Testen pantone tractoren spad, water doping?

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 30/01/06, 12:50

0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 01/02/06, 22:11

Hallo !

In het onderwerp "pantone-experimenten" zie ik dat er veel niet-succesvolle of onbeduidende tests zijn vanuit het oogpunt van verbruik of vermogen, terwijl volgens informatie van de site quanthomme het systeem na een paar minuten zou starten (vanaf het is heet), zou 30% meer vermogen hebben en het verbruik zou worden gedeeld door vijf (tractor nr. 22, volgens zijn laatst bekende transformaties)

Heb je de indruk dat er iets was dat je gemist hebt tijdens je assemblages en denk je na het ervaren van het systeem nog steeds dat dergelijke prestaties mogelijk zijn?


meer
bout
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 01/02/06, 23:03

Ik denk dat je 30% bedoelde spaargeld en vervuiling gedeeld door 5 ..
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 02/02/06, 09:15

Ik herleef de site met het voorbeeld van tractor nr. 22 en ik heb eigenlijk een fout gemaakt. Het is niet 30% meer vermogen maar 30 pk meer in vergelijking met de start 95. Dit levert in totaal 125 paarden op.
Zonder het systeem maakte het 95 paarden en verbruikt 21 L GO per uur (wat 0,221 L GO / paard oplevert). Nu heeft het een vermogen van 125 paarden en verbruikt slechts 5 L GO + 10 L water (wat een verbruik van 0,04 L GO / paard betekent).
Daarom: vermindering van het verbruik in vergelijking met de uitgevoerde werkzaamheden: 0,221 / 0,04 = 5,525 keer minder verbruik. (daarom heb ik je de vorige vraag gesteld:
Bolt schreef:Heb je de indruk dat er iets was dat je gemist hebt tijdens je assemblages en denk je na het ervaren van het systeem nog steeds dat dergelijke prestaties mogelijk zijn?
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 02/02/06, 17:03

Hallo Bolt
Vergelijk geen tractoren en auto's, probeer met een tractor in de stad of op een landweg te lopen en meet de prestaties van de panton. Je zult zien dat deze niet veel anders is dan op een auto.
Wanneer u met hoge snelheid op de weg of met een aanhanger rijdt, komt u dichter bij de tractoren, maar wie van ons gebruikt zijn auto alleen op lange ritten van enkele uren en onder zware belasting.
Als we het hebben over het verhogen van het vermogen met 30%, wordt het niet met een ploeg gemeten dat het op een bank staat, of streng met een elektrische generator aan het einde van de motor.
Wanneer consumptie, ik weet het, is alle nauwkeurigheid vereist voor meting, niets dan het verbruik van water, voegen we toe en dat eindigt rond, de cultivator wordt vaak gevuld met tank, en consumptie vóór panton goed soms zijn ze niet nauwkeurig gecontroleerd, ik begrijp ze goed, ik vind dat soms eisen dat het een laboratoriumtaak is en ze hebben andere zorgen op aarde.
Het blijft dat de resultaten er zijn, met een auto die ik niet heb kunnen overtreffen de 28% van de besparing met alle meetfouten die dit met zich meebrengt, zeer nauwkeurige metingen doen die we aan de grote testbank overlaten motorfabrikanten.
Wanneer het koppel toeneemt, is dit voelbaar op het gaspedaal, vooral met een aanhangwagen achterin, maar de gekwantificeerde hoeveelheid is pifometre.
Rijden in de stad is bijna nul, of het houdt tenminste een schone motor met olie en bougies, maar het is niet minder dan zonder broek.
Denk niet dat de doe-het-zelvers op de auto's geen goede assemblages maken, er zijn sommigen die assemblages van alle schoonheid maken, terwijl roestvrij staal gelast met TIG dat bepaalde assemblage van de tractoren ver overtreft.

