Amerikaanse versie PICC pantone-video's

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51

Amerikaanse versie PICC pantone-video's




par Gilgamesh » 28/07/07, 19:26

Zelfs in de Verenigde Staten zijn er stappen om het pantone-systeem te implementeren:

http://www.youtube.com/watch?v=p99Eb7Pstjg

http://www.youtube.com/watch?v=b-4rwqjAGFs

http://www.youtube.com/watch?v=DQhUaD-PIUM
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 28/07/07, 22:34

logica:

1) Pantone is een Amerikaan!

2) ze hebben zelfs meer te winnen dan wij (tenminste als ze net zoveel voor gas betalen als wij) :D
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 30/07/07, 10:45

Ja, ik wilde het zeggen

Ik heb niet alles gezien, maar de eerste video met de ketchup en de verschillende sauzen laat me perplex

en dan zal de man met de baard niet meer zo oud worden als hij zulke onzin uithaalt : Cheesy:

Vraag: verbruiken ze de hele tank, of alleen de koolwaterstoffen die verdampen door het borrelen?

WAUW! :D Ik zag net de tweede, super magische kleine sterren en HOP! plasma komt uit de reactor!! en op de video's begint het zelfs koud!!
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51




par Gilgamesh » 30/07/07, 15:24

Ik weet dat Pantone Amerikaans is, maar ik had dit soort voortzetting niet verwacht, omdat het Pantone-systeem in de VS niet veel aandacht krijgt. Het is waar dat ze erg zielig zijn op de video en ik vraag me ook af of hun systeem zo fantastisch is en je moet toch wel wat bedenkingen hebben. Ze proberen een autokit voor benzine-injectie op de markt te brengen met een afzonderlijke pantone-injectie-eenheid. tot nu toe is dat niet gelukt en bieden ze een waterstofkit aan terwijl we wachten. De Barbu is Denis Lee, hij is al veroordeeld als pantone - maar ik weet niet hoe eerlijk hij een clown is of dat hij het meent . Op een van de video's voeden ze de reactor rechtstreeks met vloeibare brandstof en water - dat lijkt mij ook vreemd.
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen



Gilgamesh
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/08/07, 06:02

Dag

In een bubbler kun je van alles doen, van urine tot zand tot wijn, zolang je maar gas geeft werkt het, maar dat bewijst niet dat het zuinig is.
de andere test zorgt ervoor dat de kleine motor veel water verbruikt ten opzichte van benzine, de kleine motor zal het drinken, maar wat ten koste gaat van zijn prestaties, er is een bepaalde hoeveelheid water die hem efficiënt maakt en dat is heel weinig, vooral via een maaier carburator
Te veel water veroorzaakt misfires
Hoewel de lay-out van de reactor interessant is als hij omhoog gaat, vertraagt ​​hij de grote druppels als de zuigkracht niet te groot is.
Ik merk dat hij vrij goed start, een trekje aan het touw, tenzij hij hem vóór de video had voorverwarmd (ik heb een elektromotor van 1/2 pk geïnstalleerd om mijn kleine motor te starten)
de laatste montage op een auto zit ver onder de auto, dus een lange leiding om de carburateur te voeden en deze komt in het luchtfilter van een grote motor, weinig zuigkracht onder de 100 km/u.
Ze hebben de verdienste dat ze het systeem promoten, maar een beetje theatraal, en veel plasma-theorieën ect.. die tot nu toe niet bewezen zijn.. heel weinig over doping alleen met water?
Andre
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 148-gasten