serieus onderzoek naar de pantone

Bewerkingen en wijzigingen in de motoren, ervaringen, bevindingen en ideeën.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 17/10/06, 19:46

Christophe schreef:Verwar ECOLO en BIO niet ... over het algemeen zijn BIO-producten GEEN lokale producten ... in tegenstelling tot sommige producten uit de conventionele landbouw.

Met andere woorden: Ik koop liever een NON biologische appel op de lokale boerenmarkt dan een AB appel onder xelofaan en in piepschuim parket dat X000 km is geweest bij de Supermarkt. (Ik heb er al een paar gezien)

Een nieuws op de blog hierover is in voorbereiding ...:)


anders is er naar smaak geen foto! de biologische appel is toch nog iets anders!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/10/06, 19:49

lau schreef:anders is er naar smaak geen foto! de biologische appel is toch nog iets anders!


Uh, het hangt van het type af, vooral voor de smaak... maar het is zeker dat de conventionele groene kelder en die 4000 km heeft gedaan... hij is heel licht van smaak...

ps: je handtekening is grappig...is het waar?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 17/10/06, 20:03

ja, je moet altijd de vruchten van “het” seizoen eten! : Cheesy:

Voor mijn handtekening: ja, het is waar, ik heb het onlangs in een natuurkundeboek gelezen
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Popaul
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 55
Inschrijving: 16/10/05, 17:48
Plaats: Ten noorden van Lyon> Villefranche




par Popaul » 18/10/06, 19:17

hoe groot is een druppel water??? Ik weet het niet, ik ben gewoon nieuwsgierig, dat is alles...
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 18/10/06, 21:22

Ik weet het niet, maar een duik nemen in de zwarte moeder moet pijn doen. Je staat op met veel zoutkristallen ingebed in je voorhoofd : Cheesy:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 18/10/06, 21:28

PITMIX schreef:Ik weet het niet, maar een duik nemen in de zwarte moeder moet pijn doen. Je staat op met veel zoutkristallen ingebed in je voorhoofd : Cheesy:


Nog iemand die dode moeder en zwarte verwart... : Cheesy: Maak je geen zorgen, ik heb de fout ook lang gemaakt : Cry:
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 18/10/06, 22:41

Ja, je hebt gelijk, er is eigenlijk niet veel zout in de Zwarte Zee.
In feite zou het een oud zoetwatermeer zijn dat overspoeld wordt door de wateren van de Middellandse Zee.
Bedankt Lau en Christophe, het stelt me ​​in staat een kleine aardrijkskundecursus te volgen.
Ten slotte is het moeilijk te geloven dat er in 1150 x 600 km zoet en zout water niet meer watermoleculen zitten dan in een druppel.
0 x

Terug naar "Water injectie in de motoren: de montage en experimenteren"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 94-gasten