Andre
0 x
jp33
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 19
Inschrijving: 14/01/06, 09:55
Plaats: BORDEAUX




par jp33 » 02/02/06, 17:35

Bjr-bout,
Verschillende berichten die over hetzelfde onderwerp praten, QQpart, stoort me omdat het tijdverspilling is, vooral omdat ze door dezelfde persoon zijn gemaakt.
Zoals André zei, het is duidelijk op grote hobbels en ik hoor hier niet veel mensen praten over zijn experimenten op een tractor,
daarom verwijs ik je aan het begin van de post naar Quanthomme.
Lees hieronder een kennisgeving
https://www.econologie.com/forums/tracteur-p ... t1028.html

Ik heb geen tractor, maar als dat het geval was en ik was er erg in geïnteresseerd,
Ik zou zeker proberen dichter bij de Quanthomme te komen, hen mijn vragen stellen en testen proberen te zien.
Good luck!
0 x
Doe NIET VERLATEN .....
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais

tractor testen




par bout » 04/02/06, 02:19

hallo

jp33 toevoegen

Ik heb geen tractor, maar als dat het geval was en ik was er erg in geïnteresseerd,
Ik zou zeker proberen dichter bij de Quanthomme te komen, hen mijn vragen stellen en testen proberen te zien.

Ik heb zelf tractoren met G-systeem pantome getest, bij deze tests heb ik helaas niets spectaculairs of minimaals gevoeld of gezien.
Zelfs als André zegt dat mensen geen precieze apparaten hebben om hun eigen tractor te testen, verminder dan het verbruik met 5.5 in vergelijking met het uitgevoerde werk, ervan uitgaande dat ze beoordelingsfouten hebben dat ze toch iets zagen dramatisch

Maar blijkbaar zijn er veel storingen, zelfs op tractoren die zware en continue ladingen hebben in vergelijking met bijvoorbeeld André's auto

bout
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/02/06, 03:20

Hallo Bolt
Je moet ons iets meer vertellen over tests en proeven, zelfs als het niet beroemd is, is het altijd interessant om te luisteren naar de ervaringen van anderen, het is de enige manier om te verbeteren en constructief te zijn voor de forum....
Wanneer de assemblage die het verbruik met 5,5 verlaagt, het de enige is die erin is geslaagd om zulke grote cijfers te bereiken, hetzij dat hij een wonderrecept vond of dat zijn tractor vóór de test abnormaal consumeerde, met alle aangekondigde cijfers. bij anderen varieert het van 25% tot 50%, meestal gesproken van 30%. de samenstellingen verschillen enigszins, maar het principe is altijd hetzelfde.
Met andere woorden betekent dat dat een Jetta die 6,5 liter per 100 km verbruikt met dit systeem 1,2 liter per 100 km zal maken?
het overtreft de warmte-energie van de brandstof ...
Wanneer ik onderweg 50% en 30% stad bereik, zou ik zeer tevreden zijn met de montage. Ondertussen loopt het onder de 30% en niet regelmatig, en ik besteed veel energie om erachter te komen waarom het niet continu werkt.

Andre
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais




par bout » 04/02/06, 18:58

hallo
mijn vraag kan anders gesteld worden:
maak een enquête voor wie gelooft of het mogelijk is om dergelijke prestaties te hebben, maar alleen voor degenen die het G-systeem hebben gebouwd en getest

André zei:
Andre schreef:Hallo Bolt
Vergelijk geen tractoren en auto's, probeer met een tractor in de stad of op een landweg te lopen en meet de prestaties van de panton. Je zult zien dat deze niet veel anders is dan op een auto.
Wanneer u met hoge snelheid op de weg of met een aanhanger rijdt, komt u dichter bij de tractoren, maar wie van ons gebruikt zijn auto alleen op lange ritten van enkele uren en onder zware belasting.
Als we het hebben over het verhogen van het vermogen met 30%, wordt het niet met een ploeg gemeten dat het op een bank staat, of streng met een elektrische generator aan het einde van de motor.
Wanneer consumptie, ik weet het, is alle nauwkeurigheid vereist voor meting, niets dan het verbruik van water, voegen we toe en dat eindigt rond, de cultivator wordt vaak gevuld met tank, en consumptie vóór panton goed soms zijn ze niet nauwkeurig gecontroleerd, ik begrijp ze goed, ik vind dat soms eisen dat het een laboratoriumtaak is en ze hebben andere zorgen op aarde.
Het blijft dat de resultaten er zijn, met een auto die ik niet heb kunnen overtreffen de 28% van de besparing met alle meetfouten die dit met zich meebrengt, zeer nauwkeurige metingen doen die we aan de grote testbank overlaten motorfabrikanten.
Wanneer het koppel toeneemt, is dit voelbaar op het gaspedaal, vooral met een aanhangwagen achterin, maar de gekwantificeerde hoeveelheid is pifometre.
Rijden in de stad is bijna nul

Andre


Ik ben het met je eens voor het verschil tussen auto's en tractoren, maar vertel me:
geef toe dat je auto zich altijd in de omstandigheden bevindt die jij je het beste voelde: om precies te zijn: je bent alleen op een snelweg, je rijdt met de snelheid van optimalisatie van de pantone-reactie 'met een goede asverhouding zonder te vertragen om niet te vertragen de reactie niet tot stilstand brengen, dus u hebt de juiste bedrijfstemperatuur

Vergeleken met wat u weet: hoeveel zou u de prestatiewinst schatten?
Als je zou zeggen dat je blij zou zijn met een verhouding van 2 (ik trouwens ook), zou ik erop wijzen dat het zelfs 5.5 is voor de tractor nr. 22 (dat laat na te denken)

Betreffende ervaringen:
Op mijn tractor plaatste ik eerst een dubbele reactor in de uitlaat: ijzeren staaf 140 mm x 15 in buis 21.3 x 1.6;
bubbler verwarmd door uitlaatgassen handmatig geregeld door een driewegklep
Ik plaatste vervolgens een enkele reactor verticaal:
ijzeren staaf 305 x 15 in roestvrijstalen buis 21.3 x 1.6
vervolgens ijzeren buis 21.3 x 16 binnen met ijzeren staaf 305 x 13.5
vervolgens roestvrijstalen buis 21.3 x 16.1 inwendig met ijzeren staaf 305 x 13.5 (sp. 1.3 mm ongeveer)
steek vervolgens 305 x 14 (ruimte ongeveer 1 mm)
steek vervolgens 305 x 12 (ruimte ongeveer 2 mm)
dan kortere staaf
de stelen veranderen elke keer van kleur
binnenkomst van de reactor zonder verandering dan een paar cm verder wordt het oranje, roodachtig, paars, naarmate we verder komen
vervolgens naar het midden van de staaf wordt het weer een gepolijste metalen kleur zoals het begin van de staaf en zelfs verder komt het iets blauw terug
Afhankelijk van de gebruikte staven zijn er opmerkingen te maken, maar het zal te lang duren voor dit bericht

naar meer bout
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 04/02/06, 20:30

Hallo, bout
Een enquête uitvoeren om erachter te komen wie wel of niet gelooft, zal ons niets constructiefs opleveren,
Het enige dat ik weet is dat er een verbetering is met
water (anders is het lang geleden dat ik ben overgestapt op iets anders) wat mij interesseert is om het systeem te verbeteren en op een eenvoudige en efficiënte manier te laten werken voor alle diëten en alle buiten temperaturen, ik leef 6 maanden in de kou.
De tractor 22 is geen religie, of ik het nu geloof of niet, het doet er niet toe, mijn doel en om de beste verlossing te zoeken, met de kennis die we kunnen uitwisselen,
Dat gezegd hebbende, misschien weet Mr. G iets dat we niet weten en dat er anderen zijn die ook individuele kennis hebben, ik zou ze ook graag kunnen doen, niet schrijven op de forum en kom gewoon kijken. Ik denk dat er veel beginnen en het is de moeite waard om advies te geven. Sommige nieuwe worden experts ...

Als je mijn nummers wilt die niet repetitief zijn vanwege de winter
en veel midificaties
Voor Mercedes diesel 300 Turbo diesel 5 cilinders, 3 liter, diesel
675 km 45,3 liter bij 110 km / u snelweg in de zomer, dat wil zeggen 6,7 liter per 100 km zonder reactor van 9 tot 8,4 liter op mijn best bij 100 km / u (het is een automatische transmissie.)

Voor de Chevrolet V6-motor 3,3 liter verbruik vóór panton 12,2 liter.
Met panton 8,6 liter per 100 km bij het rijden op 100 kmh, presteert de panton op dit voertuig beter wanneer ik een aanhangwagen bevestig
met 2 kubieke meter aarde, of in ieder geval is de vergelijking veel interessanter.
Stop voor al je experimenten met het plaatsen van al je energie op de reactor en op de staven, en concentreer je op de bubbler of het soort damp dat je binnenkomt in de reactor.
Is in mijn geval de hengel nooit blauw geworden, op een diesel met water dopade?
Op een 100% panton-benzinemotor wordt het blauw na 30 minuten gebruik, maar wanneer het wordt gedoopt met water wordt het witachtig als een kaars.

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten