Vulcano waterdoping overgenomen van pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
tonionitro
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 25/07/07, 21:10

Vulcano waterdoping overgenomen van pantone




par tonionitro » 25/07/07, 21:16

Reclameboodschap verwijderd
Dernière édition par tonionitro de 26 / 07 / 07, 17: 23, 1 keer bewerkt.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79362
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11060




par Christophe » 25/07/07, 21:42

Oh de vervelende SPAM!

Een nieuw systeem waar ik van hou... Vulcano is pantone-waterdoping. Een beetje intellectuele eerlijkheid kan nooit kwaad...

Het bewijs in foto's:

Beeld

Als je begrijpt dat eenheid kracht is, dan kunnen we echt dingen laten gebeuren...

Anders nogal wat verklaringen:

Vulcano gebruikt water, lucht, restwarmte van de motor als tastbare energie en vereist contact met materialen
metalen.

Dit apparaat dat geluid en resonantie gebruikt, laat water en lucht een gas produceren dat beter bekend staat als sonoluminescentie. Het bevordert de ontwikkeling van een ionisch gaspremisse.

Het ionisch gas dat endotherm en magnetisch wordt behandeld, geassocieerd met het Venturi-effect, wordt omgezet in een veel vloeibaarder gas dat de motor van energie voorziet en zo een optimale efficiëntie mogelijk maakt.


Het is normaal dat we na dergelijke beweringen doorgaan voor charlots met wetenschappers ... omdat je onze documenten terugpompt en van voorwaardelijk naar bevestigend gaat! :onheil:

Echt gefeliciteerd ... toch bedankt. Ik heb goed gelachen ... (toch een 1/2 geel)
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 08/09/07, 22:37

: Mrgreen: Het staat op hetzelfde niveau als advertenties voor schoonheidsproducten, zoals endogeen biovegetaal DNA met co-enzym ass : Lol:

De lofbetuiging van wetenschappelijke woordenstroom hier is gewoon om te verschijnen in (niet-gepantoniseerde) zoekmachines.

Kortom, als de pantone waardeloos zou zijn, zou het niet worden gekopieerd, hersteld of gepatenteerd door een autofabrikant (geen vergissing)...

Zoals ik al een tijdje zeg, is Pantone radicaal 8) !
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 261-gasten