Vogelbak....

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Vogelbak....




par Nofy » 07/01/06, 14:12

Hallo Rezut,
Ik dacht dat ik de enige was die het "vogelwatersysteem" niet helemaal begreep, maar nu troost ik mezelf...
Rezut, ik kan niet rechtstreeks met je e-mail communiceren, dus geef ik het je via dit bericht: nocibe.sol@free.fr en alvast bedankt voor de plannen.
Nofy (droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 07/01/06, 15:21

Ik geef je ook mijn adres: linalol84 hotmail.fr
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 07/01/06, 18:35

Hallo jongens. En je houdt niet van mijn kleine diagram dat ik heb gemaakt.
Het is waar dat het een vogeltrog voorstelt en niet het BX-systeem, maar dat kan helpen, toch? : Oops:
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 07/01/06, 18:47

als pitmix, heb ik je hele site bezocht :!:
Maar het liefst zie ik er meerdere!
Zolang ik jou heb, kun je mij dan vertellen of het goed is om een ​​reactor te maken met niet alleen de staaf maar ook de volledig roestvrijstalen buis?... wetende dat roestvrij staal niet-magnetisch is en dat is precies het fenomeen van micro -storm waar we naar op zoek zijn.
Ik heb nog een donker punt voordat ik vol gas ga: ik ga mijn reactor in de uitlaatpijp plaatsen, wat misschien een beperking voor de motorprestaties zal opleveren, kijk naar de montage van Rezut, hij heeft zijn reactor in de pot gestopt terwijl hij hem uitbreidde ...wat denk je :?
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
rezut
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 191
Inschrijving: 01/12/04, 14:58
Plaats: Chalon sur Saône
x 2




par rezut » 09/01/06, 13:25

hallo lau

kijk naar de montage van Rezut, hij stopte zijn reactor in de pot terwijl hij hem uitbreidde... wat denk jij?


precies lau maakt niet dezelfde fout als ik, want ik moet de mijne opnieuw doen zonder hem te verbreden (advies van André en zac)
maak je geen zorgen over de beperkingen van anderen, we plaatsen de pantone + de buis van 10/12 en het verlaagt gewoon de maximale snelheid

rezut
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 09/01/06, 14:57

bedankt rezut!

Ik heb al mijn plannen doorgenomen, ik heb je vanochtend een PM gestuurd.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten