, misschien begrepen ze me niet ...
Ze hebben een assemblage met 4 reactoren in zijn vrachtwagen.
Ik zal elke samenwerking bedanken
dank u
Rhodes
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten